Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Werken bij Walt Disney's World

  1. Top | #1

    Standaard Werken bij Walt Disney's World

    Gegroet allemaal!

    Ik ben Tom en ik ben 18 jaar. Graag zou ik voor een paar maanden bij Walt Disney's World willen werken omdat ik 1 jaar vrij heb. Ik ben gestopt met mijn opleiding en mijn vriendin en ik zijn sinds kort uit elkaar. Geen probleem allemaal, het gaat ook allemaal goed met mij, maar ik heb gewoon zin in iets nieuws en een avontuur. Dus ik dacht laat ik eens proberen om te werken bij WDW.

    Het probleem is alleen, ik heb hier helemaal geen verstand van! Wat moet ik allemaal doen? Vragen zoals:
    - Welke papieren moet ik allemaal hebben om daar te werken?
    - Moet ik al veel van Walt Disney's World weten voor dat ik er kom te werken?
    - Krijg je een slaapplaats op het park?
    - En waar moet ik naartoe mailen als ik vragen heb etc. ?

    Het lijkt me echt heel leuk om daar te werken! De komende 3 maanden wil ik sowieso nog in Nederland blijven, want ik heb nog wat dingen die ik moet afhandelen zoals mijn Rijbewijs halen, wat opendagen bezoeken voor wat scholen, want ik wil volgend jaar wel weer gaan studeren. Maar een jaartje er tussen uit lijkt mij echt geweldig. En ja, ik ben een grote fan van Disneyland Paris en volgens mij kan Walt Disney World alleen maar beter zijn!

    Tom


    P.s. Als ik dit ergens anders had moeten posten dan spijt het me, ik heb nog niet zoveel verstand van deze site !
    Laatst gewijzigd door Tomza2; 17-10-10 om 12:09.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Werken bij Walt Disney's World

    Het zal niet meevallen om daar te gaan werken. Ze hebben een internationaal programma en soms vragen ze Spaanse medewerkers of Griekse al naar gelang.
    Er is een lange tijd nodig om dit allemaal voor te bereiden. Ik heb een kennis op het DLRPfans forum die momenteel in Disney Parijs werkt. Ook hij overweegt om in WDW te gaan werken maar dit gaat dan via Parijs. Je zou eens op dat forum kunnen vragen hoe en wat.
    Ps betreffende vriend zit op dit moment in WDW en zal voorlopig niet online komen.

    Google maar eens op Working in Walt Disney World en je komt meerdere sites tegen.
    We vonden het wel verbazingwekkend hoeveel Nederlanders dat er in WDW werkten. Zodra ze ons brabbeltaalje hoorden werd er gelijk gevraagd waar we vandaan kwamen en dat werd er steevast iemand bijgehaald die ook uit Nederland kwam. Wel waren dit zonder uitzondering allemaal personen die met een Amerikaans staatsburger getrouwd waren.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 17-10-10 om 18:07.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Werken bij Walt Disney's World

    Nederlander? www.yummyjobs.com
    Summer work experience of J1 Academic program zijn je opties.

    Om je vragen te beantwoorden,

    Je moet dus een visum en health insurance regelen.

    Er wordt een basiskennis over Disney verwacht op het interview in Londen.

    Je krijgt huisvestiging in de buurt van de parken, via een bus ga je naar het werk. De huur wordt van je salaris afgetrokken. Je deelt dit appartement met 3 - 5 andere medewerkers.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Werken bij Walt Disney's World

    Oke bedankt. Moet je helemaal naar London voor een interview joh? Wel mooi dat je een huisvestiging in de buurt krijgt.

    Maar wat verstaan ze onder basis kennis? Ik ben zelf 4x naar Disneyland Parijs geweest. Ik weet niet of ik daar wat aan heb?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-10 om 23:35.

  5. Top | #5
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Werken bij Walt Disney's World

    Je kan je via internet wel een beetje inlezen over Disney, dus dan heb je meteen een basiskennis.

    Ik heb vorig jaar een aantal Nederlanders gesproken die zich inderdaad voor een jaartje hadden ingeschreven (velen zijn na dat jaar ook blijven plakken)

    Heel veel success, het lijkt me ontzettend leuk om te doen voor een jaar!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Werken bij Walt Disney's World

    Hier even een berichtje wat ik vandaag in de krant tegenkwam. Door medewerkers van Disney wordt het schijnbaar "Mousewitz" genoemd. Niet echt veel belovend..
    Hier vind je het artikel: http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...?sn=buitenland



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •