Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 196 EersteEerste ... 1220212223243272122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #211
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bij mijn weten was dat Miami Air. Die vliegen 's zomers ook voor TFL vanuit AMS naar de gebruikelijke vakantiebestemmingen en waren toevallig in de buurt.

  2. Top | #212
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heeft er al iemand met Arke gevlogen met een kind van 12-16 maanden? Op internet zijn de meningen verdeeld. We vliegen comfort class.

  3. Top | #213
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Uitstappen in orlando en weer instappen in miami kost je wel een extra 120 euro!
    Ik heb het daarom toch maar niet gedaan.

  4. Top | #214
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    wij hebben vorig jaar met arkefly gevlogen naar curacao en het is ons eigenlijk prima bevallen. We denken er zeker over om volgend jaar met arkefly naar amerika te gaan. We gaan heen naar orlando en terug vanaf miami. Heb al een beetje rondgekeken wat een ticket gemiddeld kost in het hoogseizoen (juli/aug) en kan nergens iets vinden met deze voordelen.
    - comfort class erg voordeling ivm andere luchtvaartmaatschappijen.
    - 35 kg pp mee kunnen nemen (shoppen geen probleem).
    - rechtstreekse vlucht, zonder tussenstops.
    - erg voordelig (850 pp) in het hoogseizoen

    of kan het ergens toch goedkoper met deze voordelen???

  5. Top | #215
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten
    We denken er zeker over om volgend jaar met arkefly naar amerika te gaan.
    Over de ticketprijzen in 2013 bij arke en bij de concurrentie is nog geen zinnig woord te zeggen.....laat staan of het elders goedkoper kan.

    Het is al zo vaak gezegd, de prijzen van vliegtickets zijn afhankelijk van vraag, aanbod, taxes, seizoen, dag, uur, vertrekplaats, overstap, aankomst, en nog veel meer factoren zoals de dollarkoers en de prijs van brandstof. Kortom het is veel werk om dat uit te zoeken, kan je dagen mee bezig zijn en vereis ook veel voorbereiding. Gelukkig hebben jullie alle tijd! Vergelijken van de prijs kan in het bestaande topic over dit onderwerp.



  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard

    @AenG;
    Let wel op dat je bv bij stoel reservering voor de terug vlucht 5 weken van te voren kan reserveren en de heen vlucht 21 dagen van te voren. Dit staat nergens op hun website vermeld. Ik kwam er per abuis achter en had hierover gebeld. Blijkt dus dat je 5 weken van te voren dus je stoelen voor de terug vlucht kan reserveren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexman Bekijk Berichten
    Heeft er al iemand met Arke gevlogen met een kind van 12-16 maanden? Op internet zijn de meningen verdeeld. We vliegen comfort class.
    Is er niemand die met arke gevlogen heeft met kids??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:09. Reden: 1+1

  7. Top | #217
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexman Bekijk Berichten
    Let wel op dat je bv bij stoel reservering voor de terug vlucht 5 weken van te voren kan reserveren en de heen vlucht 21 dagen van te voren. Dit staat nergens op hun website vermeld. Ik kwam er per abuis achter en had hierover gebeld. Blijkt dus dat je 5 weken van te voren dus je stoelen voor de terug vlucht kan reserveren.
    Heb is gekeken. Mijn vlucht is over iets meer dan 3 weken, maar kan absoluut geen stoelen reserveren. Zowel heen als terug vlucht niet. Je kan wel al de stoelindeling zien en met welk vliegtuig gevlogen gaat worden. Voor mij dus de 767-300ER. En voor online stoelreservering is CC verplicht.

  8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @ innieminnie: Volgens mij is het vanaf drie weken van tevoren. Anders zou ik ff een reisbureau bellen of arkefly zelf. Ik heb de vorige keer via arke geboekt en die hebben toen de stoelen geregeld voor ons. Ik zou wel proberen op zo dicht mogelijk achter de premium class te gaan zitten, dus zover mogelijk voorin. Daar zitten over het algemeen de mensen die het minste "herrie maken" zeg maar....

  9. Top | #219
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Tja, minst herrie maken, kan ik beter achterin zitten met m'n muziek. Maar inderdaad goede tip om Thomas Cook even te gaan bellen voor stoel reservering, aangezien ik aan gangpad moet zitten ivm knie(moet deze af en toe strekken, anders zit ik binnen 2 uur te janken van de pijn&niet iedereen zal op prijs stellen als ik er steeds langs moet om te lopen, of dat men een knietje in de rug krijgt).

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik weet niet met hoeveel personen je vliegt? Het vliegtuig is volgens mij 2-4-2 en dan zou je met zn tweeen bij t raam kunnen gaan zitten. Of de stoelen bij de nooduitgang nemen natuurlijk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •