Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 80 van de 196 EersteEerste ... 3070787980818290130180 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #791
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Prijzen zomer 2013 bekend??? Als ik nu op Arkefly kijk kan ik inmiddels een vlucht in juli/aug. boeken.
    Helaas zijn de prijzen giga gestegen. Als ik nu kijk voor 5 juli heen en 2 aug terug dan betaal ik 1089 p.p.
    Dat is nou jammer! Prijzen waren aantrekkelijk, maar voor dit geld kan je net zo goed een andere maatschappij nemen.

  2. Top | #792
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb even op US airways gekeken en daar kom je voor deze data op vrijwel hetzelfde bedrag.
    Misschien je even op Kayak.com aanmelden en je trip erin zetten.
    Je kunt dan dagelijks of wekelijks de actuele prijzen krijgen of een alert als de prijs wijzigt.

  3. Top | #793
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Ik heb even op US airways gekeken en daar kom je voor deze data op vrijwel hetzelfde bedrag.
    Misschien je even op Kayak.com aanmelden en je trip erin zetten.
    Je kunt dan dagelijks of wekelijks de actuele prijzen krijgen of een alert als de prijs wijzigt.
    bedankt voor de tip. Mijn datum is eigenlijk iets laner. Ik wil zo rond 6 juli weg en dan 5 weken later terug, dus zo rond 10 augustus.
    Ik zal me inderdaad even bij kayak aanmelden en even kijken hoe het werkt.
    want de prijzen van Arke vallen me vies tegen voor wat ze bieden.

  4. Top | #794
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Afgelopen jaar waren de ,,beginprijzen'' ook zo waanzinnig hoog. Als je kunt wachten, dan in de gaten houden. Zo rond januari komen de bekende ,,wereldweken'' weer en acties om de vliegtuigen vol te krijgen met soms onbegrijpelijke kortingen. Je zult zien dat je weer uitkomt op zo'n 700 euro p.p. of zoals afgelopen jaar zelfs nog iets later.

  5. Top | #795
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij willen volgend jaar zomer ook met arke vliegen.Maar de prijzen zijn inderdaad heel hoog.
    Wij komen op zo'n 6800 euro voor 6 personen.Heenweg dan wel premium en terugweg comfort.
    Nou wil ik best even wachten tot januari als dat echt veel scheelt.Maar hoe zeker is het dat ik dan
    nog premium kan boeken?En is er dan nog echt zoveel plek over in het vliegtuig?Want vindt het ook wel
    griezelig om zolang te wachten.En onze villa is al geboekt, dus van datum kunnen we niet veranderen
    En andere vliegmaatschappij is ook geen optie, want overstappen willen we echt nooit meer.

  6. Top | #796
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Met Arke moet je toch ook overstappen? Het is wel terug in hetzelfde vliegtuig maar het blijft een tussenstop.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #797
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ja klopt.Maar ik noem dat niet echt een overstap.Je stopt maar even.Bij mij gaat het erom
    dat ik niet 3 uur hoeft te wachten voor de volgende vlucht, wat we andere keren wel hebben gehad.
    En wat echt een ellende is...Vinden wij dan he.

  8. Top | #798
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    3 uur valt mee. De ideale tijd is 2,5 uur. Rustig door immigrations, customs en de volgende controle. Even wat eten en drinken en dan door naar je volgende gate om te boarden. Geen gehaast en geen stress.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #799
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het is hier inderdaad al vaker gemeld, dat een tussenstop helemaal niet zo lastig hoeft te zijn. Even de benen strekken en alvast door immigrations gaan. Je ben dan n.l. op je eindbestemming veel sneller het vliegveld uit, want je hoeft daar dan niet meer door immigrations.

  10. Top | #800
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Afgelopen jaar waren de ,,beginprijzen'' ook zo waanzinnig hoog. Als je kunt wachten, dan in de gaten houden. Zo rond januari komen de bekende ,,wereldweken'' weer en acties om de vliegtuigen vol te krijgen met soms onbegrijpelijke kortingen. Je zult zien dat je weer uitkomt op zo'n 700 euro p.p. of zoals afgelopen jaar zelfs nog iets later.
    Inderdaad, gewoon even afwachten. Als je nu boekt betaal je de hoofdprijs en er komen nog zoveel aanbiedingen....
    Wel is het natuurlijk zo dat in de zomer in het algemeen de prijzen wel wat hoger liggen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •