Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 196 EersteEerste ... 3644454647485696146 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #451
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Veel? Google maps geeft aan dat het vanuit Zwolle bijna 2 uur is. Zelfs vanuit Arnhem is Schiphol dichterbij dan Dusseldorf.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #452

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    volgens mij is DUS alleen dichterbij vanuit Brabant en Limburg.

  3. Top | #453
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vanuit Groningen is het een half uur verder dan Schiphol, maar dat hebben we graag voor een rechtstreekse vlucht over.

  4. Top | #454
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Tja, woon in de buurt van rotterdam, dus om nu helemaal naar duitsland te rijden.... Tja en wat betreft die bagage. Ik zit altijd al tegen de 18kg aan met 1 week vakantie. Moet wel eerlijk zegggen dat ik altijd teveel bij me heb, maar wil altijd graag wat te kiezen hebben. Tja en nu ga ik drie weken dus wil dan toch wel iets meer mee nemen en dan moeten we nog terug :-D. Kijk aan die 35kg kom je niet zo snel hoor maar een kilo of 27 moet wel lukken hoor:mrgreen:. Daarbij ben ik wel een beetje verwend met die comfort class. Meestal ben ik het na 4 uur vliegen helemaal zat en wil ik er het liefste uit, maar met meer ruimte en met zn tweetjes aan het raam zonder iemand verder naast je maakt het een stuk relaxter moet ik zeggen. Tja qua service, ik ga maar gewoon heel erg hopen dat alles goed gaat, want ik ben idd één van die ongeduldige nederlanders die al snel geïrriteerd is :-?.

  5. Top | #455

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten
    want ik ben idd één van die ongeduldige nederlanders die al snel geïrriteerd is :-?.
    En met jou nog vele, vele anderen.
    Ik vlieg vaak met verschillende maatschappijen. Maar op het moment dat je met Transavia of ArkeFLy vliegt, met nagenoeg alleen maar Nederlanders, schaam ik me soms rot voor het feit dat ik Nederlander ben als je ziet hoe sommigen zich gedragen jegens crew etc etc.
    Vooral het onderdeel luisteren wordt nogal eens verward met "willen horen".
    Moet je bij ArkeFly eens kijken wat er gebeurd als er netjes omgeroepen wordt dat de passagiers van de PREMIUM COMFORT CLASSE aan boord mogen gaan. De hele gate loopt direct leeg....

  6. Top | #456
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Tja ik erger me meestal aan de medepassasiers idd die dan al instappen als ze op de laatste rij zitten en de eerste rijen mogen instappen[-X. Net als mensen die een half uur in het gangpad blijven staan om alle handbagage nader te bekijken.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 16-02-12 om 15:02. Reden: 2e deel verplaatst naar ander topic.

  7. Top | #457
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    << Ik heb de berichten met het onderwerp over hoeveel je mag invoeren maar verplaatst naar een bestaand topic hierover. Kunnen we hier gewoon weer veder met Arkefly >>
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #458
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Misschien moeten wij Nederlanders onze instelling eens veranderen. We verwachten nog al wat als we gaan vliegen en klagen ontzettend snel.
    Als we nu allemaal eens van te voren rekening houden met het feit dat het een lange zit is, dat je niet zo comfortabel zit als in je luie stoel thuis, dat je voor cq achterbuurman niet je partner of kind is waar je meer van kan hebben, dat sommige mensen misschien iets vaker moeten plassen dan jij (misschien hebben ze wel tromboseproblemen en strekken ze daarom de benen iets vaker), dat de ouders van het kindje wat zo huilt zich waarschijnlijk ook heel ongelukkig voelen net zoals de ouders van het kind wat zo onrustig is (misschien is dit kind wel autistisch). Kortom als we nu eens met zijn allen niet roomser zijn dan de paus; dan is zo'n vliegreis best te doen ;-)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #459
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Iris, ik ben het met je eens, wat een gemopper altijd, en ik heb vaak het idee, dat nederlanders altijd denken dat ze wat te kort komen.
    (voor de goede orde, ik ben zelf ook een nederlander)
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 17-02-12 om 07:41. Reden: aanvulling
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #460
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    31

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij hebben met Arkefly 26 uur vertraging gehad. Hierdoor eerste geboekte hotel gemist en 1 dag autoohuur. Natuurlijk ook één vakantiedag minder. Nu zag ik dat je bij zoveel vertraging recht op een vergoeding van 600 euro maar dat vliegtuigmaatschappijen dit bijna nooit uitkeren. Valt er ook iets te verhalen via de reisverzekering? Wij hebben geen annuleringsverzekering alleen een reisverzekering. Iemand hier ervaring mee?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •