Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 196 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #701
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Kijk anders ook eens op www.vliegschemas.nl voor handige vluchtinfo voor vluchten met oa ArkeFly naar de VS.
    Niels, Niels, Niels,
    Wat blijf je toch altijd Arke postitief promoten,

    Groet, Hans
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Ze vliegen toch al ruim 30 jaar.....
    Dat zie je wel aan enkelen toestellen van Arkefly ......
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-05-12 om 12:45. Reden: 1+1

  2. Top | #702
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Hans van Demen;
    Hoe kan je het zeggen.
    80 postings geplaatst en er gaat er 1 a 2 niet over Arke of HI.
    Het lijkt wel spam.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-05-12 om 12:45. Reden: fqe

  3. Top | #703

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Hans van Demen;
    Waar promoot ik Arke positief in mijn post? Of bedoel je ArkeFly?
    Ik verwijs naar mijn eigen website waar ik diverse maatschappij info heb geplaats met feitelijke informatie zonder meningen erin verwerkt. Daar staat ArkeFly in, maar ook KLM, Delta Airlines en United. Ik promoot dus in jouw ogen elke maatschappij welke er vanaf Amsterdam naar de VS vliegt.

    Verder plaats ik hier ook alleen maar feitelijke informatie. Dat die informatie niet strookt met jullie mening daar kan ik weinig aan veranderen, en dat wil ik overigens ook niet. Jullie mening is ondertussen wel duidelijk en iedereen mag een mening hebben. Ik geef allen feitelijke informatie weer in het geval er weer eens door enkelen "flauwekul" gepost wordt. Want veel meningen zijn slechts "iets roepen" zonder dat men weet hoe het echt zit, bijvoorbeeld dat ArkeFly met oude meuk vliegt.

    Mijn mening over ArkeFly: ArkeFly is niet te vergelijken met een full service Airline. Maar als je je daar van te voren op instelt, heb je er een prima maatschappij in die je zonder overstap en soms met slechts een tussenlanding naar een bestemming brengt. Iets was ik een groot voordeel vindt. Wil je meer service, dan zul je op zoek moeten naar een andere maatschappij. OVer de prijzen, als je een beetje zoekt kan je zowel bij ArkeFly als andere maatschappijen voor mooie prijzen een retour boeken. EN ja, bij ArkeFly heb je aan boord nog een portemonnee nodig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans van Demen Bekijk Berichten
    Dat zie je wel aan enkele toestellen van Arkefly ......
    Iets beter je huiswerk doen. De oudtse 767 van ArkeFly is "slechts" 21 jaar. Net zo oud als de oudste Boeing 747 van de KLM (23 jaar) en de oudste Boeing 767 van United (21 jaar) die daarmee ook dagelijks de plas oversteken vanaf Amsterdam naar de VS.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
    Hoe kan je het zeggen. 80 postings geplaatst en er gaat er 1 a 2 niet over Arke of HI. Het lijkt wel spam.
    Check mijn gebruikersnaam en je snapt waar ik het meeste over praat.
    Mocht je het spam vinden dan staat het je vrij dit te melden bij 1 van de moderatoren.

    Ik stel voor, back to topic!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-05-12 om 12:47. Reden: fqe

  4. Top | #704
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten

    Ik geef allen feitelijke informatie weer in het geval er weer eens door enkelen "flauwekul" gepost wordt. Want veel meningen zijn slechts "iets roepen" zonder dat men weet hoe het echt zit,
    Laat ik nu steeds meer het idee hebben dat sommigen op dit forum het helemaal niet erg vinden dat er flauwekul wordt verkocht. Zeg er vooral niks van, anders bemoeien sommige moderatoren zich er mee en krijg je het verwijt dat je geen gevoel voor humor hebt. En dan gaat het om feiten, niet om meningen. Zulke berichten worden regelmatig verminkt of verwijderd.

    Kennelijk gaat het hier over de kwantiteit, de kwaliteit doet er niet toe. Terwijl het forum door velen (dit forum wordt door meer niet leden dan leden geraadpleegd) waarbij men imho verwacht dat de inhoud betrouwbaar is, worden bijdragen die flauwekulverhalen ontkrachten, niet erg gewaardeerd.

    Leden zoals van Demen zien regelmatig hun kans schoon om met lariekoek in topics te komen of onjuiste/onduidelijke informatie verstrekken. Zelf vind ik het wel fijn dat een b767-300er hier in dit topic in de regel zeer vriendelijk en geduldig een inhoudelijke reactie op geeft. Al heb ik nu toch het idee dat het geduld een beetje op aan het raken is....



  5. Top | #705
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    b767-300er complimenten voor alle informatie waar veel mensen wat aan hebben. Volgens mij is er in de 71 pagina's alles wel een keer voorbij gekomen. Slechte maatschappij, goede maatschappij, slecht eten, redelijk eten, belachelijk bijbetalen, oude meuk, weinig beenruimte, en ga zo maar door. Ik vermoed dat het aantal posts nog wel even door gaat inclusief onzin en onjuistheden al heb ik wel eens het idee dat de objectiviteit van de posts niet voor een ieder geldt. Kwaliteit is de totale prestatie van een vliegmaatschappij. Daar kom je positieve en negatieve dingen tegen en uiteraard persoonlijk vervelende ervaringen. Zal bij ArkeFly niet anders zijn, dus mensen... voor iedere keuze valt iets te zeggen. Mijn ervaring van afgelopen jaar is goed, niet meer en minder dan dat en was dus reden om dit jaar weer bij ArkeFly te boeken. Voor mij ,,rechtstreeks'' heenvliegen op het prettige Sanford naast de lage prijs op het moment van boeken is de belangrijkste reden geweest.

  6. Top | #706
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dank u wel b767-300er voor alle informatie.
    Dankzij jou heb ik al info gekregen ivm vluchten naar Punta Cana die je nergens anders kon vinden.

  7. Top | #707
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bewondering voor het geduld waarmee B767-300er toch weer iedere keer vriendelijk antwoord/uitleg geeft op soms ronduit vervelende opmerkingen.

    De informatie die hij verstrekt vind ik prima, alle info over diverse luchtvaartmaatschappijen zijn handig en overzichtelijk gerubriceerd.
    De beginnende reiziger kan hier echt zijn voordeel mee doen. =D>

  8. Top | #708
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ach, iedere internetter zou toch moeten weten hoe om te gaan met informatie op forums. Lezen, lezen, lezen en nog eens lezen. Kijk naar bronnen, en maak onderscheid tussen feiten en meningen. Al met al zou je dan toch wel een juiste keuze moeten kunnen maken.
    Maar we gaan te veel off topic. Terug naar Arke Fly.

  9. Top | #709
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hai allemaal

    groetjes vanuit een heeeeet Orlando.
    wij vliegen de 25e weer terug naar nederland en moeten met een shuttle naar Sanford. weet iemand hoelang je van te voren voor de terugvlucht op het vliegveld aanwezig moet zijn?
    Is het daar ook 3 uur van tevoren of 2 uur??
    hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft, want ik moet onze vertrektijd vanuit het hotel doorgeven..

  10. Top | #710
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik denk bij arkefly 3uur op voorrand en je moet je vlucht herbevestigen .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •