Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 73 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #161
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Seaworld!!

    Van te voren kan je waarschijnlijk al redelijk wat zien hoe iets gaat en hoe nat de mensen eruit komen In een attractie zoals het filmpje zou ik 'm niet zo snel meenemen. M'n vriendin deed dat wel een keer, ging toen gelukkig wel goed.
    Ik ben denk ik alleen wat voorzichtiger met m'n elektronica :sun:

    Maargoed, dan neem ik 'm gewoon mee
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 16:25. Reden: full quote eruit

  2. Top | #162
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Seaworld!!

    Ik bedoel gewoon de reguliere prijzen Michael, niet de aktie prijzen die zijn via int.(aktiecodes) veel beter en ik kan het weten, heb ze alweer verdient haha!! Maar dat moet je wel willen natuurlijk aangezien niet al die codes volgens mij voor iedereen bedoelt zijn.
    Ik heb ook niet heel uitgebreidt gekeken verder..
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  3. Top | #163
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    1

    Standaard Seaworld 1 dag+upgrade

    Hoi Hoi,

    Wie heeft er ervaring met onderstaande aanbieding. Is het zo dat je bij de kassa om een upgrade kan vragen en dat je dan een tweede gratis ticket krijgt?

    Alvast bedankt!
    Monique

    eaWorld Florida Single Day + 1 Day Free Enjoy a full day at
    • SeaWorld® Orlando
    Key Points:
    1. This ticket is valid for SeaWorld® Orlando only.
    2. Obtain your additional free day(s) by upgrading at the park free of charge on the first day of use.
      e.g. If you order 3 tickets, we send you 3 tickets.
    3. Looking for Single day SeaWorld tickets?... they have a better deal at http://www.SeaWorld.com
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 16:26.

  4. Top | #164
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    20

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk
    Wij hebben de show met Shamu (orka) gezien. In het "stadion" noemen ze de onderste rijen (dichtbij het bad) de SPLASH-zone. Je wordt daar gegarandeerd nat. Regenpakken aan, camera een "regenpak" aantrekken helpt goed tegen de nattigheid.
    De show is heel erg leuk. Droog blijven kan ook, dan ga je gewoon op een van de hogere rijen zitten.
    En zeker blijven fotograferen!!!

  5. Top | #165
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Seaworld!!

    Veel mensen kunnen zich moeilijk voorstellen hoe nat je kunt worden. Misschien dat dit het wat duidelijker maakt:


    (ERG nat dus!!)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #166
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Seaworld!!

    Die soakzone staat tot redelijk hoog. Je hebt een stuk waar je binnenkomt en dan kan je kiezen tussen naar beneden en omhoog. Alles wat met de trap dan naar beneden gaat staat betiteld als soakzone. Zelf ben ik helemaal droog gebleven, al zaten we ook ietsje bovenaan het onderste gedeelte (tja, ik ben een mietje, had geen zin in natte apparatuur en daarbij trok de hemel redelijk dicht qua bewolking en zou het begin maart wat langer duren voor je droog bent ja, laten we het daar op houden :P ).

    Dat filmpje is erg gaaf We hebben zelf ook zoiets gefilmd, dat laatste stuk met z'n staartvin, daarmee pakte hij 3x het publiek op een vaste plek.

    We hebben ook een andere mooie foto geschoten van Shamu ;
    <<foto vcerwijderd; geen toegangsrechten>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 16:30.

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Seaworld!!

    Weer een ervaring rijker !! Met de cc de kaartjes voor Sea World i.c.m. Aquatica besteld. En met de code een leuke korting (Michael wederom thnx).
    Vroeg me alleen af of ik niet de voorletters op de e-tickets had moeten zetten. Nu staan onze voornamen erop. Omdat je een id met foto moet tonen bij de ingang .. of luistert dat niet zo nauw ?
    Ien

  8. Top | #168
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Seaworld!!

    ik heb een
    SeaWorld Orlando & Busch Gardens Tampa Bay Combo e Ticket gekocht
    Ik lees nu zelf op de site
    This special 2-park offer includes unlimited access to SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa Bay.
    alleen op het e Ticket staat valid for one day
    toch wel vreemd ?

    Ook vraag ik me af of iemand
    SeaWorld Orlando's Backstage at Believe
    heeft gedaan en of dat leuk is .
    Laatst gewijzigd door Pieny; 19-04-08 om 18:21.

  9. Top | #169
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hoi

    Ik heb inderdaad ook op de site gelezen unlimmited access to Sea World en Busch Gardens. Weet inderdaad iemand of dit dan geldt voor de periode dat je er bent? Of geldt dit inderdaad maar voor een dag? En weet iemand wat nu het verschil is tussen een E-ticket en een echt ticket. Sommige sites adverteren met echte vouchers. Maakt dit nog iets uit behalve de prijs?

    Monique

  10. Top | #170
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    Als je kijkt op de website bij "Things to know before you go" lees je dat het gaat om "seven consecutive days after first use". Dus niet je hele verblijf als dat langer dan een week duurt.

    eTickets-info vindt je door op het eTicket-logo te klikken. Je krijgt dit ticket per email toegestuurd, print het en bij de ingang wordt het gescand.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •