Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 196 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij hebben met Arkefly gevolgen 2 jaar terug,vanuit de Domincaanse Republiek via Jamaica (montego bay ) naar Amsterdam en moesten gewoon in het vliegtuig blijven ruim 2 uur lang.We werden wel verteld dat we de riem af moesten doen toen ze het vliegtuig deden bijtanken.Wij waren niet happy met het feit dat we moesten blijven zitten en daarna nog een lange vlucht voor de boeg hadden.Voor ons geen Arkefly meer.

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Welkom in de wereld van de Chartervlucht Wij vliegen dit jaar ook met ArkeFly naar Curacao. Enige voordeel: je mag 25 kg meenemen. En als je Comfort Class boekt zelfs 35 kg

    ArkeFly met bestemming Aruba, Bonaire en Curaçao, Canada en Verenigde Staten

    • Economy Class: max. 25 kilo
    • Comfort Class: max. 35 kilo
    • Premium Comfort Class: max. 45 kilo

    Zie verder ook Bagage aan boord
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-02-11 om 08:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    wij hebben 2 jaar geleden ook met arkefly gevlogen,(Dominicaanse Rep)en ik moet zeggen dat me dat zeker is bevallen,wij vlogen comfort class..op de terug weg hadden we een tussenlanding in Punta Cana(Dominicaanse rep)en daar moesten we wel het vliegtuig uit voor een uurtje en toen lekker teruggevlogen naar Amsterdam....
    November gaan we naar Orlando en vliegen we weer comfort class met Arkefly

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Vliegen met ArkeFly

    Heb op het forum een discussie gelezen over de tussenstop van Arkefly op SFB. Moet ik eruit en door de douane of kan ik blijven zitten?
    ( kon dit zo snel niet terug vinden ) Ik heb uit nieuwschierigheid een mailtje naar arke gestuurd. Wat ze daar voor antwoord geven hou je niet voor mogelijk:[-(
    Het kan voorkomen dat u het toestel tijdelijk dient te verlaten, dit wordt u aan boord verteld.
    hier schieten we nog niet veel mee op. Hou er rekening mee dat je het vliegtuig moet verlaten en door de douane moet. Het is "point of entry" in de V.S. en dan is het een binnenlandse vlucht naar Miami.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:47.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als het de eerste keer is dat je in Amerika landt moet je eruit, daar ga je dan door Immigrations, dat is dan je POE (Point of Entry).

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard

    Ja ik weet dat wel, maar Arkefly doet het vermoeden dat het een rechtstreekse vlucht is met een stop op Orlando om mensen uit te laden en nieuwe opstappen. Verder kan iedereen blijven zitten of moeten in een ruimte wachten. Iedereen hier op het forum is inmiddels bekend met het feit dat je bij het POE door immigration en costums moet. Misschien voor nieuwe florida reizigers een nuttige mededeling. Ik heb dit inmiddels ook gemeld bij Arkefly, maar hier nog geen reactie op gekregen. Het is wel raar dat ze zeggen dat je pas aan boord te horen krijgt of je uit moet stappen of niet.

    en op de terugweg meer dan 1 drankje gratis....!\\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:46. Reden: 1+1

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zojuist op de site van Arkefly gelezen, zomerkorting van €75 p/p. Voor Orlando op 26/9 comfort klas, terug op 27/10 premium klas zijn we voor twee personen dan €1441 kwijt. Miami is 20 euro totaal goedkoper. Premium klas veel ruimte en 45 kilo bagage, is natuurlijk super voor de terugreis )

  8. Top | #28
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Voor onze data(23/8-3/9 ,2 volw.1kind) zouden we bij Arke € 700 duurder uit zijn tov United, en daar is al €225 'zomerkorting' van af.

    Toedeledoki!

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Helaas heb je op de vlucht Orlando Amsterdam een tussenstop in Miami
    SFO 15.45 Mia 17.45 AMS 9.10 uur Vlucht 318

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 28-04-11 om 15:34.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heen is AMS -> SFB -> MIA
    Terug is SFB -> MIA -> AMS

    Dus het vliegtuig vertrekt uit A'dam Schiphol naar Orlando Sanford en vandaar naar Miami international en dan weer naar A'dam Schiphol. Je kan ook in MIA opstappen, dan is het inderdaad een rechtstreekse vlucht. Mijn voorkeur is echter rechtstreeks naar MIA met KLM. Is wat prijs betreft iets duurder dan ArkeFly, maar je krijg tenminste iets aan boord wat je niet hoeft te kopen, zoals bij ArkeFly het geval is. Of je moet premium class boeken $$$$$$$$$
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:46. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •