Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 73 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #121
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld!!

    Viva la Musica 2008.
    Heeft iemand een idee wanneer Viva la Musica 2008 in Seaworld wordt georganiseerd? Ik vind zelf wel de data van 2007 en voor San Antonio maar daar schiet ik niet zo veel mee op. Ik hoop op maart van dit jaar want dan zitten we in Florida. We zijn ooit eens op dit festival verzeild geraakt. Hebben niets met Zuid Amerikaanse muziek, maar de sfeer was zo verschrikkelijk leuk dat we graag nog eens terug willen.

    Code discount.
    Kan iemand mij (discreet!) een code voor discount op e-tickets voor Seaworld mailen?



  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Seaworld!!

    Als je naar Dicovery Cove wil ( zwemmen met dolfijnen ) dan krijg je daar voor 30 dollar 14 dagen Seaworld en Busch gardens bij.

    En tot nu toe vinden wij Seaworld het mooiste park in Orlando \\/

  3. Top | #123
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koigekken Bekijk Berichten
    Als je naar Dicovery Cove wil ( zwemmen met dolfijnen ) dan krijg je daar voor 30 dollar 14 dagen Seaworld en Busch gardens bij.
    Voor de volledigheid: Bij de entreeprijs voor Discovery Cove zit zeven dagen toegang tot een ander park inbegrepen.
    Tot 1 maart kun je kiezen uit SeaWorld (Orlando) en Busch Gardens (Tampa). Voor $30+tax extra kun zeven dagen beide parken bezoeken.
    Vanaf 1 maart kun je kiezen uit SeaWorld (Orlando) en Busch Gardens (Tampa) en het nieuwe waterpark Aquatuca (Orlando). Voor $30+tax extra kun zeven dagen twee van die parken bezoeken en voor $50+tax alle drie de parken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #124
    Newbie Tatonka's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    2

    Standaard Re: Even voorstellen: Susie One

    Beste parkgangers,

    Heeft iemand ervaring met een SeaWorld Fun Card ,1 dag betalen de rest van het jaar gratis.Lijkt ons handig als je meerdere keren per jaar gaat.

  5. Top | #125
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Susie One

    Wij hebben het wel eens gedaan, prima optie! Goekoper kan niet volgens mij. Je kunt deze kaart nu kennelijk gewoon bestellen, vroeger was het een heel gedoe. Moest je eerst een dagkaart kopen en daarna kon je weer naar een tent om een jaarkaart te krijgen. Lang in de rij gestaan maar toch de moeite waard.

    Houd er wel rekening mee dat de kaart 1 kalenderjaar geldig is en dat de kaart op 31 DECEMBER verloopt.



  6. Top | #126
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Seaworld!!

    Jopie heb vandaag mijn kaartjes voor seaworld besteld.
    € 34 voor volwassen
    € 27.50 voor kinderen
    plus nog zeven dagen toegang tot seaworld inbegrepen

  7. Top | #127
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiamzo Bekijk Berichten
    plus nog zeven dagen toegang tot seaworld inbegrepen
    Eh, weet je dat wel zeker, dat je zeven dagen toegang hebt? Volgens mij is het één dag, met nog een tweede dag binnen zeven dagen na het eerste bezoek. Of heb je heeeeel speciale kaartjes kunnen krijgen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #128
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Seaworld!!

    exchange this ticket at the upgrade window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.
    *ticket valid for up to 7- consecutive days during regular operating hours. Non- transferable, restrictions may apply.
    Ik hoop dat mijn engels toch een beetje goed is
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-01-08 om 17:01.

  9. Top | #129
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    Op de website van SeaWorld staat bij de 1-daagse tickets:
    Select tickets at kid prices when you purchase at least 7 days in advance. SeaWorld -- a place where up-close encounters connect you to the energy, excitement, and mystery of the sea and sea life. And now, nothing’s better than the fun and flexibility of second visit to SeaWorld. When you visit is up to you! You can visit the park one day and come back for our night shows another evening – visit us on your schedule. 2nd Visit Free is valid for one additional visit to SeaWorld during regularly scheduled park hours for up to 7 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge. Parking not included.
    Vandaar mijn reactie.

    Waar heb jij de tekst vandaan die je hiervoor plaatste over die 7 dagen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #130
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Seaworld!!

    van mijn e tickets



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •