Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 73 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #101
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Seaworld!!

    Wow..... dus dat klopt echt? Bedankt voor de tip om het op tijd op te halen ivm drukte.

    Is dit standaard bij ieder kaartje die ze verkopen? Of zijn dit acties?

    Niet dat je nu iedere dag naar SeaWorld gaat, maar het is toch leuk als we nog een attractie niet hebben gedaan of heel leuk vinden het nog een keer te doen.

    Ik zie het al we krijgen het veel te druk in de 2 weken dat we gaan in de meivakantie.

    Gr. Mariëlle

  2. Top | #102
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hoeft niet de volgende dag hoor mag tot 13 dagen na je eerst bezoek.

    2nd Visit Free is valid for one additional visit to Busch Gardens during regularly scheduled park hours for up to 13 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge.

    Parking not included. Must exchange valid paid admission on first visit to receive 2nd Visit Free ticket. Non-Transferable.

    Offer subject to change without notice.

  3. Top | #103
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Seaworld!!

    Wij zijn er 2 weken geleden geweest, na een aantal jaren het park te hebben overgeslagen. Het viel op zich tegen; Believe (Shamu) werd maar 2x daags opgevoerd en is een matige show, evenals de dolfijnenshow (als ik acrobatiek wil zien ga ik wel naar Cirque du Soleil, dan is het ook 10x beter). Clyde & Seamore werd in het geheel niet opgevoerd.

  4. Top | #104
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: Seaworld!!

    De show rond Shamu is inderdaad een commerciele bedoening. Mensen op de eerste rij wat nat maken en een paar andere trucs.

    De show met de dolfijnen vond ik dan weer erg geslaagd. Uiteraard moet je er het Amerikaanse spektakel bijnemen, maar wat die dolfijnen kunnen is toch wel indrukwekkend.

    Als dierenliefhebber vond ik Seaworld wel de moeite waard en al zeker aan de prijs die we hiervoor betaalden. (speciale oktoberactie iets tussen 35 en 39 dollar, waarvoor dank)

    Uiteraard kan het als park niet tippen aan bijvoorbeeld een tot in de puntjes afgewerkte Universal Studios, maar naar mijn mening toch wel de moeite waard.

    PS: breakfast with Shamu nergens zien opduiken, wel dine with Shamu. We hebben dit niet gedaan. Dit leek me een normale terras aan het bassin van deze orka.
    Laatst gewijzigd door elke; 14-10-07 om 05:36.

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Seaworld!!

    Ik ben in juni geweest:

    de dolfijnen show vond ik ook zeer slecht. Idd voor acrobatiek kan je naar het circus. en daar ga ik niet heen omdat ik het niets vind.
    Ik heb meer acrobatiek door mensen gezien dan dolfijnen. terwijl ze het toch een dolfijnen show noemen...:-k

    Believe van Shamu vond ik wel leuk. toch uniek een show met orka's.
    En Clyde en Seamore vond ik ook wel grappig. Seaworld was voor mij dus toch een erg geslaagde dag. Alleen erg jammer van de dolfijnenshow.

  6. Top | #106

    Standaard Seaworld fotolijst

    hallo,

    nu ben ik net terug van mijn rei in florida en uiteraard ben ik bij seaworld geweest. Nu is er 1 ding waar ik onzettende spijt van heb en dat is dat ik geen leuke fotolijst uit seaworld heb meegenomen.

    Ik heb een mooie foto van mij en de orka (shamu) Hij zwemt naar me toe en de foto werd toen net gemaakt. Dat gevoel wat ik bij die foto heb is onbeschrijfelijk.

    Kortom, we heeft er zo'n lijstje en wil hem weg doen of wie weet een website waar ik die spullen kan kopen of wie gaat er binnenkort en wil er eentje voor me meenemen.

    alvast bedankt

  7. Top | #107

    Standaard Re: seaworld fotolijst

    Hoi,

    Probeer het eens in hun eigen Shamu shop:

    http://commerce.4adventure.com/EStor...omeOffice.aspx~

    Succes!

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: seaworld fotolijst

    een foto dat shamu naar je toezwemt??? ZIEEEEEEEEN!

    x
    sab

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard Re: seaworld fotolijst

    Jaaaa, wij hebben vorige maand ook zo'n shamu foto van onze dochter weten te maken:

  10. Top | #110
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: seaworld fotolijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M&M Bekijk Berichten
    Jaaaa, wij hebben vorige maand ook zo'n shamu foto van onze dochter weten te maken:
    Ziet er goed uit... maar waar is je dochter...

    Achter het boekje links???

    Maar serieus... Er staat nog zo... je kunt dit niet "deep"linken...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •