Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 73 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #221
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Seaworld

    Ben ik nou zo dom? Bij American vacations zag ik ook dat ze tickets voor Seaworld verkopen. Vw Eur. 59,00 en kids Eur. 50,00. Dit is toch voordeliger dan de kinderkorting die je op de site van Seaworld krijgt? Of zit hier een addertje onder het bekende gras? Ook de tickets voor Disney zijn hier volgens mij voordeliger dan via Am. Estates.

  2. Top | #222
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    Ben ik nou zo dom? Eur. 59,00 en kids Eur. 50,00. Dit is toch voordeliger dan de kinderkorting die je op de site van Seaworld krijgt?
    Kweetnie, de tickets Adult or child op de site van Seaworld kosten $ 64.95 + 6% tax $ 3,90 wordt $ 68.85. Met de koers van vandaag (1.31) kom ik op €53.25. Bovendien kan je met de tickets van Seaworld 7 achtereenvolgende dagen naar het park en met de tickets van AV.

    Een e-ticket Seaworld is dus voordeliger voor volwassenen en ook aantrekkelijker. Voor een kinderkaart voor 50 euro is AV weer de voordeligste, zeker als je niet meer dan 2 keer naar het park zou willen.



  3. Top | #223

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Okay, bedankt voor de info.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd en wacht hun antwoord hierop even af.
    Ik denk wel dat ik de tickets hier ga bestellen want ze hebben ook een aardige aanbieding voor Universal en Islands of Adventure.
    Jaarabonnement voor Seaworld heb ik al binnen. Zondag besteld bij Seaworld Orlando en al op woensdag binnen voor slechts 80 Euro p.p.
    En met dit jaarabonnement kun je met 50% korting naar Bush Gardens en Discovery Cove.
    Ik kan bijna niet meer wachten. Nog een goeie 3 weken en we zijn weer terug in de Sunshine State! :grin:

  4. Top | #224
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @WackyWeazle: Ik zou gewoon even bellen en vragen of ze binnen 3 weken naar Nederland kunnen versturen. Misschien hebben ze wel iets van express post ofzo. Ik weet dat in Engeland je verschil hebt in postzegels en dat de ene sneller verstuurd wordt dan de ander. Tenminste toen ik daar nog woonde wel, maar dat is een aantal jaar geleden.
    Success, ik ben benieuwd hoe je de 21 day tickets ervaart. Wij hebben ze ook gekocht!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  5. Top | #225
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @WackyWeazle,

    Orlando Ticket Deals stuurt binnen 8 dagen de tickets naar je adres in Nederland. Je moet wel even bellen, je CC gegevens geven (link, maar bij mij goed gegaan). Fluitje van een cent.

    Zie mijn eerdere posts hierover van een paar weken terug.

    Succes,

    Rob

  6. Top | #226
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zoals Dr. (Ton) Phlox ook al vraagt; waar kan ik dit terugvinden? Wij zijn zelf al een tijdje bezig met de tickets en ik kan dit zelf nergens op de site van Seaworld zien.

    Ik kom niet verder dan dit:Voor korting op de tickets van Discovery kan je bellen, voor aanbiedingen en voor de tickets voor Busch Gardens kan ik geen kortingregeling van 50% voor dagtickets in het overzicht ontdekken. Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat ze zulke hoge kortingen geven, zeker niet voor DC. Misschien kijken we niet goed, dus help ons uit de brand!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-10 om 08:16. Reden: full quote eruit



  7. Top | #227
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik ben ook benieuwd naar de bron van het jaarabonnement op Seaworld met 50% korting op DC. Dat is bijna de omgekeerde wereld... ik betaal nu bijna 1000$ voor 4 personen DC. Als ik 50% korting zou krijgen met die pas haal ik dat er ruimschoots uit. Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen als ik eerlijk ben.
    Ik heb even gekeken wat de 'benefits' zijn van een annual pass en die vind ik hier terug, er staat wel iets over discount op DC maar er staat niet op hoeveel %.
    Laatst gewijzigd door cloggie68; 27-03-09 om 15:20. Reden: aanvulling

  8. Top | #228
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Seaworld

    Het zou me verbazen als het niet lukt. Wij bestellen alle tickets daar al jaren en het gaat altijd goed. De eerste keer was ik wel nerveus bij de poort van Disney. Het personeel vond het ook wel erg lang (21 dagen), maar je kunt ze ook alleen maar kopen in Engeland. (volgens mij)
    Busch Gardens is voor die prijs zeker de moeite waard.
    Leuk he, vakantie plannen.

  9. Top | #229
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Whale's weigeren optreden SEAWORLD

    Tijdens ons bezoek aan SEAworld bezochten wij BELIEVE en wat wij nog nooit hebben meegemaakt de eerste twee whale's hadden ruzie en wilden niet aan hun optreden beginnen, het duurde even maar na 15 minuten begon toch hun show die geweldig was, tijdens die tijd zat iedereen op verzoek van hun trainer muisstil te wachten want ze mochten geen aandacht hebben tot groot vermaak van alle aanwezige schoolkinderen, zochten de whale's wel hun aandacht, hoe bestaat het dachten wij, ook eens leuk om mee te maken.

    Groetjes Henke.

  10. Top | #230
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    13

    Standaard Re: Seaworld

    Hallo,

    Ik wil 3 kaarten kopen voor Seaworld en ik zat op de website daarvan te kijken en daar heb je keuze uit 2 mogelijkheden.

    (hier de link naar de website)
    http://commerce.4adventure.com/eStor...singleday.aspx

    was is het verschil tussen beide? Alleen dat je de 1e keuze 7 dagen van te voren online moet kopen?

    Jurg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •