Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 103 van de 196 EersteEerste ... 35393101102103104105113153 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1021
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jawel, maar geen frisdrank... water, appelsap of jus d'orange. Ik meen dat koffie en thee ook gratis zijn, maar beide drink ik niet.
    Maar het eten was verder prima, rijst, kip en zoetzure saus.. het andere was meen ik een pasta. Ik had alleen natuurlijk liever de saté en kroepoek ipv zoetzure saus, omdat ze hier zo mee liepen te pochen op Facebook, maar wat bleek dat dat dus geen maaltijd is maar je daar dus 8 euro voor moest ophoesten later tijdens de vlucht. Alsof je daarna nog zin hebt in een hele maaltijd. Ik niet.
    Overigens vroeg ik er nog wel naar, ze hadden het blijkbaar voorheen wel en het komt er ook wel weer standaard in. Maar nu moest je er dus blijkbaar voor betalen... (en ze hadden het dus gewoon aan boord).

    Ik ben gewoon verpest door United, had ik voor het eerst transatlantisch gevlogen met Arke, dan had ik dit alles normaal gevonden.
    En het blijft altijd mooi hoe Nederlanders altijd blijven klappen bij een landing.

  2. Top | #1022

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Klappen bij de landing? Dat heb ik de laatste 15 jaar niet meer meegemaakt. Ook niet bij ArkeFly (3X perjaar)



  3. Top | #1023
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nee, dat heb ik ook al jaren niet meer meegemaakt haha! Vlieg ook bijna elk jaar een keer met Transavia naar Griekenland ofzo, maar dat is echt jaren geleden dat mensen gingen klappen.
    En mijn eerste transatlantische vlucht was idd met Arke
    Wellicht had ik nu ook gewoon pech met United, het was een oud toestel en vond het entertainment systeem echt waardeloos. En vloog Economy, en vorig jaar met Arke Comfort Class, dat scheelt ook natuurlijk.
    Alhoewel ik het bij United dan wel weer fijn vond dat het toestel maar half vol was, en ik op de heenweg 3 stoelen voor mezelf had en op de terugweg 2 stoelen bij het raam voor mezelf had.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #1024
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Klappen bij de landing?
    Zeker veel turbulentie gehad tijdens de vlucht..

  5. Top | #1025
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Totaal geen turbulentie. Je moet ook wel economy vliegen om het klappen te kunnen horen hoor.
    En wat totaal anders is, wat ik ook al bij Transavia opmerkte, is dat zodra je de stoelriemen na het opstijgen los mag doen, iedereen ze ook echt los doet
    en niet meer vast maakt tot de landing, waar ze bij United er redelijk op hameren om 'm altijd toch maar wel vast te hebben voor onverwachte turbulentie. Ik heb 'm dus ook altijd wel vast als ik probeer te slapen, hoeven ze me ook niet wakker te maken als het wel een keer nodig is.

    Ohja en geen seatcovers bij Arke. Moet ik ze zelf maken van toiletpapier.. want no way dat ik er zo op ga zitten. Maar volgens mij had ik dit laatste al gezegd..

  6. Top | #1026

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vandaar dat ik dat nooit hoor. Economy is achterin, ik zit meestal gewoon voorin
    ook ik heb de gehele vlucht mijn gordels om. Altijd.

    btw. Van de week met transavia naar Valencia gelogen. Daar hoef je geen gordel om zo klem zit je....
    en een hoofdsteun ter hoogtevan je schouderbladen.....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 27-05-13 om 18:15.



  7. Top | #1027
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Maar dat zijn gelukkig maar 2 uurtjes. :P
    Daar zit je echt als sardientjes, ja. En met je neus bijna op de hoofdsteun van je voorganger.
    Ach, economy of premium bij Arke valt gelukkig nog mee in prijs... bij United is er een flink verschil tussen economy of first class/business class.

  8. Top | #1028
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Er komt nu per april 2014 arke fly star class, 1.10m beenruimte 40kg ruimbagage en 7 kg handbagage..... prijzen zijn volgens mij nog niet bekend?

  9. Top | #1029

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zie pagina 100. 2e post van boven.
    De vanafprijs wordt 330 euro per persoon per enkele reis



  10. Top | #1030
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    7kg handbagage? Dat wegen ze toch niet... en het is maar net de vraag of je zelf 7kg mee wilt zeulen natuurlijk.
    Naar aanleiding van mijn klacht met die stoelreserveringen, waaruit hier al is gebleken dat ik gewoon voortaan beter moet lezen, heb ik van Arke als nog een brief gehad
    dat ze de klacht gaan behandelen en er binnen 4 weken op terug te komen. Ben benieuwd of het antwoord nog anders zal zijn dan hier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •