Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 196 EersteEerste ... 1353616263646573113163 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #621

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Welk toestel van ArkeFly is er 30 jaar oud?
    Overdrijven is wel een vak hier.. De oudste 767's van ArkeFly zijn net zo oud als de oudste KLM boeing 747's van KLM. En dat is "slechts" 21,5 jaar. Daarbij gaat het bij vliegtuigen niet om leeftijd, maar om vlieguren en aantal starts en landingen. Raar en onjuist vergelijk dus.

    Deze luchtvaartmaatschappij heeft 2 types 767's in dienst. Volgens mij hebben de kranten er vol van gestaan waarom ze dat hebben. Zo nee, google eens op "Boeing 787 dreamliner vertraging in aflevering" Als alles volgens plan had gegaan had ArkeFLy nu 3 of 4 boeing 787's gehad. Helaas kon Boeing zijn beloftes niet waarmaken.

    ArkeFly kon toen 2 dingen doen. Met 2 kisten door blijven vliegen of er 3 bijhuren. Het werd het laatste. Nadeel, kisten met dezelfde configuratie zijn niet voorhanden. Dus moeten ze nu noodgedwongen met 2 verschillende configs vliegen. En geloof me, dat is niet wat ze willen. Ook hun hebben leiver allemaal dezelfde kisten. Is namelijk makkelijker en veel goedkoper.

    Nu heb je premiumcomfort geboekt en niet gekregen. Andere optie was de vlucht vertragen voor bijvoorbeeld 24 uur. Dan kon wel het juiste toestel gestuurd worden. Nee daar worden passagiers vrolijk van. Zeker als je op de heenreis bent en daardoor en dag vakantie door je neus wordt geboord. Dus kiezen ze ervoor om een kist met een andere configuratie in te zetten.
    Ze betalen je netjes je toeslag terug, plus 300 euro en dan nog een bloemenbon en dan nog is het niet goed?? Sorry hoor. Maar ik vind dat een knappe compensatie. Als consument zou ik tevreden zijn. Dat jij die bon in je boekenla ligt van 300 euro is je eigen keuze.

    Je vergelijkt appels en peren. In de vergelijkingen die jij stelt koop je een goed (een auto, een appeltaart) . Bij een vliegticket koop je een dienst. Jij hebt gekozen voor een uitgebreide dienst. De dienst is daadwerkelijk geleverd (je bent vervoerd van A naar B), de uitgebreide dienst kon niet geleverd worden, je bent gecompenseerd voor meer dan dat de uitgebreide dienst kostte en je bent niet tevreden??

    Zoals NJIT aangeeft, je bent ruimschoots gecompenseerd en conform de reisvoorwaarden is dat meer dan voldoende. Elke andere maatschapij zal precies hetzelfde doen op dezelfde manier, of misschien wel minder. Bij de KLM nooit wat aan de hand, laat me niet lachen. Ook daar ben ik regelmatig overboekt geweest en kwam ik pas een dag later op de bestemming aan..

    Nogmaals, je hebt een dienst gekocht en geen goed. De dienst is daadwerkelijk geleverd. Echter niet in de uitvoering die jij wou. Die is ruimschoots gecompenseerd.
    Ik zou meer dan tevreden zijn met zon oplossing, maar je hebt altijd mensen nooit tevreden zijn en die denken recht te hebben op meer.

  2. Top | #622
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Persoonlijk zou ik het ook niet oke vinden als ik meer betaald zou hebben voor een betere zetel mij er erop verheugen op een comfortabele vlucht en dan op de luchthaven de terleurstelling . De tegoedbonnen zijn dan enkel een pleister op de wonde , spijtig dat het niet is opgelost ter plaatse met wel een tv voor jullie ook al was het er maar eentje . Bij united kreeg een passagier waarvan een tv het niet deed extra miles op der kaart en een zetel ergens anders waar ze alsnog tv kon kijken dat noem ik service .

  3. Top | #623
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @b767-300er: Mooi gesproken!! :lol:

  4. Top | #624
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zou er iemand van Arkefly meelezen?
    Hi hi:wink:

  5. Top | #625
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Zou er iemand van Arkefly meelezen?
    Hi hi:wink:
    Zeker weten hoor. Enkele maanden geleden heb ik ze vriendelijk verzocht de hinderlijke commercial met de lopende cursor boven aan het scherm van dit doorgaans zo vrolijke forum aan te passen. En kijk nu eens. Prima club, ArkeFly!



  6. Top | #626

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    en een zetel ergens anders waar ze alsnog tv kon kijken dat noem ik service .
    Tsja, wat had United gedaan als de kist helemaal vol was? Een andere passagier achter gelaten omdat 1 passagier geen TV kon kijken? Bij een volle kist zat er in geval van United ook niets anders op als een (finaciele/miles) compensatie te geven.
    ArkeFLy had geen TV's meer. Dus was compenseren de enige oplossing

  7. Top | #627

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    4 mei met Arkefly naar Orlando gevlogen. Prima vlucht gehad zonder noemenswaardige vertraging.

  8. Top | #628
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bij united roepen ze dat dan om er word er een compensatie gegeven plus hotelovernachting plus eerste vlucht de dag erop .....het probleem vind ik dat het gewoon opgelost moest worden ter plaatse alleen zo kan je de frustratie die er op dat moment is een beetje wegnemen , gewoon weten dat er een beetje moeite word gedaan ter plaatse is al veel
    En het gaat er niet om wat als het is op dat moment opgelost enhoe ze hadden haar ook gewoon een andere zetel kunnen aanbieden maar neen er kwamen nog extra miles bovenop zo een dingen blijven je bij .

  9. Top | #629
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @ Cindy74 -> Jij wilt tenminsten begrijpen wat ik bedoel te zeggen.

  10. Top | #630
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Je kunt United absoluut niet vergelijken met Arke. Arke vliegt enkele keren per week richting Florida, waardoor er absoluut geen schuifmogelijkheid is. United heeft een heel netwerk door de VS heen, met een groot aantal dagelijkse vluchten richting Europa. Tevens is United lid van de StarAlliance waardoor je in geval van nood altijd nog met US Airways, Lufthansa, Tap, etc kan vliegen.

    Daarnaast sluit ik me aan bij de rest, je bent in ieder geval op de afgesproken tijd van A naar B gebracht, niet in de klasse die je wilt, maar daarvoor ben je financieel gecompenseerd. Arke had op dat moment gewoon niks anders kunnen doen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •