Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 73 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #321

    Standaard Re: Seaworld

    Wij zijn van 21 mei t/m 25/5 in Orlando. Wij willen die zaterdag, zondag of maandag Seaworld en Universal Island of Adventure bezoeken. Welke dag raden jullie welk park aan ivm drukte in de weekenden.
    Daisy24

  2. Top | #322
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    Wij zijn van 21 mei t/m 25/5 in Orlando. Wij willen die zaterdag, zondag of maandag Seaworld en Universal Island of Adventure bezoeken. Welke dag raden jullie welk park aan ivm drukte in de weekenden.
    Hier kan je zien welke drukte Universal zelf op die dagen verwacht. Verder kan je in z'n algemeenheid zeggen dat de weekends in Seaworld drukker zijn dan de maandag. Maar wie weet of er op maandag toevallig niet een paar busladingen druktemakers op bezoek komen? Ook het weer speelt een rol. Dus ja, welke dag is de beste......goeie vraag!



  3. Top | #323
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Verder kan je in z'n algemeenheid zeggen dat de weekends in Seaworld drukker zijn dan de maandag. Maar wie weet of er op maandag toevallig niet een paar busladingen druktemakers op bezoek komen? Ook het weer speelt een rol. Dus ja, welke dag is de beste......goeie vraag!
    Yep we zijn maandag 5 april naar Seaworld geweest en er was zowat 3500 man binnen, ik denk dat je nooit zeker weet. Maar het is een grote park, de shows kunnen redelijk wat publiek huizen en er zijn ong. 1 per uur, dus vooral niet opjagen.
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  4. Top | #324

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Bedankt voor de tip over de promocode. Hij deed het inderdaad toch :-) Maar we hebben een combiticket gekocht voor Seaworld + Aquatica voor 2 weken voor 99,95 dollar. Is in verhouding toch goedkoper vind ik.

  5. Top | #325
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Doenrade
    Berichten
    4

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    is er ook zo'n mooie combinatie aktie? Zie hier dat seaworld voor 59,95 geboekt kan worden, mooi prijsje! Is er ook zoiets voor Seaworld en Aquatica?

  6. Top | #326
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Je kunt bij http://www.attractionticketsdirect.ie/ een 3 park ticket kopen voor € 84,00. Deze is 14 dagen na eerste gebruik geldig. Dit ticket is voor Seaworld, Aquatica en Bush Gardens.

  7. Top | #327

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Ik wilde zojuist kaarten gaan bestellen op de site van Seaworld. Nu lukt het niet met betalen, ze geven elke keer aan dat de beveiligingscode onjuist is, terwijl die toch echt goed is. Wij hebben een Visa kaart. Nu las ik ergens op die site dat je alleen kaarten kan bestellen met een US creditcard. Maar de meeste mensen die in NL wonen, hebben toch ook gewoon een nederlandse creditcard? Weten jullie wat ik kan doen? En hoe hebben jullie dat allemaal gedaan dan?
    Daisy24

  8. Top | #328
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    Nu las ik ergens op die site dat je alleen kaarten kan bestellen met een US creditcard.
    Staat het type creditcard wel goed ingesteld? Je kunt gewoon met je visakaart betalen hoor.



  9. Top | #329

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Bedankt voor je snelle reactie, maar wij hebben vaker gewoon in het buitenland betaald met deze creditcard. Ook hebben we vaker bij buitenlandse bedrijven via internet spulleltjes besteld. Ik snap het echt niet?
    Dit staat er namelijk:

    What type of payment do you accept?
    We accept Mastercard®, Visa®, Novus/Discover® and American Express® credit cards (issued by U.S. banks only and with a US billing and shipping address).
    Daisy24

  10. Top | #330
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    What type of payment do you accept?
    We accept Mastercard®, Visa®, Novus/Discover® and American Express® credit cards (issued by U.S. banks only and with a US billing and shipping address).
    Ik ben bang dat je op de Seaworldsite verdwaald bent. Kies voor de Florida Visitor ticket en kies Tickets voor kidsprices. Dit zijn e-tickets. Bestel je tickets. Uiteindelijk kom je dan op deze pagina:



    Gaat vast lukken!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 24-04-10 om 23:03. Reden: foto





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •