Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 108 van de 196 EersteEerste ... 85898106107108109110118158 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.071 tot 1.080 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1071

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hebben wij even mazzel! Wij vertrekken 7 maart 2014 en komen 24 maart terug Kunnen we nog lekker veel mee terug nemen

  2. Top | #1072
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Pfff wat balen zeg... Vond dit juist 1 van de grootste pluspunten van Arkefly.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #1073
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Is inderdaad jammer want de vlucht gisteren is ons goed bevallen, de ruimte in comfort is prima en de wetenschap dat je los kunt gaan met 35 kilo pp was ook een afweging voor ons tijdens de boeking. Gelukkig mogen wij deze terugreis nog wel 35 kilo pp meenemen

  4. Top | #1074

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vanmiddag kon ik mijn stoelen reserveren voor 28 augustus naar Florida. en nu viel het me op, ik vlieg heen met een boeing 767 zonder wingjets en terug met wingjets. Ik zit op beide vluchten op stoel 2A. Is met wingjets een beter vliegtuig?

  5. Top | #1075
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bontkes Bekijk Berichten
    Vanmiddag kon ik mijn stoelen reserveren voor 28 augustus naar Florida. en nu viel het me op, ik vlieg heen met een boeing 767 zonder wingjets en terug met wingjets. Ik zit op beide vluchten op stoel 2A. Is met wingjets een beter vliegtuig?
    De vliegtuigen met winglets zijn minder oud dan de vliegtuigen zonder winglets. Winglets heeft een brandstofbesparende effect. Alleen zijn de vliegtuigen zonder winglets minder krap (2-3-2 stoelen per rij) en met winglets krapper want meer stoelen per rij. (2-4-2)
    Laatst gewijzigd door captain-oats; 07-08-13 om 18:50.

  6. Top | #1076

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Gezien deze mede forummer stoel 2A heeft, reist deze premium comfort. Dan is het de vlucht met de wibgletvariant 2-3-2 en de vlucht zonder wingletvariant 2-2-2.

    Voor de stoelplategronden kan je ook op deze website kijken
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 07-08-13 om 21:33.



  7. Top | #1077

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als ik maar veilig aankom. Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest en nu ben ik verslaafd geraakt

  8. Top | #1078

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoi!

    Even een vraagje: Wij vliegen met Arkefly terug vanaf Orlando. Nu weet ik dat je dan een tussenstop hebt op Miami.
    Hoe zit dat dan als je je stoelreservering boekt 3 weken van de te voren. Geldt deze stoelreservering vanaf Orlando alleen naar Miami. Of van Miami naar Amsterdam. Of van Orlando naar Amsterdam?
    Anders heeft het in het eerste geval natuurlijk geen zin om die vast te leggen.

    Iemand ervaring hiermee?

    Groetjes,
    Melissa

  9. Top | #1079
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Klopt het dat Arkefly vanaf volgend jaar (medio april meen ik) niet meer op maandagen naar Sanford vliegt? Of is het schema gewoon nog niet volledig ingevuld?

  10. Top | #1080
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Van Miami naar Amsterdam
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-08-13 om 07:17. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •