Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 73 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #581
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Om te bepalen wat nu precies de voordeligste optie is, is een berekening nodig waarbij je alle aspecten van je bezoek mee telt. Veel bezoekers kiezen voor een slimme combi van annual pass en funcards maar alles valt of staat met de persoonlijke wensen. Ik blijf vanwege de voorwaarden en de speciale aankoopprocedure van de supergroverpassen buiten deze discussie. Het is en blijft toch een kwestie van de voorwaarden goed lezen en zelf beslissen wat je doet.

    Wat ik wel weet is dat annual passholders van SeaWorld 50 procent korting krijgen op een dagpas voor hun gasten. Of dit nu werkelijk aantrekkelijk is, valt nog te bezien. Ga je maar een keer, dan zou dit wel eens voordelig kunnen zijn. Bezoek je het park vaker met je gasten, dan is een funcard wellicht toch een betere optie. Korting is maar een relatief begrip, uiteindelijk gaat het erom hoeveel geld je voor alle tickets samen betaalt.

    Succes met de puzzel!



  2. Top | #582
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Even voor de volledigheid, antwoord van Seaworld:

    SeaWorld® Orlando has clear limitations on what types of food and beverage guests may bring in to the park. Coolers are permitted, but they must be no larger than a soft-sided sixteen (16) quart cooler. The coolers may only contain snacks in individual serving size containers (crackers, chips, fruit snacks, bottled water, etc.) Baby food in plastic containers is also permitted.

    Sandwiches, pizza, hot dogs, chicken, family size bags of chips, cookies, crackers and soda are not permitted. If you would like to bring a picnic lunch, you must store your cooler in your personal vehicle. There are a few picnic tables to the right of Pet Care that you may use. They are available on a first come basis. Please remember to have your hand stamped at the exit before leaving the park for your re-entry.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #583
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Wij zijn 14 dagen geleden ook geweest en de tassencontrole stelde weer niet veel voor hoor, gewoon drinken mee naar binnen genomen.
    wij hadden de pech dat de achtbaan manta dicht was ( volgende dag toen we naar aquatica waren zagen we dat hij nog steeds dicht was)

  4. Top | #584
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    SeaWorld Orlando launches reusable cup program


    Nu waren we toch al van plan deze te gaan gebruiken in de diverse parken, maar deze cup gebaseerd op het nieuw te openen Empire of the Penguin is een leuk alternatief. Deze cup kost $9.99 incl. 1 drankje gratis en elke refill kost 0.99 ex tax.
    Laatst gewijzigd door mblokland; 22-05-13 om 16:42. Reden: info en plaatje

  5. Top | #585
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Leuke cups!
    Maar elke refill kost nog wel 1 dollar....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #586
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Een link naar all earsnet maar het gaat dit keer niet over WDW. http://land.allears.net/blogs/kristi...ases_4_re.html Maar wel over de goede daden van SeaWorld

  7. Top | #587
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Petje af...respect....! Daar wordt goed werk gedaan. Ik blijf passholder. Wat er ook gebeurt.....Nou ja...het wordt wel tijd dat dat ijsberenverblijf wordt aangepakt... Maar daar hebben diverse oprecht dierenliefhebbende forumleden hun zegje hier en op de FB pagina van SeaWorld al over gezegd.



  8. Top | #588
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    SeaWorld Orlando launches reusable cup program


    Nu waren we toch al van plan deze te gaan gebruiken in de diverse parken, maar deze cup gebaseerd op het nieuw te openen Empire of the Penguin is een leuk alternatief. Deze cup kost $9.99 incl. 1 drankje gratis en elke refill kost 0.99 ex tax.
    Over Empire of the Penguin gesproken, we hebben de attractie recent "gedaan" en ik was er niet kapot van. De wachttijd viel bij ons nog wel mee (geloof half uur, op andere dagen tot 2 uur wachttijd gezien) maar echt spectaculair vonden wij het niet. Het is feitelijk niets anders dan een kort ritje in een ronde wagen die glijdend links en rechtsom gaat langs enkele beeldschermen en de uitgang is uiteindelijk een vriescel waar de beesten zwemmen.

    Ik kom wellicht wat negatief over, maar het is m.i. geen attractie waar je keer op keer in wilt gaan. Heb `t gezien en een volgende keer geloof ik het wel. Gezien de hele opzet liepen de kosten waarschijnlijk in de miljoenen$$ maar het is naar mijn mening geen publiekstrekker. De kinderen vonden het in ieder geval ook niet heel bijzonder. Wel lekker om bij 94F even af te koelen
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  9. Top | #589
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Ik wil een los ticket voor alleen Sea world kopen voor 2 volwassen. Op de website van Sea World zelf hebben ze nu een actie, een Sea World Orlando weekday ticket voor 50 dollar p.p. Lijkt me een goede deal alleen er staat bij restricted to residents of US.
    Maar als ik het probeer te boeken lijkt het gewoon goed te gaan als ik bij adres NL invoer. Wat ik me dus afvraag is of ze op één of andere manier een controle uitvoeren of je uit US komt.
    Heeft iemand ervaring hiermee?

    Ik kan niet vinden wat een ticket kost als het je het gewoon in het park zelf koopt. En kan ook niet vinden wat een parkeerticket kost als je hem daar koopt. Weet iemand dat?

  10. Top | #590
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Zie http://seaworldparks.com/en/seaworld...icketsTourists
    In de rechterbovenhoek bij het one-day ticket staat "$10 savings". Dus aan de kassa van get park betaal je $10 (+tax) meer dan via de website.
    Staat ook hier bij "know before you go": http://seaworldparks.com/en/seaworld...-Before-You-Go

    Controle? Ja.

    Parkeren kost $15.00 inclusief tax. Via de website vooraf aanschaffen ook $15 ($14.08 + 6.5% tax).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •