Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 196 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andromx Bekijk Berichten
    nav jouw bericht dat vluchten al boekbaar zouden zijn heb ik contact opgenomen met een Arke winkel en deze ontkende dit verhaal. Zou "nog enkele weken" duren alvorens de prijzen bekend zijn en te boeken is.
    Dat klopt niet, je kan hen vertellen dat het wel al boekbaar is via TOL. Ik heb het systeem gecheckt en de vluchten staan erin. De vluchten zijn nog niet op ArkeFly.nl boekbaar, maar dat komt snel.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo,
    ik heb net een mail gehad van arke dat de reizen er vanaf vandaag op staan naar Orlando. Nou heb ik gekeken en nog steeds niks kunnen vinden. Ik ben benieuwd of jullie al wat gevonden hebben van de pakket-reizen rechtstreeks naar Florida?

  3. Top | #13
    Newbie andromx's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Den Helder
    Berichten
    6

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Prijzen staan erop : gewoon de KLM prijzen, dus zeker geen voordeelprijzen...hoogseizoen (eind juli) rond de euro 950...

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De tickets zijn vanaf nu boekbaar op www.arkefly.nl. Vooralsnog geen open jaw mogelijkheid, dat kan je nu nog alleen via het reisbureau boeken. Pakketreizen worden later boekbaar.

  5. Top | #15
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dit betekent dat toch dat je terug gaat vanaf Orlando, eerst mee moet naar Miami en daar een poos moet wachten en dan pas doorvliegt naar Amsterdam.....
    Dan valt er voor vliegen met overstap toch ook wel wat te zeggen, wordt je tenminste nog even losgelaten uit het vliegtuig. Orlando-Washington 1,5 uur vliegen dan 1,5 uur eruit, lekker lopen, wat eten en voor de nicotineverslaafden onder ons rookruimtes achter de security, en dan nog 7 a 7,5 uur en je bent weer in Amsterdam.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De pakketreizen met ArkeFly vlucht zijn inmiddels online boekbaar bij Arke. zie hier: http://www.arke.nl/vakantie/verenigd...esultaten.aspx

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard

    Ik heb je paket reizen bekeken, het zijn er wel heel erg weinig in Orlando. Zullen er nog meer bij komen? Is er al iemand bij arke geweest, voor meer info? Hebben ze daar meer aanbod of het zelfde als op internet.

    Hallo weet iemand al wat meer over arke? Is er iemand al naar een reisbureau geweest? Er staat nu hellemaal niks meer op de site voor juni 2011 iemand idee waarom? Ik ben zo nieuwsschierig omdat we er hard aan zitten te denken om wat te boeken maar dan moet ik wel weten wat de mogelijkheden zijn vandaar.
    Alvast bedankt
    Gr. Manon
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-10-10 om 07:13.

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    het zijn er wel heel erg weinig in Orlando. Zullen er nog meer bij komen? Hebben ze daar meer aanbod of het zelfde als op internet.
    Er komt nog meer aanbod op de website, maar nog niet alles is beschikbaar gemaakt. Hier wordt op dit moment hard aan gewerkt. Bij de Arke winkels zal je zowiezo meer keuze hebben, omdat zij combinaties kunnen maken van ArkeFly vlucht met hotels die via andere systemen boekbaar zijn. Deze hotels zijn niet gekoppeld aan de website. Je kan dus of nog even wachten tot het online staat of bij een Arke winkel binnenlopen.

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug.)

    <<Gedeeltelijk verplaatst vanuit ander onderwerp>>

    Voor plaatsreservering kun je pas 21 dagen voor vertrek reserveren. Daaraan zitten kosten verbonden (22 euro p.p.!). Hoeft natuurlijk niet, dan krijg je een plaats toegewezen op Schiphol. Je kunt echter niet online inchecken als je NIET aan stoelreservering doet. Dat is een combi.
    Ik ben benieuwd hoe de ervaringen zullen zijn en hoe het is om aan te komen op Sanford. <<Zie ander onderwerp.>>
    Verder benieuwd hoe e.e.a. is geregeld op de terugreis. Volgens mij weten ze het zelf ook nog niet helemaal. Mag je wel of niet in het vliegtuig blijven, hoe is het geregeld met de stoelreservering naar Miami???? Veel mensen vliegen dan nog door. Lijkt me lekker chaotisch maar goed, het is dan terug en dan zijn we over het algemeen toch al minder vrolijk.
    Verwacht zelf overigens dat je in Miami uit het vliegtuig moet i.v.m. tanken en schoonmaak.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-02-11 om 16:14.

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug.)

    Heenreis Orlando:
    Rechtstreeks vliegen naar Orlando (Sanford) , met gereserveerde stoelen (indien je deze hebt gekocht)
    Sanford is heel relaxed, zeker t.o.v. OIA. Maar wél iets minder keuze bij de Car-Rentals

    Terugreis Miami:
    Stoelreserveringen zijn niet mogelijk voor deze vlucht, in Miami dient men eerst uit te stappen, zoals met een normale tussenstop.

    Terugreis Amsterdam:
    Stoelreserveringen zijn hier weer mogelijk... (ook hier weer tegen betaling)



    Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •