Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 91 van de 196 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #901

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    Ik heb mijn reis via het reisbureau geboekt. Ik heb ze ook verteld dat op vliegschemas.nl de vertrektijd staat van 13.15. Helaas zei het reisbureau dat de tijd nu van 9.30 bekend was. En ze daar niks van wisten... Raar toch??
    Beste Melissa

    ondertussen heeft ArkeFly de vrijdagtijden voor April ook aangepast op haar eigen websites en staat daar nu ook de door mij op mijn website vermeldde 1315 uur.
    Neem aan dat het in jouw mijnarkefly account ook veranderd is nu?

    groeten Niels
    www.vliegschemas.nl

  2. Top | #902

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoi Niels,

    Bedankt voor je reactie!
    Jammer van de tijd.. maar goed we gaan lekker op vakantie

    Wat betreft mijnarkefly, daar kan ik niet in met mijn reserveringsnummer. Ik heb het reisbureau gebeld en die vertelde dat Holland International ons reserveringsnummer had aangepast door een wijziging of iets dergelijks. Ik wilde dus inloggen met het nieuwe nummer, maar dat lukt nog niet. Reisbureau zei dat H.I. dat nog moet verwerken :S Ik hou het iig goed in de gaten, want ik wil wel graag inloggen!

    Gr.,
    Melissa
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-13 om 15:13. Reden: fqe

  3. Top | #903
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Voor mijn vlucht in september is nog niks veranderd.

    Niet dat ik me daar al druk om maak maar vind het leuk het een beetje in de gaten te houden

  4. Top | #904

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Beste Mattie

    Inderdaad staan voor september de oude tijden nog vermeld.
    Voor de vrijdagvluchen is alleen april nog maar veranderd naar jet door mij genoemde 1315.

    De maandagvluchten zijn wel allemaal al herzien naar 1315, zoals vermeld was op mijn website.
    Vwb de vrijdag. Wordt vervolgd! Bij Melissa is mijn voorspelling in ieder geval uitgekomen dat de tijden op www.vliegschemas.nl net als vprig jaar achteraf de juiste blijken.


    Wordt vervolgd

  5. Top | #905
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bedankt dat je ons ook even op de hoogte houd Nou ga ik "pas" over een half jaar dus het maakt me helemaal niet uit hoe laat het is. We gaan naar florida en dat telt!

    (naja of ze moeten opeens vertrektijd 23:00 doen ofzo dan is het weer zonde van die 1e dag waar je toch voor betaald....)

  6. Top | #906
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @niels Viel mij ook op dat Arke de tijden aangepast heeft. Betrouwbare site! Ik ga hem zeker promoten. Scheelt weer een hotel overnachting bij Schiphol.

  7. Top | #907

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @ Mattie

    2300 gaat niet gebeuren. DIt ivm tijdsverschillen met de VS. Maak je daar dan dus maar niet druk om.

    @ Skunkman

    Alles onder voorbehoud he, maar het blijkt vaak zo te zijn (niet altijd) dat de tijden op www.vliegschemas.nl achteraf de juiste blijken te zijn.
    Wel zijn er nu nog steeds behoorlijk wat wijzigingen bij de diverse ArkeFly vluchten naar diverse bestemmingen, dus niets is nog zeker.

  8. Top | #908
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nou top! Zolang het vertrek op een "normale" tijd is (06:00~16:00) vind ik alles best, als ze maar vliegen

    (hoewel in het laatste geval miss handig is een overnachting vlakbij het vliegveld te nemen)

    maargoed we wachten af meer kunnen we niet doen tenslotte.

  9. Top | #909

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Op www.vliegschemas.nl zijn weer wat nieuwe tijden geplubiceerd.
    Het gaat hierbij enkel om verandering in tijden van de woensdagvlucht, deze gaat nu 15 minuten eerder tov eerder gepubliceerd.
    De maandag en vrijdagvluchten zijn nog steeds ongewijzigd met een vertrek van 13.15 uur (eenmalig 15.15 op vrijdag 5 april)

    Verder wordt de komende dagen het forum verder uitgebreid zodat er ook vliegervaringen op geplaatst kunnen worden.
    Wellicht ook handig voor de lezers hier!

    Groeten, Niels

  10. Top | #910
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoi allemaal,

    nog maar een paar weekjes en dan vertrekken we weer naa de Sunshine state! Via Arke kan ik nu de services bijboeken. Entertainmentsetjes heb ik geboekt, maar ik twijfel over de stoelen. We hebben comfortklasse geboekt en tot nu toe nog nooit meegemaakt dat we niet naast elkaar konden zitten (man, kind van 4 en ik). Maar...ook nog nooit met Arke gevlogen en dus nooit de optie gehad om te betalen voor reguliere stoelreserveringen. Wat is jullie ervaring tot nu toe? Is het reserveren van een normale stoel echt noodzakelijk? Ik krijg toch het gevoel dat met deze service een stuk op je gevoel wordt ingespeeld. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. We vliegen overigens op de heenreis op een dan in de schoolvakantie en terug vliegen we buiten de schoolvakantie om (hmmm ik moet even kijken of deze vKanties in alle regios gelijk valt)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •