Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 73 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #131
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld!!

    Klopt hoor! Ik heb ze ook pas besteld, het staat er echt op. Wij hadden ze al eerder en het werkt perfect. Je hoeft niet meer te verlengen of gedoe met een foto, je kunt iedere keer als je gaat direct doorlopen. De barcode wordt gescand. We zijn drie keer geweest, de eerste keer vroegen ze een ID.



  2. Top | #132
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Seaworld!!

    Een funcard kan handig zijn maar let wel op dat je uiteindelijk geen dief van je eigen portomonnee bent.

    Allereerst de tickets hierboven genoemd, 1 dag betalen en 7 dagen halen is héél erg goedkoop.

    Ga je langer en wil je terugkomen buiten een periode van 7 dagen dan kan de funcard handig zijn, idd zoals gezegd let op dat het per kalenderjaar gaat en niet 1 heel jaar geldig is.

    Een funcard geeft alleen toegang tot de parken en is $67.95 for adults and $57.95 for children ages 3-9. Verder heb je niks en krijg je nergens korting op.

    Neem je een jaarpas dan kost het $99 en zit er naast het parkeren (normaal $10 dacht ik) gratis ook kortingen op de restaurants en winkels bij.


    Dus als je vaker dan 3x terug wilt komen is een jaarpas al goedkoper.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #133
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld!!


    Hi Yvette, je hebt gelijk, alles altijd goed berekenen. Kleine correctie:
    Jaarkaart kost $67.95 parkeren niet inbegrepen.
    E ticket voor 7 dagen kost $ 57.95 ex tax overigens.
    ALs je binen het kalenderjaar terugkomt ben je voordeliger uit met de jaarkaart.

    De kaartjes voor 34 euro heb ik nog nergens gezien, misschien leuk als KIAMZO even laat weten waar ze gekocht zijn.

    2008 Fun Card - Pay for a day, Come back all year
    SeaWorld

    Details
    Valid for unlimited admission to SeaWorld Orlando from now through 12/31/08 with no blackout dates. Parking is not included. Price is plus tax, per person and subject to change without notice. Add Busch Gardens



  4. Top | #134
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a.m. heerkens Bekijk Berichten
    Hi Yvette, je hebt gelijk, alles altijd goed berekenen. Kleine correctie:
    Jaarkaart kost $67.95 parkeren niet inbegrepen.
    E ticket voor 7 dagen kost $ 57.95 ex tax overigens.
    ALs je binen het kalenderjaar terugkomt ben je voordeliger uit met de jaarkaart.
    Euhmmm ik zie niet waar ik de fout in ben gegaan.
    Mijn inziens klopt jouw correctie dan ook niet helemaal.

    Funcard is de kalenderjaarkaart zonder parkeren en kost $67.95
    Deze noem jij de jaarkaart zonder parkeren, de naam ervan is dus Funcard.

    Daarnaast hebben ze dus ook nog een jaarkaart.
    Een echte jaarkaart geldig 1 jaar na aankoop voor $99 en daar zit dus parkeren en kortingen op restaurants en winkels bij inbegrepen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #135
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Seaworld!!

    hallo het gaat bij mij niet over een fun kaart ,of wat dan ook .Maar over een SINGLE-DAY TICKET,die heb ik gekregen met 25%korting was 46.31$ plus 6.5% taks is49.32.Is € 34 .Op mijn print ticket staat

    Confirmed Sepecial Guest
    hier staat dan de naam van de persoon

    voucher#: nummer


    Redemption
    step 1: print this eTICKET
    step 2: present the originalETICKETand a PHOTO ID to a park representative,located at the main entrance.This eTICKET may not becopied ,transferrendor resold.This eTICKET is only valid for the person listed on this eTICKET. Photo copies will not be accepted


    Legal Terms

    Valid for single-day admission to SeaWorld Orlando.
    This eTICKET is not -transferable.

    This ticket is good for unlimited visits to Seaorld during your Orlando vacantion*.
    Simply visit the park and before you leave for the day,exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to cme and go as you please for the net week

    *Ticket valid for up to 7-consecutive days during regular operating hours. Non-transferable,restrictions may apply


    gevonden op4adventure.com

  6. Top | #136
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Seaworld!!

    Om de discussie nog wat meer 'vorm' te geven hier de link naar 'Tell me the benefits'

    http://commerce.4adventure.com/estor...f_benefits.pdf

    Misschien dat dit wat meer duidelijkheid verschaft. 8-[

  7. Top | #137
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    Gelukkig is er nog een helptekst op de site van SeaWorld:
    What if I lose my eTicket?
    No problem.
    1. Go to our account history page online.
    2. Enter your E-mail address and password to access your account.
    3. Select your order number.
    4. Under Ticket & Reservation details, select the eTicket icon for the ticket you need to reprint.
    5. The eTicket will open in a new window.
    6. Select File > Print in your Web browser > Select portrait printing > Reprint your eTicket.
    En kom je er daarmee niet uit:
    If you have any further questions, please call us at 1-888-800-5447 between 8:00 A.M. and 8:00 P.M. EST. We’re available, seven days a week (all times are subject to change without notice).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-01-08 om 15:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Da's mooi! Je hebt helemaal gelijk. Je koopt er dus niet alleen een park bij, maar ook zeven extra dagen. De officiële info op de website van DC:
    Vanaf 1 maart is het dus $30+tax voor twee parken / 7dagen en $50+tax voor drie parken / 14 dagen.
    Wij hebben ook voor een 'Discovery Cove ultimate ' gekozen. Discovery Cove (zwemmen met dolfijnen), Seaworld, Busch Gardens en Aquatica. Ik ga van 27 juni tot 12 juli met mijn drie zoons van 10, 12 en 14 jaar. Ik heb alleen geboekt met begindatum 28 juni en dat is eigenlijk de eerste dag dat we daar zijn, dus niet echt handig. Ik ga dat dus nog wel even wijzigen.

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Seaworld!!

    Zojuist heb ik even met ze gebeld en gevraagd of ik het goed begrepen heb en dat ik één dag naar Discovery Cove ga en vervolgens 14 dagen onbeperkte toegang heb tot Aquatica, Seaworld en Busch Gardens. Dat was correct, zei de meneer aan de andere kant van de lijn. :razz: Meteen even 14 dagen parkeren geregeld en de aankomstdatum in DC verzet van 28 naar 29 juni. Da's handiger als je op de 27e pas laat in Amerika arriveert, lijkt me.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 16:24. Reden: f

  10. Top | #140

    Standaard Re: Seaworld!!

    hoi,
    Er schijnt in het park een plek links van de ingang te zijn waar je dolfijnen kan aanraken. Ik heb gelezen ergens dat het slim is om daar al vroeg heen te gaan.
    iemand ervaring en hoe dicht kan je bij de dolfijnen daar komen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •