Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 73 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Inderdaad, het zal wel even duren, maar wel spannend!

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Net op tv gezien en gehoord dat het in 2007 al open zou gaan. Lijkt mij allemaal wat snel, zeker aangezien de omwonenden al protesten hebben aangetekend vanwege de verwachte geluids- en verkeersoverlast.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Ach, het gebeurt zo vaak dat een bouwproject over de deadline heengaat. Hoewel bouwactiviteiten in Florida verbijsterend snel gaan, ik heb zelfs om een uur of negen 's avonds een hele ploeg aan het werk gezien. Misschien regelt SeaWorld iets. Misschien zijn ze ook al langer met de plannen bezig. We zien het wel!

  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    SeaWorld's planned water park overcomes hurdle

    By Christopher Boyd | Sentinel Staff Writer
    Posted August 10, 2005, 5:49 PM EDT


    SeaWorld's plan to build a new water theme park effectively won approval from Orange County government today, all but clearing the way for ground breaking this fall.

    The county Design Review Committee recommended several small changes to SeaWorld's plan for the still unnamed park, which would allow visitors to come in close contact with marine life while taking water rides. The committee plans to take final action later this month, with approval nearly certain.

    The committee unanimously approved the plan after rejecting a call from the leader of a community group for a detailed study of the park's impact on nearby streets. The 58-acre tract, which is adjacent to SeaWorld, is on the east side of International Drive, south of Sea Harbor Drive.

    "We will have no less than 10,000 more vehicles on the roads every day," said Jerry Pastore, who lives in Williamsburg, a subdivision near the proposed attraction. "All those cars would put people who live here at risk."

    The design committee's review was limited in scope.

  5. Top | #35
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    1

    Standaard Re: seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedwig
    De moeder van Shamu is Namu en komt uit ...... Hardewijk
    In haar vorige leven in Nederland heette ze Gudrun en ze is "geruild"voor twee kleine witte walvissen.(Beluga's of zoiets)
    Alsjeblieft zeg, wil je niks rondbazuinen zonder correcte bronnen :?

    Gudrun heeft maar twee dochters gekregen, Taima die nu in SeaWorld Florida leeft en Nyar die ziek was en vlak na haar moeder's overlijden zelf overleed. Taima heeft een zoon Sumar, SeaWorld Californië en dochter Tekoa, SeaWorld Texas. Alle orka's van de 3 SeaWorld parken hebben de artiestennaam Shamu, maar ze hebben allemaal een eigen naam. Gudrun komt uit Harderwijk, inderdaad maar dat is het enige wat je goed hebt. Ze is geruild voor 3 zwarte zwaardwalvissen en verhuisd naar SeaWorld Florida, daar kreeg ze een andere naam, Namu. Ze overleed een paar dagen na de geboorte van een derde kalf, die vlak na zijn/haar moeder dood ging.

    Meer over lovely gudrun op deze site http://www.orcaplace.net/?pagina=gudrun

    http://www.orcaplace.net/?pagina=geschiedenis Over de geschiedenis van de eerste orka's in gevangenschap. Namu was de eerste orka die het goed deed in gevangenschap en later kreeg hij Shamu als gezelschap. Maar Shamu leefde niet lang en daarna werden alle orka's in de SeaWorld parken Shamu genoemd opdat het zo niet opviel dat de originele Shamu dood was. http://www.orcaplace.net/?pagina=shamu

    Dit lijkt betweterig, maar het is voor mij als orcalover vreselijk om te lezen dat iemand dingen verteld over orka's die helemaal niet waar zijn!

  6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard SeaWorld Orlando

    Waarom is er hier eigenlijk nooit een specifiek item geopend met vragen en info over Seaworld? Toch één van mijn favorite parken in Orlando!!

    Dus vraag en spam maar raak!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Seaworld!!

    Goede zaak dat er voor Seaworld een topic is geopend. Heel gaaf park...zeker gezien de combinatie van Sea & Attracties ! We zijn hier vorige maand (als enige park) twee keer geweest. Eerlijk is eerlijk...als Tampa ietsje dichterbij was geweest hadden we daar ook nog eens gaan kijken.

    Op verzoek.......een foto van Kraken:


    Ik zit op de vijfde rij aan de linkerkant (voor kijker )

    Ook nog een mooie foto genomen van "Journey to Atlantis"


    Hier zat ik toen niet in.......heerlijk verkoelend trouwens 8)

    En natuurlijk nog een picture van Shamu:


    De dolfijnen show is ook een spektakel. Super (al is het er in het stadion wel onzettend warm en benauwd).

    Hopelijk zijn er nog meer "donaties" voor dit topic !

    Greetz,

    Thijs
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 17:16. Reden: full quote eruit

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik heb nog een mooie donatie voor dit topic:

    Wanneer je de dolfijnen onder water gaat bekijken, kan je - met wat geluk - hun favoriete spelletje zien:
    luchtringen maken in het water met hun spuitgat en dan ermee spelen, bvb. door er met hun neus tegenaan te stoten, of er te proberen door zwemmen! Echt heel mooi om te zien, ik zou er uren naar kunnen kijken


  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Mijn bescheiden bijdrage. Foto's zijn genomen op 30 september j.l.





    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-08 om 18:14. Reden: Te grote foto's

  10. Top | #40
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Vonden jullie KRAKEN ook zo geweldig ? Mijn favoriet. Groetjes Marisca , Maar wel voor in gaan zitten hoor !! :-&

    Ja zeker dat was ook een geinige attractie , Voor dat wij instapte zagen wij op een filmscherm hoe de attractie verliep. Met zo'n gekke clown. Weet je nog ? De orka show blijft ons ook nog steeds boeien , Hoe vaak wij hem ook hebben gezien! Ik heb vorig jaar ook helemaal in een deuk gelegen toen wij een voorprogramma kregen bij de sealion show met seymore en clide. Die vent zette iedereen voor schut die een plaatsje op de tribune aan het zoeken was. Dat vond ik het leukste van die show!!!! Groetjes Marisca.

    Het meest grappige van alles was dat er plaatsen op gevuld werden door medewerkers, En de mensen werden naar hun plaats begeleid kwam die clown en stuurde mensen zo via de nood uitgang weer weg. En inderdaad de mensen hadden het niet in de gaten! Alleen de hele tribune lag in een scheur! Die man (clown) deed het echt kei goed ! Groetjes marisca.

    De shamu achtbaan voor kids is open!
    http://www.ultimaterollercoaster.com...uexp_swf.shtml

    The shamu express en nog een kiddy ride is geopend, Dus dat is leuk om te weten als wij er heen gaan.
    Zoon lief vast heel blij, hij is gek op deze attractie's!
    http://public.fotki.com/patkitten2/seaworld_happy_harb/

    Ik heb dit nieuws van een ander forum gepikt, ik weet niet of de eigenaar dit erg vind! Maar kon het niet laten om het hier te verspreiden!
    Het gaat toch maar om 1 ding en dat is onze nieuwtjes zo snel mogenlijk te delen! Ik was zo blij met dit nieuws omdat het weer nieuw is! snappie?
    Ik vond de foto's ook geweldig in detail gebracht!

    http://floridaparks.co.uk/seaworld/kraken.html

    Bekijk hier het filmpje van de attractie kraken! Ook erg de moeite waard!



    Voorin mijn man!




    En ik ook, Alleen een andere rit want er moet toch iemand bij onze stoere boy blijven! :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 17:19. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •