Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 73 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Seaworld!!

    bij Seaworld zie ik het volgende staan:


    SeaWorld Be A Kid Again Advance Purchase
    Adults can enjoy a full day of adventure at SeaWorld Orlando for the price of a full paid child admission. Must purchase at least 7 days in advance of your park visit.typepriceqty Adult
    visit on/after Feb. 17$53.95 Child (Ages 3-9)
    visit on/after Feb. 17$53.95more information
    1 Park Ticket - SeaWorld Orlando

    Valid for Single-Day Admission to SeaWorld Orlando. Visit our web site for the complete operating schedule. Valid during regularly scheduled operating hours.typepriceqty Adult$64.95 Child (Ages 3-9)$53.95more information

    ik zou dus toch ook SeaWorld Be A Kid Again Advance Purchase`kunnen bestellen
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-02-07 om 12:45. Reden: Opmaak verbeterd

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Seaworld!!

    UIT DE OUDE DOOS:-D

    Op het Orlandoforum zag ik dat er in Sea World een baby orka geboren is.
    Hierdoor moest ik weer denken aan ons bezoek aan Sea World ca. 18/19 jaar geleden.
    Toen wij daar waren was er ook net een baby orka geboren. Shamu als ik me niet vergis. Het hele park hing toen vol met affiches, foto's, vlaggen etc. Er was toen ook een speciale tentoonstelling over de geboorte.
    Volgens mij was het toen ook de eerste baby orka die in "gevangenschap" geboren werd. Het was in ieder geval een hele happening.

    Hiervan had ik nog foto's die hierbij geplaatst heb.
    De baby orka zwemt voor zijn moeder. Hij is wat moeilijk te zien maar wat wil je ook op een foto van bijna 20 jaar.

    Verder had ik nog een plattegrond en een foto van de dolfijnenshow.
    Met witte dolfijn!
    Weet iemand of die er nog steeds is?

    Omdat ik hier met heel veel plezier informatie verzamel voor onze komende reis in 2008. Wilde ik jullie dit stukje nostalgie met jullie delen.

    Groetjes,

    Corrine








    Laatst gewijzigd door Njit; 14-03-07 om 22:07. Reden: Plaatjes groter gemaakt

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Seaworld!!

    Ik ben nu alles in aan het vullen.
    Maar ik moet nu mijn creditcard gegevens invullen. Ik heb echter nog niet voor een datum kunnen kiezen.
    Weet iemand hoe dit werkt? Is het ook een flexibele datum?
    Wij weten namelijk nog niet helemaal zeker welke dag we naar SeaWorld zullen gaan.
    Ik weet wel dat je het e-ticket bij de kassa nog om moet ruilen tegen een gewoon ticket. Staat dan dus pas je datum vast?

    En krijg je geen problemen bij de kassa met die korting??
    Omdat het natuurlijk gewoon een 'gok' is met die codes. Dus niet iets wat je legaal gekregen hebt.

  4. Top | #94
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandratje Bekijk Berichten
    Ik ben nu alles in aan het vullen.
    Maar ik moet nu mijn creditcard gegevens invullen. Ik heb echter nog niet voor een datum kunnen kiezen.
    Weet iemand hoe dit werkt? Is het ook een flexibele datum?Dit ticket gaat pas van kracht als je voor het eerst gaat. dus de datum is flexibel
    Wij weten namelijk nog niet helemaal zeker welke dag we naar SeaWorld zullen gaan.
    Ik weet wel dat je het e-ticket bij de kassa nog om moet ruilen tegen een gewoon ticket. Staat dan dus pas je datum vast? ja. Je hoeft het ticket niet om te ruilen als je maar 1 dag gaat. Wil je nog terug komen, moet je het omruilen voor een "echt" ticket.
    Deze wordt meteen voorzien van een fotootje, zodat de tickets niet doorverkocht worden.
    Ik meen dat je de tickets 5 dagen achter elkar kunt gebruiken.

    En krijg je geen problemen bij de kassa met die korting?? Nee hoef je niet bang voor te zijn
    Omdat het natuurlijk gewoon een 'gok' is met die codes. Dus niet iets wat je legaal gekregen hebt. Niet bang voor zijn gewoon doen. Er zijn al heel veel die deze actie gebruikt hebben.
    Mocht je twijfels hebben, koop dan gewoon je ticket zonder de korting.
    Ik zou ieder geval voor de korting gaan.

    Dit jaar zijn wij naar Discovery cove geweest. ook hier kun je gebruik maken van kortingscodes.
    Na eerst een korting gekregen te hebben van 10%, achteraf nog eens 10% extra gekregen, door even te mailen met klantenservice.
    De kortingscode doorgegeven die ik op 1 of ander forum gevonden had.
    door deze code kreeg je 20 i.p.v. 10% Doen daar niet moeilijk over.
    En daar wisten ze dat ik uit Nederland kwam.

    Werkt perfect.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #95
    Newbie Hangglider's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    12

    Standaard

    Vraagje :

    Voor een single day ticket betaal je $ 51,96 :-o
    Je kunt een e-ticket bij de kassa omruilen any time.
    Maar kun je hiermee dan ook de tweede dag naar binnen ??

    Er zijn ook tickets voor $ 64,- zodat je een heel jaar 2x naar binnen kunt

    Voor een excursie nurcery krijg je geen korting en betaal je $ 40,- pp :sad:
    Wie weet hoe dit werkt ?? :arrow:

    Groetjes Fam Visser

    {edit}
    Imiddels de kaarten binnen en ook het antwoord ik plak de tekst hier onder.

    Valid for single-day admission to SeaWorld Orlando. This eTICKET is non-transferable.

    This ticket is good for unlimited visits to SeaWorld during your Orlando vacation*. Simply visit the park and before you leave for the day, exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.

    *Ticket valid for up to 7-consecutive days during regular operating hours. Non-transferable, restrictions may apply.
    Groetjes van de fam Visser
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-08 om 17:23. Reden: quote eruit

  6. Top | #96
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Seaworld!!

    Aangezien wij op 8 dec 2007 Seaworld gaan bezoeken heb ik daar nog het volgende vraagje over :

    Heeft iemand wel eens Shamu&Crew Character Breakfast gedaan??

    Ik heb op de site zitten kijken maar kan daar niets over vinden.
    Is het leuk en wat zijn de kosten van het ontbijtje.......

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #97
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Seaworld!!

    Ik heb het nooit gedaan en vraag me af of het nog kan. Op de website van Seaworld kun je namelijk wel een aantal etentjes boeken maar ik zie niet het ontbijt wat je noemt. In de Google Cache kan ik er wel iets over terugvinden. Het lijkt met dat het een soort van tijdelijk iets is. Onderstaande is in ieder geval van vorig jaar.

    Wel staan er andere boekbare etentjes op de site, die vindt je hier.

    Shamu & Crew Character Breakfast (Oct. 7-8, 13–15, 21-22, 28-29 and 31 from 9 – 10 a.m.) Families can enjoy a scrumptious buffet with Shamu and his crew before heading into the park for all of the “spooktacular” festivities. During breakfast, young trick-or-treaters have the opportunity to get autographs and pictures with all of their favorite SeaWorld walk-around characters. Advance reservations can be made by calling 1-800-327-2424, or online at www.seaworld.com. Cost is $14.95 (plus tax) for adults and $9.95 (plus tax) for children ages 3-9. Children under three are free but require reservations. Park admission is required.

  8. Top | #98
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Seaworld!!

    Oke bedankt, het staat namelijk in hun folder die mijn vader afgelopen Januari op de vakantie beurs heeft meegenomen.
    Plus had ik in November vorig jaar er ook een mee genomen en daar staat hij ook in.
    Zou iemand die voor mij gaat (ik vertrek 26 november en kom op 10 december (als Martinair het toelaat ops weer terug, en willen graag op 8december 2007 erheen) willen kijken of het nog zo is of hoe het dan wel is?
    Alvast bedankt........

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hoi Michael en andere lezers natuurlijk,

    Via mijn vriendin Nicole die jij een mailtje had gestuurd over die code, heb ik ook mijn kaartjes voor Seaworld besteld. Mijn hartelijke dank hiervoor. We blijven toch Nederlanders, iedere korting is meegenomen.

    Nu had ik alleen een vraagje. Op mijn eticket staat : This ticket is good for unlimited visits to SeaWorld during your Orlando Vacations (Ticket valid for up to 7 constructive days during regular operating hours, non transferable). Simply visit the park and behore you leave for the day, exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.

    Ben ik nou zo optimistisch of lees ik het goed dat ik met deze eticket 7 dagen lang kan komen en gaan naar SeaWorld wanneer ik maar wil???

    Dat zou helemaal een superdeal zijn!!! Maar help me maar uit die droom aub.:???:

    Groetjes Mariëlle

  10. Top | #100
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Ben ik nou zo optimistisch of lees ik het goed dat ik met deze eticket 7 dagen lang kan komen en gaan naar SeaWorld wanneer ik maar wil???
    Voordat je het park verlaat even langs de Upgrade Window in het park en je krijgt een persoonlijke pas waarmee je 7 dagen lang het park kan bezoeken..
    Kan daar wel druk zijn dus stel het niet uit tot het laatste moment!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •