Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Restaurant: Hard Rock Café Orlando

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hard Rock Café Orlando

    Kan gebeuren. Zit met veel plezier jullie verslag te lezen.

    Op de dag dat jullie terugkomen mogen wij er heen. Dus nu al lekker voorpret:grin:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-10 om 09:25. Reden: fqe

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Hard Rock Café Orlando

    @Bosevents: Ergens een borrel drinken is altijd gezellig! Om hier niet teveel off topic te gaan, zal ik een berichtje op je blog achterlaten.

    Terugkomend op het Hard Rock Cafe; De laatste keer dat ik er in oktober was (2007), hadden ze allemaal lekkere speciale roze cocktails waarvan een gedeelte van de opbrengst naar borstkanker onderzoek ging. De drankjes smaakte errug goed en ik vond het leuk dat je op zo'n manier ook nog een goed doel steunde. Wellicht hebben ze dat nu weer...
    Ook werkte er toen een jongen die het gezicht was voor een nationale campagne. Hij werd flink geplaagd door zijn collega's, maar ik vond het erg grappig om een paar weken later zijn gezicht op een levensgrote poster in zowel New Orleans als Las Vegas te zien!
    Al mijn avonturen in the Sunshine State: http://floridianadventures.blogspot.com

  3. Top | #23
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Hard Rock Café Orlando

    Wat ook leuk is, van het Hard Rock is hun versie van de "Pink Ribbon" ieder jaar op de een of andere manier een andere gitaar, dit jaar ook weer een gehaald (+ 5 voor vriendinnen), dit jaar een soort van dubbele gitaar weer erg gaaf. (de speld kost $ 12.00).

    Krijg in Nederland altijd veel leuke opmerkingen als ik de speld in de maand oktober draag, ik heb de speld nu al jaren achter elkaar gekocht en wordt een leukje collectie gitaren, maar waar ik het echt voor doe je steunt een geweldig doel, ook al is het in Amerika ik weet uit ervaring dat veel onderzoek dat hier wordt gedaan en de uitkomsten ervan ook in Nederland worden gebruikt.

    Grtjes Toos

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Hard Rock Café Orlando

    Gisteren prima gegeten in Hardrock Cafe Orlando. Is idd erg groot, maar ondanks de grootte knus ingericht en zoals gezegd een aardig stukje eten. Daarnaast kun je voor/ na het eten alle kanten op in Universal Citywalk. De rust van vorige week (waar een eerdere FF-bezoeker over schreef) is inmiddels voorbij. Wat een drukte (overal)! Volgens mij zijn de Engelsen op vakantie.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Restaurant: Hard Rock Café Orlando

    En goeie cocktails!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurant: Hard Rock Café Orlando

    In ieder geval leuke glazen

    Off-topic: als je dit soort glazen spaart dan kun je ook goed terecht bij Bubba Gump:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •