Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 196 EersteEerste ... 1422232425263474124 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #231
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dag Njit,

    Dank voor je reactie, inderdaad hebben we ook wel de mededeling gehad dat we natuurlijk de kosten voor Premium krijgen gecrediteerd.
    Had dit moeten vermelden.

    Maar dat lost het probleem voor mijn vrouw niet op, zij heeft geen fijne reis gehad.

  2. Top | #232
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    En daar had die Hostess ook wel wat vriendelijker op mogen reageren. Nu kan die Hostess ook geen vliegtuig tevoorschijn toveren maar een stukje begrip tonen doet ook al veel. Ik raad je aan om een schriftelijke klacht in te dienen. Ten eerste ben je dan je verhaal kwijt en wie weet wat ze ermee doen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #233
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Tja, wel een hele slechte beurt van Arke, terwijl ze het juist beter leken te gaan doen. Dit is voer voor een Airport aflevering!!
    Ik zou ook schriftelijk mijn beklag doen, wie weet leren ze ervan!

  4. Top | #234

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexman Bekijk Berichten
    @Renske1978
    Zo... wat had jij een meevaller. Had je daar overigens zelf om gevraagd of kregen jullie zelf het aanbod? Mijn dochter (nu 15 mnd) is volgens de normen nog te jong voor een eigen stoel, nou weet ik dus niet of wij daar ook voor in aanmerking komen.
    Ik heb geen kind ik geef alleen aan zoals het bij ons in het vliegtuig ging. Volgens mij hadden ze wel eerst een extra stoel gereserveerd, is die niet beschikbaar dan kregen ze het geld terug.

  5. Top | #235
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Je kan voor je baby gewoon een ticket kopen. Alleen dan ben je zeker dat je een stoel voor de baby hebt. Anders moet je afwachten of er stoelen beschikbaar zijn. Wij hebben zelf een zoon van nu 21 maanden maar hij is al 2 keer meegeweest naar Florida en beide keren hebben wij een ticket voor hem gekocht. we waren toch wel heel erg blij met de extra stoel. Alle ruimte om je spullen kwijt te kunnen is heerlijk en je kan hem nog eens op zijn stoel leggen als hij aan het slapen is. Je hoeft dus niet heel de tijd je kind vast te houden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #236
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijmegen Bekijk Berichten
    Toen wij dus aangaven het hier niet mee eens te zijn, begon zij zich er mee te bemoeien. .
    Met alle respect voor het ongemak dat zo iets geeft, vraag ik me af of het niet een klein beetje naief is om er van uit te gaan dat alles tijdens een reis altijd op rolletjes loopt. Je weet vooraf (of had kunnen weten) dat het boeken van een andere stoelklasse in Economy nu eenmaal inhoudt dat je het risico loopt dat die klasse niet beschikbaar is. En het is hier op het forum al vaker gezegd, je hebt bij geen een maatschappij recht op een bepaalde stoel, ook al heb je hem 'gereserveerd'. Dus ook (of juist) niet bij Arke.

    Je kunt het er niet mee eens zijn tot je een ons weegt, maar het feit ligt er. Je weet ook vooraf (of had kunnen weten) dat je je geld hiervoor terug kunt claimen. Een discussie met het grondpersoneel is zinloos, zij kunnen niet toveren.

    O, wat zijn we blij dat we voor de bekende scheet en dr** Kn*kkers naar Florida kunnen vliegen. En nog wel direct! We roepen triomfantelijk om het hardst dat we zo tevreden zijn als de reis wel op rolletjes loopt. Maar o, wee als het eens tegen zit. Dan heeft Arke logischerwijs minder mogelijkheden om een probleem op te lossen dan de KLM, United of noem ze maar op. Als je je verstand gebruikt voor je boekt, kan dat nooit een verrassing zijn. Wanneer je dan 9 uur met de gebakken peren zit, is het huis te klein en roepen we "nooit meer Arke". Tsja, kalf > verdonken> put.

    Ik zou zeggen, juist in het geval van lichamelijke ongemakken, knikkende knieen of extra lange tenen: Neem minder risico en ga voor de zekerheid met een echte lijndienst. Niet dat er daar nooit eens een ander vliegtuig wordt ingezet, niet dat de stoelindeling daar altoos zou kloppen, niet dat het daar rozengeur en manenschijn is en niet dat daar geen onvriendelijke medewerkers zouden zijn, maar de kans op malheur is net even wat kleiner.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 10-01-12 om 10:00. Reden: echte



  7. Top | #237
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ben ook benieuwd op basis van welk criterium bepaalde mensen voorrang zouden moeten krijgen. Want er waren er 31 geboekt en maar 14 beschikbaar. Dat wil dus zeggen dat er 17 mensen ontevreden waren. Die hebben allemaal van te voren geboekt. Want ik denk dat iedereen wel een goede reden heeft om die plaatsen te boeken. Zou Arke dan moeten gaan vragen welke reden iedereen had?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijmegen Bekijk Berichten
    Ja meneer ik kan er ook niets aan doen, ze sturen een vliegtuig met maar 14 Premium plaatsen en niet zoals gebruikelijk 31 ! Mijn reactie, mevrouw wij hebben ruim drie maanden geleden deze klasse geboekt en willen gewoon deze klasse vliegen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #238
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Treinen vallen uit
    Veerponten vallen uit
    Bussen vallen uit
    Waarom zouden er geen vliegtuigen uitvallen of wijzigen naar een ander type.
    Het is per slot van rekening gewoon (goedkoop) openbaar vervoer.

    Vorig jaar in januari geboekt voor oktober, vlucht PHL-MIA zat goed vol volgens de site. Zo'n 6 weken tevoren werd vlucht gewoon geannuleerd. Wat moet je?
    Kon geld terugkrijgen (andere vluchten waren inmiddels veel duurder) of 5 a 6 uur overstaptijd voor liefnemen of 2 keer overstappen.
    Kan je de pest over in hebben, maar kan gebeuren.
    Knaapje

  9. Top | #239
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ben ook benieuwd op basis van welk criterium bepaalde mensen voorrang zouden moeten krijgen. Want er waren er 31 geboekt en maar 14 beschikbaar. Dat wil dus zeggen dat er 17 mensen ontevreden waren. Die hebben allemaal van te voren geboekt. Want ik denk dat iedereen wel een goede reden heeft om die plaatsen te boeken. Zou Arke dan moeten gaan vragen welke reden iedereen had?
    Wat mij onofficieel wordt verteld:
    Stoel reservering,heen en terug.
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-01-12 om 11:53.

  10. Top | #240
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Maar dan loop je nog steeds de kans dat je minder plaats hebt dan reserveringen.
    Je kan het volgens mij als Arke nooit goed doen in zulke gevallen; er zullen altijd passagiers zijn die buiten de boot vallen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •