Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 73 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #241
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Ze gaven aan dat je alleen kunt bestellen als je in Florida woont . Ze sturen de tickets toch niet per post op?
    Via welke site bestel je de tickets? Ik zou de Seaworld site gebruiken. Daar vragen ze het land van herkomst en dan kan je gewoon "Nederland" aanklikken.

    De tickets krijg je per mail. Je krijgt een pdf bestand dat je kunt uitprinten en vervolgens bewaren. Zie het bericht van Rolthof.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 16-04-09 om 10:53. Reden: Seaworld site toegevoegd



  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Seaworld

    We willen in januari ook naar Seaworld. Kun je nu ook al tickets voor Seaworld aanschaffen voor 2010, net als bij Disney?
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Seaworld

    Weet niet of het online kopen van tickets hetzelfde resultaat geeft als bij SeaWorld zelf, maar op dit moment hebben ze daar "onsite" (dus ter plekke) de actie: Buy one day, get the rest of 2009.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  4. Top | #244
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Re: Seaworld

    binnen 6 dagen gaan we richting orlando\\/, ik sta op het punt e-tickets te bestellen. ik veronderstel dat de momentele aanbieding van 89.95$ + tax de beste is :-k ? of weet iemand nog een betere promotie ?
    Ik veronderstel dat ik de E-tickets nog tijdig zal onvangen als ik vandaag bestel?

  5. Top | #245
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Seaworld

    Wij hebben vorig jaar E-tickets via internet besteld (bij seaworld zelf en met een promotiecode) en via de creditcard betaald. Daarna heb ik via de email ontvangen.

    Veel plezier in Florida!
    Susie One

  6. Top | #246
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld

    Let op dat je sommige e-tickets minstens een week vantevoren gekocht moet hebben voordat je ze kunt gebruiken. Even goed de voorwaarden bekijken!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Seaworld

    Op de site van seaworld staat dat als je de kaartjes wil hebben ouders voor kinder prijs moet je minstens 7 dagen van te voren een kaartje bestellen. Anders betaal je de gewone prijs. Ik geloof dat deze dan toch goed koper is dan aan de kassa.

  8. Top | #248
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Re: Seaworld

    Juist Leonie211, heelwat goedkoper, hebben gisteren combikaartjes gekocht online (4x) voor seaworld+buschgarden, met visa betaald en alles is perfect verlopen, na 5 minuten email in de bus en tickets enkel nog af te drukken. Voor universal/island is het 2 dagen van te voren.

  9. Top | #249
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Seaworld

    Hoy,

    Ik heb geboekt voor discovery cove op 3september.
    Nu is men vraag wat moet ik meenemen als ik voor deze datum naar sea world eens wil gaan?

    Dus ik ben dan nog niet met de dolfijnen gaan zwemmen maar wil dan wel al eens sea world gedaan hebben.

    Moet ik dan gewoon een van die papieren meenemen ofzo dat ik via post gekregen heb?

    groetjes, sven

  10. Top | #250
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Seaworld

    Ja, de papieren meenemen die je in de mail of post hebt gehad, en identiteitsbewijs. Je krijgt dan een dagkaart voor die dag. Voor de entree aan de linkerkant was een kiosk waar we dat konden regelen, toen wij er in mei waren.
    Als je naar Discovery Cove ben geweest, is het pasje met de lanyard waar je foto op staat, die je krijgt in Discovery Cove, de pas voor Seaworld.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •