Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 73 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #51
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: seaworld, hoe lang

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marloes1201
    Heb je een volle dag nodig voor Sea World, ik dacht ergens te lezen dat dat niet zo is. Graag jullie reactie.
    Seaworld bestaat bijna geheel uit Shows. Deze vinden meerdere keren per dag plaats. Verder staat er nog een achtbaan en een waterattractie.
    Hier kun je een schema bekijken. De tijden voor wanneer jij er bent zullen wel iets anders zijn maar dan heb je alvast een idee: Link

    Bij de meeste shows moet je ook op tijd aanwezig zijn om nog een mooie plek te kunnen bemachtigen.

    Seaworld vind ik persoonlijk geen park om gehaast doorheen te lopen. Een dag kun je er makkelijk doorbrengen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #52
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Wij zijn pas terug uit orlando.
    Seaworld kun je in 1 dag doen, echter wij zijn nog en keer terug geweest omdat mijn dochtertje de dolfijnen nog een keertje wilde voeren.
    Die dag was het giganties druk.

    Ik denk dat dit wel moet kunnen en als je goed plant zoals Njit al aan geeft lukt dat wel.

    Groet,
    Pascal

    ps,
    Vergeet niet dat Universal ook 2 parken heeft.
    Deze kun je ook op 1 dag doen, maar dan heb je niet alles gedaan.
    Ook hier moet je dan plannen wat je beslist wel wilt zien.
    Ik vind het en geweldig park, niet te vergelijken met Disney anders maar wel goed.

  3. Top | #53

    Standaard

    Ik weet wel van Sea World San Diego dat ik er echt blij mee was om 2 dagen te hebben. Eén dag is goed te doen hoor, maar als dolfijnen-gek wil ik toch wel uitgebreid de tijd hebben om te relaxen bij de dolfijntjes...héérlijk!

    Veel plezier!

  4. Top | #54
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Ik vind ook dat je echt wel een hele dag in seaworld door kunt brengen. Als we daar heen gaan voelt het ook altijd een beetje als een relax-dag. Ik denk dat het door de sfeer in het park komt. We maken ook altijd gebruik van de mogelijkheid om nog een 2de keer te gaan. De shows vervelen nooit!

    meisje

  5. Top | #55

    Standaard

    In San Diego hebben wij een keer een backstage tour gedaan, dan kreeg je ook nog priority seating bij de Shamu show en nog wat extra's. De dag erna kon je dan helemaal van het park op zich genieten. Wij betaalden hier maar $ 6,- meer voor dan de entree voor 1 dag! (op interner stond dit toen niet, alleen bij de kassa op het bord) Geen idee of iets dergelijks ook in Orlando is, maar zeer de moeite waard!

    Die 2e dag extra moet je bij een bepaald punt laten activeren toch?

    Gr Chantal

  6. Top | #56
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Ja, direct na binnenkomst aan de linkerkant. Het staat goed aangegeven hoor! En anders; even vragen

    meisje

  7. Top | #57
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
    Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



    groet,
    Pascal

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
    Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



    groet,
    Pascal
    Gaat heel vlug, wij hebben het wel laten doen, maar er geen gebruik van gemaakt. Te veel Disney gedaan :P .
    weer aan het werk

  9. Top | #59
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Altijd tijd te kort in Orlando! :cry: :cry:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #60

    Standaard

    Thanx!

    Ik weet niet of wij er tijd voor hebben. We hebben 'maar' 10 volle dagen nl. En willen naast Disney en Sea World ook Typhoon Lagoon, Florida Mall en Wal Mart doen... Maar fijn dat de optie er is!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •