Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 164 van de 196 EersteEerste ... 64114154162163164165166174 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.631 tot 1.640 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1631
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Thanks duidelijk !!
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-10-14 om 23:55. Reden: full quote verwijderd

  2. Top | #1632
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Handbagage 2015 arkefly

    Wat zijn de Exacte afmetingen voor trolley's handbagage die mee aan boord mag van arkefly vluchten ?
    en wat zijn de regels als de betreffende trolley een paar centimeter afwijkt ?
    lijkt mij namelijk stug dat ze bij het inchecken alles met een centimeter gaan nameten bij honderden passagier

  3. Top | #1633

    Standaard Re: Handbagage 2015 arkefly

    Daar hebben ze een mal voor bij de check-in en bij de gates. Past je tas of koffer erin dan is het akkoord, past die niet, tsja...
    Er is geen maximaal gewicht.
    Wel is de maximale afmeting 55x40x25 cm....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 19-10-14 om 14:44.



  4. Top | #1634
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Handbagage 2015 arkefly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry veld Bekijk Berichten
    Wat zijn de Exacte afmetingen voor trolley's handbagage die mee aan boord mag van arkefly vluchten ?
    en wat zijn de regels als de betreffende trolley een paar centimeter afwijkt ?
    lijkt mij namelijk stug dat ze bij het inchecken alles met een centimeter gaan nameten bij honderden passagier
    Zie onderstaande tekst van de site van Arkefly. Mijn ervaring is dat ze vrij makkelijk hierin zijn. Maar mocht een incheckende stewardess twijfels hebben, dan verzoekt ze je om de handbagage in de daarvoor bestemde "meetbak" te zetten. Past hij dan niet erin, dan mag je betalen. Ik zou persoonlijk het risico niet willen lopen, want het is echt sonde geld. Maar je kan het altijd wagen om een grotere mee te nemen. Arkefly hanteert overigens de geweldige regel dat op handbagage geen maximaal gewicht zit, maar dat regel is: zolang je hem zelf maar bovenin het bagagevak kan tillen.


    Afmetingen Als uw handbagage niet groter is dan 50 x 40 x 20 centimeter blijft deze gegarandeerd bij u aan boord. In de bagagebakken boven uw hoofd, of onder de stoel voor u.
    Kiest u voor een groter stuk handbagage, houd dan rekening met de maximaal toegestane afmeting van 55 x 40 x 25 cm. Wanneer er ruimtegebrek in de bagagebakken ontstaat, vervoeren we de grotere stukken alsnog in het vrachtruim van het vliegtuig. U hoeft daarvoor niet te betalen, maar heeft uw handbagage dan niet bij de hand.
    Voor handbagage die groter is dan de maximaal toegestane afmeting van 55 x 40 x 25 cm, geldt dat we deze zonder uitzondering in het vrachtruim vervoeren. Bij de gate vindt een laatste controle plaats. Voor de extra handelingen van onze medewerkers én het risico op vluchtvertraging, betaalt u vijftig euro.

  5. Top | #1635
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Handbagage 2015 arkefly

    Duidelijk gewoon gaan voor 50 40 20 dus

  6. Top | #1636
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Gate arkefly op schiphol

    VRAAG:

    Heeft arkefly een vaste gate op Schiphol waar het boarden plaatsvinden voor vluchten naar orlando en andere verre bestemmingen ?
    zo ja welke is dat en is daar een plattegrond van ?
    wij hebben horen zeggen dat arkefly samen met een andere maatschappij een gehele nieuw ontwikkelde gate me wachtruimte heeft voor hun reizigers met allemaal speciale verlichting enz.
    misschien heeft iemand zelf foto's

    gr fer

  7. Top | #1637

    Standaard Re: Gate arkefly op schiphol

    Fer

    dat bericht stamt uit 2010 ofzo.
    Vertrekgate is afhankelijk van waar de vorige vlucht vandaan komt.
    Komt ie uit Europa, grote kans dat je van Delta 2 of 8 vertrekt.
    komt hii van de Antillen, dan Golf 8 of 9 en Echo 24 of 22
    overige bestemmingen: alle E of G gates (behalve G2) of d47-d57 (oneven nummers)
    opgeteld bij de reeds genoemde gates


    Verder nog 1 tip: ga lekker gebieten van je voorpret en maak je vooral niet druk om dingen waar je toch geen invloed op hebt. Anders kan je beter niet gaan.

    Groeten Niels



  8. Top | #1638
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Gate arkefly op schiphol

    Niels is de naam dus...top
    maak me niet zo druk hoor maar wilde dit graag weten ivm die nieuwe gate.

    bedankt voor je bericht

  9. Top | #1639

    Standaard Re: Gate arkefly op schiphol

    Yup. En dat had je op mijn eigen forum allang kunnen lezen aangezien mijn naam onder elke post daar staat;-).

    Het is dus geen nieuwe gate meer, maar indertussen alweer een paar jaar oud en Arke staat daar zelden of nooit. ;-)



  10. Top | #1640
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Gate arkefly op schiphol

    Ik lees veel maar niet alles Niels ... Het is een berg informatie op al jouw ( zeer informatieve ) forums
    ik probeer eerst het forum af te spitten voor ik een vraag stel of deze al eens gesteld is maar gezien de grote van het forum is dat denk ik onmogelijk.
    maar ik leer graag dus als je tips hebt om slimmer of beter met jouw forums om te gaan .... Graag dan.

    gr ferry



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •