Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 73 EersteEerste ... 747555657585967 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #561
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    yeah gelukkig

    dan zijn we er nog een paar dagen

  2. Top | #562
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    tja, zoals elke opening ,lopen we ook deze net mis....pff moeten we weer terug naar Orlando...wat erg
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #563
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Wij vertrekken helaas de 19de mei maar kopen jaarkaarten zodat wij het eind september/ begin oktober kunnen zien.
    Helaaas voor de kids die moeten dan maar op een later bezoek de komende jaren.
    Eind september gaan wij met 8 oudjes nog 14 dagen en dan nog 7 dagen op cruise.

  4. Top | #564
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Aah, drie weken te laat! Balen! Maar misschien is hij voor die tijd soft open. Maar drie weken van tevoren is wel lang, dus we rekenen er maar niet meer op.
    Achja, dan moeten we maar snel weer terug!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  5. Top | #565
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Heb ik effe mazzel, ben er nog een week na de opening


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #566
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Berichtje voor diegenen die naar Seaworld willen gaan en een jaarkaart overwegen. Wij zijn nu 3dagen terug, maar gaan in oktober weer naar Orlando en het leek ons dus ook handig een jaarpas te kopen. Toen las ik over de Fun Card, waarbij je vanaf nu tot 31 december 2013 onbeperkt kan bezoeken. Voor deze pas betaal je slechts 89$ ex tax, terwijl 1 dag 79$ kost en een annual pas zelfs 149 $. Er zitten wel wat extras bij, bvb gedeelte van parkeren vrij, 10% op eten en drinken, maar aangezien wij onze kinderen ook wel eens afzetten bij de ingang, hebben die extra parkeerkorting niet echt nodig. Ik besloot om via de site van Seaworld te Fun Card te boeken, maar het liep steeds mis bij de betaling. Dan maar in Orlando regelen, dacht ik. Telefonisch contact opgenomen en na een kwartier alle namen gespeld te hebben, liep het wederom mis met de betaling. Bleek dat het alleen kon met een Amerikaans adres, gekoppeld aan je creditcardgegevens. Bij de kassa van Seaworld zelf ging het echter vanzelf! Niks geen legitimatie of Amerikaans adres, nee gewoon 4 Fun Cards gevraagd, correcte namen ingevuld, 89$ ex tax pp betaald met CC en dat was het. Er zijn, zoals de meesten hier al lang weten allerlei combi's met bvb waterparken en Bush Gardens in Tampa, dus het loont echt de moeite om even speurwerk te verrichten, maar mocht je interesse hebben voor die Fun Card, dan weet je in elk geval dat die bij de kassa te koop is.
    Groetjes!

  7. Top | #567
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Gaat wel met debet cc kaart die is niet gekoppeld aan een bankrekening.

  8. Top | #568
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard

    Bedoeld u dat het met een "prepaid" creditcard wel gaat? Wij gaan namelijk in april. Zou deze Fun Card actie er dan ook nog zijn of is het verstandig deze kaarten nu al aan te schaffen? Anders koop ik ze in april gewoon aan de kassa. Aanvankelijk wilden wij 1 dag naar Seaworld, maar met deze kaart is het ook leuk om nog een keertje terug te gaan. Al is het maar een middagje ofzo.

    Maar ik zie inderdaad op de website dat deze voor Florida Residents is. Misschien kunnen we ze dan toch beter bij de kassa kopen. Als ze daar dan toch niet om een legitimatie vragen. Maar als ik dan weer op de Seaworld website kijk, kan ik deze fun card inderdaad wel naar Nederland laten sturen voor $ 20,- extra (of e-ticket is gratis). Dilemma haha!
    Laatst gewijzigd door FloridaBE; 10-03-13 om 12:09. Reden: 1+1

  9. Top | #569
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Ik keek net op de site van Seaworld omdat ik graag het character breakfast Elmo & friends of Shamu & friends wou reserveren maar nu vind ik dit nergens meer terug op de site.... Wordt dit niet meer gedaan misschien of is dit seizoensgebonden ofzo?

  10. Top | #570
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Niemand die hier iets meer over weet????



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •