Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 73 EersteEerste ... 19596768697071 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #681
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Even een vraagje over het eten, mag je nou wel of geen eten en drinken meenemen?
    Ik heb wel op de site van SeaWorld gelezen dat je een all day dining deal kan kopen en daarvoor een bandje krijgt.
    Ik heb volgens mij in een reisblog gelezen dat een gezin met 2 kinderen een dining deal hebben aangeschaft voor 1 volw en 1 kind, volgens de regels op de website mag je de menu's niet delen, maar hoe streng wordt daar op gelet?

  2. Top | #682
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    In mei liep ik nog gewoon met een grote rugzak binnen, zonder dat iemand er naar gekeken heeft. (met lunch in, en verschillende flessen water die aan de buitenkant hingen)
    In Busch Gardens hebben ze wel heel mijn zak leeggemaakt (is ook van de eigenaars van Sea World). Daar controleerden ze op wapens volgens mij, maar lieten ze ons eten en drinken mooi steken.

    Ik denk niet dat er echt controle op gebeurd, maar misschien heb ik geluk gehad?

  3. Top | #683
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    wij nemen altijd een stuk of 8 flesjes met ingevroren drinken mee, wat snoep of snacks en soms wat boterhammen en nooit tegen gehouden en altijd gecontroleerd

  4. Top | #684
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Bedankt voor jullie reactie. Dan nemen we gewoon wat mee naar binnen. Vorig jaar in Euro Disney geweest en hoor daar ook verschillende verhalen over, maar onze tas werd gecontroleerd en mochten ook ons eten en drinken meenemen.

  5. Top | #685

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Vraagje: wij willen graag via de site van seaworld 2 all day tickets kopen à $70 per stuk. Prima prijs zou ik zeggen, alleen is er een klein probleem.
    We krijgen een melding dat het alleen te bestellen is voor Amerikanen...... Raar.... of niet?
    Hoe hebben jullie het via de site besteld?

  6. Top | #686
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Als je bij Billing Adress komt moet je "International" aanklikken.
    Had je dat gedaan?

    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-15 om 18:52.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #687
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Wanneer krijg je die melding ? Na het invullen van alle gegevens (credit card, adres enz.) want je kunt nl. ook International aanklikken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-15 om 18:54. Reden: q
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #688

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Sorry voor mijn late reactie! Fijn dat jullie gereageerd hebben.

    Ik denk dat mijn vriend dat vergeten is te doen :P. Bedankt voor de tip

  9. Top | #689
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    We zijn dit keer wel weer even naar Seaworld geweest en ik moet zeggen dat we toch weer enthousiast waren naar afloop. Wat me op valt (de laatste keer dat ik die show zag was in '91!) dat er geen trainers meer samen met de Orka`s in het basin zwemmen tijdens de show. Ik heb wel zo'n vermoeden waarom maar weet iemand hier meer over?
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #690
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    19

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Dat is omdat een trainster is omgekomen door een orca, die heeft haar schijnbaar vastgepakt, meegesleurd en daardoor is ze verdronken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •