Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 196 EersteEerste ... 42829091929394102142192 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #911
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De schermpjes is verstandig om die te reserveren, anders bestaat de kans dat ze op zijn in het vliegtuig.
    Stoelen reserveren is ( volgens mij ) niet nodig, heb nog nooit meegemaakt dat je als gezin niet naast elkaar zit. Die kans bestaat wel als je met bv een grotere groep boekt, dan kan het zijn dat je verspreid zit.

  2. Top | #912

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Kind van 4 mag niet alleen reizen dus jullie worden zeker bij elkaar worden ingedeeld. Kans op raamplaatsen zijn wel wat kleiner.
    Wij reserveren altijd wel, maar dat is puur omdat wij ene voorkeur hebben voor bepaalde stoelen in het vliegtuig.
    Wel regelmatig gezien dat er koppels achter elkaar werden gezet. Dus 1 (bv de dame) op stoel 2F en 1 (de heer) op stoel 3F. Dan zit je achter elkaar ipv naast elkaar.
    Als je vooraf reserveert gebeurd dat je iig niet. of dat je dichtbij het toilet komt te zitten en allemaal wachtende mensen om je heen.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 02-02-13 om 19:29.

  3. Top | #913
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Een raamplek is geen must, maar met zn drietjes bij elkaar eigenlijk wel. Het liefst ook stoelen waarvan de leuning omhoog kan, maar volgens mij zijn het er maar weinig waarbij dat niet kan dus dat risico durf ik wel te nemen. Het voelt gewoon zo zonde om weer minimaal 60euro extra te betalen voor een gewone stoel waar ik al een ticket voor heb gekocht. Maargoed, ik twijfel nog steeds ;-)

  4. Top | #914
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb vorig jaar plaatsen gereserveerd op de heen weg plaatsen op de laatste rij, lekker achterover als jij dat wil.. Op de terug weg had ik plaatsen bij de nooduitgang, veel beenruimte.. Maar ik vond de de heenweg, overdag, sowieso beter te doen als terug, 's nachts... Gebroken was ik, zittend slapen is niet echt mijn ding....
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #915
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Slapen wordt toch lastig met die kleine smurf van ons. Ben dan onbewust toch bang dat ze valt ofzo. Nooduitgang mag nit met kind, en extra beenruimte heb ik omdat we de comfortklasse hebben geboekt. Het gaat ons puur om het samenzitten.

  6. Top | #916
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suzie Bekijk Berichten
    Een raamplek is geen must, maar met zn drietjes bij elkaar eigenlijk wel. Het liefst ook stoelen waarvan de leuning omhoog kan, maar volgens mij zijn het er maar weinig waarbij dat niet kan dus dat risico durf ik wel te nemen.
    Alleen de stoelen op de eerste rijen en achter de toilletten (waar geen stoelen voorstaan) daarvan kunnen de leuningen niet omhoog omdat in die leuningen de tafeltjes zitten.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #917
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    beste Suzie, de enertainmentsetjes vonden wij heel erg tegen vallen voor ons was het het geld niet waard. Arke is prima maar verwacht er niet al te veel van.

  8. Top | #918
    Regelmatige Bezoeker thelatinworld's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suzie Bekijk Berichten
    Slapen wordt toch lastig met die kleine smurf van ons. Ben dan onbewust toch bang dat ze valt ofzo. Nooduitgang mag nit met kind, en extra beenruimte heb ik omdat we de comfortklasse hebben geboekt. Het gaat ons puur om het samenzitten.
    Misschien Is een duoseat nog een optie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-13 om 23:09. Reden: link eruit

  9. Top | #919
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Duoseat komt weer bovenop stoelreservering, dat word me te gortig

  10. Top | #920
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Arke weet zo hun goedkope tickets in ieder geval leuk te pimpen ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •