Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 73 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #291
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Het Westland!
    Berichten
    30

    Standaard Re: Favoriete pretpark (Disney en andere)

    Yes! Net kaartjes besteld voor Dine with Shamu. As vrijdag om 5.30 pm zitten we daar!!

    Nou ja besteld..... eerst kreeg ik een mail dat het verwerkt moet worden. Later kreeg ik nog een mail met:
    status: Confirmation #******
    Is het dan oke?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-10 om 09:21. Reden: conf.nr. weggehaald
    10-21 februari 2010 naar Florida geweest!

  2. Top | #292
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Seaworld

    Als je een confirmation (bevestigings) nummer (#) krijgt, lijkt het mij meer dan oké.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #293
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Favoriete pretpark (Disney en andere)

    Dat nummer neem je mee. Bij de ingang ga je dan naar de informatiebali en daar krijg je de tijd door hoe laat je op de aangeweze locatie moet zijn. Als je dan op die locatie bent op de aangeweze tijd, dan krijg je een soort visitorpas die je om je nek kan doen en wordt je naar je plaats begeleid. Het kan dus zijn dat je niet direct aan de waterkant zit. Lees en kijk anders onze bevindingen van de dag in Seaworld 2008 www.t-damen.nl en dan dag 21 van zowel het reisverslag als de foto's
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-10 om 07:02. Reden: full quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #294
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard Re: Seaworld

    Hallo Allemaal...het word mijn "1e " keer Sea world dit jaar en ik heb er enorm zin in !
    Als ik bij exhibits ga kijken, zie ik afbeeldingen van contact met dolfijnen ..eerst dacht ik nog "moet ik toch naar key west", maar ik begreep dat dat een gedeelte in Sea world is...zucht..

    Weten jullie ook wat de kosten zijn van zo een interactie, en moet je die reserveren ??

    Iemand ook ervaringen met discovery cove ?? Het kost een paar centen maar ja......
    Laatst gewijzigd door flevogirl; 16-02-10 om 14:51.

  5. Top | #295
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flevogirl Bekijk Berichten
    Iemand ook ervaringen met discovery cove ?? Het kost een paar centen maar ja......
    O jee, een heel topic vol Discovery Cove informatie gevonden. En als je naar DC gaat, mag je gratis naar Seaworld. Dat scheelt weer een paar centen.......;-).

    Als je met "contact met dolfijnen" de Dolphin Cove bedoelt; deze is de gehele dag geopend voor het publiek. Op bepaalde tijden worden de dolfijnen gevoerd. Je kunt dan zelf bakjes vis kopen. Je kunt ook voor tours behind the scene kiezen. Bijvoorbeeld de Dolphin spotlight tour. Lees alle informatie, ook over de kosten, op hun site



  6. Top | #296
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    etten leur
    Berichten
    45

    Standaard Re: Seaworld

    Vorige week in seaworld geweest,en jammer maar bij de dolphin encouter is toch het een en ander veranderd.Vroeger kon je langs de hele bassin rand lopen,en mocht je een beetje met het water spelen zodat de dolfijnen naar je toekwamen.Dat is nu verboden,ze komen meteen naar je toe,je mag je hand alleen stil in het water houden,maar dan komen ze niet.Verder kun je alleen de dolfijnen vis geven als je per persoon een bakje vis koopt,je gaat dan in een afgesloten gedeelte de dolfijnen voeren,je reisgenoten kunnen dus geen foto maken of ook een visje uit het gekochte bakje geven,ongeveer 8 dollar.Balen dus,maar zij verdienen er (te)veel aan.

  7. Top | #297
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Seaworld

    @Irma

    Moet je dan met 2 personen ieder een bakje vis kopen zodat je samen naar binnen kan om ze te voeren - en natuurlijk om foto's te maken? En kinderen moeten die dat ook alleen doen?

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    etten leur
    Berichten
    45

    Standaard Re: Seaworld

    Ja zeker,en of je dan maar 16 dollar wil afrekenen.Je krijgt je bakje vis ook pas als je bij het bassin staat.Als je slim bent ga je zelf tegen het hekje (onder de parasol staan)en laat je je kind zo dicht mogelijk naar je toekomen met de visjes.Je kunt dan als de trainers het niet zien zelf misschien een dolfijn aaien of een foto maken.Het is lastig maar het proberen waard.Wij probeerde het ook,maar onze dochter die de visjes had gekocht mocht niet dicht bij het hekje staan,balen he.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-10 om 07:03. Reden: full quote eruit

  9. Top | #299
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Seaworld

    Ja dat is dan jammer.....dat wordt dan 2 bakjes vis kopen O want een foto is toch wel leuk.......

    Heb ik alleen nog een vraagje gaat dat voeren de hele dag door en komen die dolfijnen altijd je vis opeten?

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  10. Top | #300
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld

    Voor de Florummers die in maart naar SeaWorld gaan; houdt rekening met grote drukte in de weekends. Op zaterdag zijn de optredens van Latijns Amerikaanse artiesten in het kader van het Viva la Musica Festival. Hier komen duizenden liefhebbers op af. Vooral voor de Puertoricaanse gemeenschap is het een groot feest.

    Het festival begint om 12:00 uur de optredens in het Bay Side Stadium vanaf 14:00 uur. Zelf zijn we eens bij toeval op dit festival verzeild geraakt en we hebben genoten. Vooral de sfeer in het park en in het Stadium vonden wij geweldig. De artiesten waren voor ons volslagen onbekend, maar je moet wel een ijskonijn zijn om niet enthousiast te worden van de latin music. Wie van een feestje houdt, mag dit evenement waar la vida loca (the crazy life) wordt gevierd, niet missen.

    Het Viva la Musica festival vindt overigens ook in Busch Gardens plaats. De optredens daar staan gepland op de zondagen in maart.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 26-02-10 om 11:47. Reden: Link





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •