Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 73 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard SeaWorld Orlando

    Hoi daar,

    Dit jaar gaan wil ik absoluut naar Seaworld.
    Ben je hier nu echt een hele dag aan kwijt ? Ik heb verschillende berichten gelezen dat je een bezoek aan Seaworld echt moet PLANNEN omdat er zoveel shows zijn en deze ook vaak gelijktijdig worden gehouden. Kan ik dat vooraf plannen of pas als ik in het park ben en een boekje krijg waar alle shows in vermeld staan. Misschien een stomme vraag, maar ik wil er zoveel mogelijk uithalen.

    Verder nog een vraag over de tickets, ik heb gelezen dat je ook in die ticketshops kaartjes kan kopen en deze vaak goedkoper zijn, maar dat er dan ook vaak een addertje onder het gras zit of ze zelfs nep of verlopen zijn ? Kun je ze dan beter aan de kassa kopen ?
    En moet je ook betalen voor het parkeren en hoeveel is dat ongeveer ?

    Nou hopelijk kan iemand me hier mee helpen :?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Ik weet niet precies wanneer je naar Orlando gaat, maar je bent inderdaad door de shows veel tijd kwijt.

    Als je in het hoogseizoen gaat en het park 12 tot 14 uur per dag open is, dan kan je in één dag wel door het park heen en echt alles zien. Vraagt overigens wel een beetje uithoudingsvermogen!!!

    Op het gebied van die kaartjes kan ik je niet helpen, want daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb zelf altijd een Orlando Flexticket.
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)

  3. Top | #3

    Standaard SeaWorld

    Als je alles wilt zien in SeaWorld, ben je daar echt wel een dag aan kwijt. Ik weet niet of je wel eens in het Dolfinarium komt, maar daar kun je je ook prima een dag vermaken. SeaWorld is feitelijk hetzelfde, alleen is het niveau van de shows vele malen hoger. Kom je daarna nog eens in het Dolfinarium, bekruipt je een soort medelijden met die arme trainers daar die net boven het water uitkomen wanneer ze door een dolfijntje omhoog worden gegooid...

    SeaWorld is een absolute must-see in Californië of Florida waar je absoluut geen spijt van krijgt. De orka show is fenomenaal, de dolfijnenshows zijn geweldig, de zeeleeuwenshow is leuk, de show met waterskieërs is erg mooi, de onderwatertunnel met haaien en andere vissen is langer en indrukwekkender dan wat je hier in welke dierentuin dan ook tegenkomt, de reuze pinguins zijn mooi om te zien, enz. Dan zijn er ook nog attracties als de nieuwe achtbaan.

    Kortom, trek er rustig een dag voor uit. Meer is niet nodig. Afhankelijk van de precieze tijd waarop je gaat, is het park soms wel tot later in de avond open. Wat je dan zou kunnen doen is pas in de loop van de middag gaan. Wat Sea World ook erg goed doet is dat je bij binnenkomst een plattegrond krijgt met daarop aanbevolen tijden waarop je bepaalde shows kunt bezoeken. Die tijden zijn uiteraard voor verschillende bezoekers verschillend. Hierdoor krijg je een mooie spreiding van bezoek over het park en gaat niet iedereen meteen naar de orka show.

    Enjoy!
    Hans.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard bedankt

    Hans,

    Bedankt voor je antwoord, had al zo'n vermoeden dat seaworld ook wat grootser en spectaculairder is als het dolfenarium.

    Trouwens wel slim van ze dat dat iedereen verschillende tijden doorkrijgt ivm spreiding van van de bezoekers.

    Nou ik ben benieuwd en laat het weten als ik er ben geweest.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: SeaWorld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans_geurtsen
    Wat Sea World ook erg goed doet is dat je bij binnenkomst een plattegrond krijgt met daarop aanbevolen tijden waarop je bepaalde shows kunt bezoeken. Die tijden zijn uiteraard voor verschillende bezoekers verschillend. Hierdoor krijg je een mooie spreiding van bezoek over het park en gaat niet iedereen meteen naar de orka show.
    de shows zijn toch gewoon op vaste tijden?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Kan ik deze shows en tijden nu al ergens zien toevallig ?

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Santb034
    Kan ik deze shows en tijden nu al ergens zien toevallig ?
    dit wordt per week uitgegeven. Maar het wijst zich allemaal vanzelf. Ik zou wel zo vroeg mogelijk gaan, dan kun je het nog rustig aan doen.
    De meeste shows zijn 2x per dag. Als je 's morgens een paar shows doet kun je tussen de middag nog een pauze inlassen.

    Maar vroeg gaan is eigenlijk voor alle pretparken aan te raden
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Hoi,

    Wij hebben wel eens tickets gekocht bij Yeehaw Junction, vlakbij Orlando, staat ook op de kaart. Het is een roze (!!) "schuur" waar je als toerist goedkopere kaartjes kunt kopen. Je ziet hem bijna over het hoofd, dus even opletten. Succes, Petra En je moet er inderdaad zo vroeg mogelijk naar toe, heb je de hele dag om te kijken. De show van de Orka's is maar 2x per dag volgens mij. Ga dan wel boven zitten, anders wordt je nat.....

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Seaworld, mijn nummer 1 in Florida!

    Zeer goede keuze om daar heen te gaan.

    Inderdaad je hebt gewoon een hele dag nodig om alles te kunnen zien.
    De shows kan je plannen door de presentatie-gids (krijg je bij de ingang van Seaworld) door te nemen.

    Kijk ff op http://www.seaworld.com voor meer info,

    Suc6,

    René :wink:

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    He rene,

    bedankt alvast,
    Ik had jou site al gezien, voordat ik dit forum ontdekte, waar ik nu al heel veel tips vandaag heb.

    Had op jou site ook wat gelezen van de boattrip door de canals van miami vanuit bayside. kun je mij hier misschien wat meer info over vertellen, hoe ik bij bayside kom en waar ik die kaartjes haal enzo.
    :wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •