Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 196 EersteEerste ... 2060686970717280120170 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #691
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisannenico Bekijk Berichten
    bedankt voor alle antwoorden...
    nog even een hele belangrijke vraag. in het vliegtuig moet je daar contant of met credit card betalen??
    Zowel met euro's als met CC. Zie ook de ArkeFly FAQ, die trouwens krom is. 2 identieke vragen, 2 iets verschillende antwoorden:
    - Waarmee kan ik betalen in het vliegtuig?
    - Met welke betaalmiddelen kan ik aan boord betalen?

    Kort samengevat: Euro's, Dollars en Creditcard dus.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #692
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisannenico Bekijk Berichten
    wij vliegen maandag met arkefly naar orlando..
    ik vroeg me af wat voor maaltijd je krijgt?

    We hebben vorige week met ArkeFly van A'dam naar Miami heen en weer gevlogen.
    Exact 2 uur na het opstijgen wordt er een warme maaltijd geserveerd. Heen Chicken of Pasta, terug was er alleen nog Beef. Op de terugweg kregen we tot onze verbazing ook 2 uur na vertrek (23.30 uur) een warme maaltijd. Veel mensen bedankten daar toen ook voor.

    Een half uur na het opstijgen krijg je een sapje of water, dan nog een sapje/water met de maaltijd, verder is een beperkt aanbod tegen betaling verkrijgbaar. Je kan zowel contant (euro's) als met creditcard in het vliegtuig afrekenen.

    Groetjes Christa en een fijne vakantie

  3. Top | #693
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisannenico Bekijk Berichten
    wij vliegen maandag met arkefly naar orlando..
    ik vroeg me af wat voor maaltijd je krijgt?

    als je bij de AH achter douane eten en drinken koopt mag dit dan wel mee het vliegtuig in?

    en wat voor films staan er op de entertaiment player? recente flims?
    De AH zit voor de douane, schuin tegenover de starbucks. Daar kun je dus alleen heen als je nog niet door de paspoort controle. Je kunt dus alleen eten halen want je moet nog door de vloeistof controle.

    De maaltijd aan boord krijg je vlak na vertrek en wij konden kiezen uit pasta en rijst met sate. Was niet echt bijzonder overigens

  4. Top | #694
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Je kan aan het begin van de G pier, waar je vaak vertrekt, wel blikjes drinken kopen die je mee kan nemen aan boord. Hadden wij vorig jaar naar de Dominicaanse Republiek met Arkefly ook gedaan.

    Water is overigens wel gewoon gratis te krijgen aan boord. Wel zelf tappen bij een kraantje.

  5. Top | #695

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Klopt, deze blikjes dienen echter wel gesealed te zijn.

  6. Top | #696
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hey, wij gaan 20 juli met Arkefly naar Florida. Het gekke is, dat we vanaf
    Schiphol rechtstreeks naar Orlando gaan, maar daar in het vliegtuig moeten blijven zitten om vervolgens door te vliegen naar Miami. maar als je er bij Orlando uit wilt, moet je extra betalen. Snapt iemand dit? En een vraag, met wat voor soort vliegtuig zetten ze in? ik las dat ze boeing 737's hebben en boeing 767's. Wist niet eens dat die bestonden, 767's.

    Jesse

  7. Top | #697
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    met een 737 kom je niet gemakkelijk in Florida met een 767 gaat dat een stuk makkelijker. Je moet in Orlando het toestel verlaten om door de paspoort en douane controle te gaan. Daarna pas vlieg je door naar Miami.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #698
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    maar als je er bij Orlando uit wilt, moet je extra betalen. Snapt iemand dit?
    Wat DJesse bedoeld is dat als je de prijzen vergelijkt van AMS naar Orlando of AMS naar Miami de prijzen goedkoper zijn naar Miami dan naar Orlando.

    Dit komt waarschijnlijk doordat Orlando populairder is dan Miami en daarom duurder zijn (marktwerking). Waar veel vraag naar is is duurder.

    Correct me if I'm wrong.

  9. Top | #699
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    Wist niet eens dat die bestonden, 767's
    Ze vliegen toch al ruim 30 jaar.....

  10. Top | #700

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Ze vliegen toch al ruim 30 jaar.....
    Correct. First Flight of the 767 op 26-09-1981, dat is bijna 31 jaar geleden...... 8-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse
    Wist niet eens dat die bestonden, 767's.
    Check mijn gebruikersnaam :wink:8-)

    Je vliegt inderdaad met een boeing 767-300ER en eerst naar Orlando (SFB) en dan door naar Miami (MIA). In Orlando dien je van boord te gaan en de formaliteiten te ondergaan om vervolgens weer in te stappen en door te vliegen naar Miami. Zoals "Dennis-Oostveen" terecht opmerkt, Orlando is vele male populairder dan Miami, en dientengevolge ook duurder. Kwestie van vraag en aanbod die de prijs bepaald, is inderdaad marktwerking.

    Kijk anders ook eens op www.vliegschemas.nl voor handige vluchtinfo voor vluchten met oa ArkeFly naar de VS.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •