Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: The happiest place on earth?

  1. Top | #1
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard The happiest place on earth?

    Met je kind gooien en de chauffeur proberen te wurgen?


    Laatst gewijzigd door Njit; 15-10-10 om 13:17. Reden: filmpje direct zichtbaar
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Ik zag het gisteravond in het nieuws. De buschauffeur wilde de familie niet meer toelaten, omdat de bus overvol was, en ze voor hun eigen, maar vooral van het kind, veiligheid beter op een volgende bus konden wachten. Dit volgens ooggetuigen.

    De man wilde dit niet (wss omdat er al familie in de bus zat), ging over de rooie en gooide het op discriminatie. De makkelijkste weg om overal mee weg te komen, is mijn mening.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Wat een idioot! geef de chauffeur gelijk ik zou ze ook niet mee nemen

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Zie elk jaar volgens mij wel zo'n filmpje. 10 minuten later is er weer een bus - waarom dan zo moeilijk doen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard

    he bah, dan gelijk discriminatie roepen, dat vind ik toch zo flauw. JUIST als je kleine kinderen bij je hebt kan het gevaarlijk zijn in een overvolle bus. Dus ik geef de buschauffeur gelijk. Vind hem trouwens nog erg netjes blijven voor het feit dat hij naar de keel gegrepen wordt.

    Maar goed, ik weet uit "firsthand experience" hoe vermoeidheid je kan veranderen als mens en na dagen in Disney World zijn de meesten niet meer topfit en niet meer vrolijk gestemd aan het eind van de avond. Laten we het er maar op houden dat deze mijnheer door alle emotie even het slechtste in zich zelf boven liet komen. Natuurlijk word je niet vrolijk als je al lang op de bus staat te wachten, dat je dan nog op de volgende bus moet wachten... maar ik hoop dat hij in het vervolg zijn handjes thuis houdt en al helemaal niet met zijn kind gaat gooien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zie elk jaar volgens mij wel zo'n filmpje. 10 minuten later is er weer een bus - waarom dan zo moeilijk doen?
    Ach ik heb ook wel eens (toen we echt al een uur op de bus stonden te wachten die telkens propvol was) in mijn gedachten een dikke dame in zo'n electrisch wagentje vreselijke dingen aangedaan. ](*,) Vooral omdat madam net kwam aanrijden en voorrang kreeg en ik mijn twijfels erbij had of ze wel echt zielig was en in zo'n karretje hoorde. Maar goed, vermoeidheid brengt niet het beste in de mens boven. ops:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-10 om 09:17.
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #6
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    Vooral omdat madam net kwam aanrijden en voorrang kreeg en ik mijn twijfels erbij had of ze wel echt zielig was en in zo'n karretje hoorde. Maar goed, vermoeidheid brengt niet het beste in de mens boven. ops:
    Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Tja, vol is vol en die beslissing blijft voor mij altijd de verantwoording van de chauffeur.

    En dan kan je wel teleurgesteld zijn dat je moet wachten maar dat risico loop je altijd als je met Disney bussen reist. Wij hebben zelf ook een keer ruim een uur staan wachten na afloop van volgens mij Fantasmic. Voor ons dus de laatste keer dat wij even met de bus naar een ander park gingen ipv met de auto.

    Ik hoop wel dat ze de mensen naderhand toch uit de bus hebben gehaald anders loont dit gedrag ook nog.


  8. Top | #8
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    @ verwijderd
    Wat ik ervan gelezen heb: aanklacht ,uit het hotel gegooid,van het Disney terrein verwijdert en aanklacht van de kinderbescherming.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #9
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.
    OH WAT GOED!!! Klinkt misschien heel gemeen, maar ik ben hier erg blij om! Want wij stonden daar met een klein kind en blaren op onze voeten een half uur te wachten tot een zo'n wagentje in de bus werd geladen. Dat was niet leuk en ik kon het niet helpen om te denken: jij hebt lekker de hele dag in je wagentje mogen zitten toen wij aan het rondbanjeren waren. En de hele dag voorrang gekregen toen wij in de rij moesten staan. [-X
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    wij gaan gewoon elke keer met de auto naar het park
    Wij normaal ook, maar de enige keer dat we met de bus gingen omdat mijn man al eerder weg was gegaan met ons kind, was het echt een drama. Niet dat de bussen niet snel komen, maar als je met een enorme groep mensen staat, blijft het nog steeds lang wachten. Zeker als die karretjes langzaam in de bus moeten worden getild (sorry begin ik weer over karretjes, ops: maar wij hadden er vorige keer wel een stuk of 6 die telkens voor kwamen... hihi, dus dat is nogal blijven hangen)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-10 om 09:17.
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  10. Top | #10
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: The happiest place on earth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.
    Als het goed is kan Disney dit helemaal niet afschaffen....

    Het is de wet in Florida dat mensen met een rolstoel eerst moeten boarden en geheel vastgemaakt moeten worden voordat de rest van de mensen mogen worden toegelaten tot een bus.
    Dus vanwege dat het een wet is waar ook Disney zich aan zal moeten houden lijkt het mij dat deze regel niet veranderd kan zijn.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •