Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 81 van de 196 EersteEerste ... 3171798081828391131181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 810 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #801
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Net terug met Arke-Fly !!

    Moet zeggen de heenreis was beter bevallen dan de terugreis ondanks de 3 uur vertraging op de heenreis, kregen we nog een vervangend toestel ook leeftijd was wel te merken aan de stoelen totaal doorgezeten tegen de tijd dat we Orlando naderde had je geen achterwerk meer over.
    Maar de terugreis was me nog erger tegen gevallen met name dat men het niet voor elkaar krijgt om met een amerikaans catering bedrijf een beetje normaal ontbijt te kunnen serveren vindt ik geen aanrader,
    je moet het doen met het minimale aanbod uit het Arky-fly Grand cafe een aanbod van een stroop wafel of gevulde koek op je nuchtere maag doet bij mij geen goed of je kon een amerikaans paninni enorm droog broodje krijgen met 3 plakken ham en kaas tevens voorzien met de nodige sla en een plakje komkommer en tomaat.

    Men was niet al te vrijgevig met drank , er zou na de warme maaltijd ( overigens tegen twaalf uur s,nachts USA tijd , je mag toch wel aannemen dat de meeste mensen dan op het vliegveld al wat hebben gegeten als je al om 16 uur op Orlando -Sanford moet zijn om in te checken voor de vlucht van 1700 naar eerst Miami en vervolgens de aansluitende terugreis naar nederland ) koffie en of thee komen ( niet meer gezien ) !!

    Wat me ook erg tegen stond was het feit dat de zgn Premium comfort class gelijk bij aanvang van de oversteek vlucht een personal player kregen de rest moest nog maar een uur wachten met het inleveren al idem eerst iedereen inleveren een uur later pas de premium class ( Arke-Fly lees effe ook ik heb betaald voor dat ding !!! )

    Gelukkig was me de eer gevallen een enquette formulier in te vullen , de uitkomst laat zich natuurlijk raden nu maar hopen dat ze er ook wat mee doen !

    Conclussie Arky-Fly leuk om te vliegen naar het middelandse zee gebied maar voor de rest denk ik niet dat ik nog met hun vlieg op dergelijke lange afstand vluchten, geef mij Martinar maar weer terug was toch beter !!

  2. Top | #802
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ik ben inmiddels druk aan het kijken voor de ticketprijzen van 2013. Het gaat om de datum van vrijdag 3 aug of maandag 6 aug t/m vrijdag 23 aug 2013. We zijn met 4 personen en willen graag comfort vliegen. We willen het liefste heen naar orlando en terug vanaf miami. Prijzen liggen nu rond de 950 euro. Heeft er iemand ervaring mee dat die prijzen nog gaan zakken (in januari)? We vinden de prijzen wel wat aan de hoge kant, maar zijn er mensen die andere maatschappijen gevlogen hebben en waar je wel een beetje redelijk kan zitten (we hebben er 2 met een lengte van 1.90m.) We willen best met een andere maatschappij vliegen en via belgie of duitsland is geen probleem. Ook naar miami, fort myers enz is ook geen probleem. We zouden wel het liefste zonder tussen/overstap vliegen, maar dan is de keuze wel beperkt he...Ik heb me rot gezocht hier op het forum naar deze antwoorden, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb 2 keer eerder comfort class gevlogen en heb geen ervaring met andere maatschappijen dan met transavia enzo. Ik wil absoluut geen 10 uur zitten met de knieën tegen de stoel voor mij, maar kan op internet moeilijk vinden wat de beenruimtes zijn bij de verschillende maatschappijen, zonder dat je precies een vliegnummer/ model weet. Kan iemand mij mischien hier mee helpen of in ieder geval vertellen waar ik moet zoeken. Er zijn hier vast ervaringsdeskundige die zowel arkefly hebben gevlogen als andere maatschappijen en mij de voor en nadelen kunnen noemen.
    Alvast bedankt he!

  3. Top | #803
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Beste AenG,

    Wij vliegen in dezelfde periode met Aer Lingus. Ticketprijs nu 840 euro. Of deze prijs gaat zakken, of die van Arkefly weet ik niet natuurlijk.
    Je moet wel vliegen op dinsdag of zaterdag. Je vliegt via Dublin. Wel een overstap dus, maar het voordeel dat je aldaar door de Amerikaanse immigrations kan.
    groet, Karin

  4. Top | #804
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    mijn ervaring is dat arkefly altijd een korting geeft maar meestal pas vanaf een half jaar van tevoren.
    Ik ben afgelopen April naar Sanford gevlogen met arkefly premium comfort en kreeg ongeveer 200 euro korting per persoon.

  5. Top | #805
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De comfort seats van Delta Airlines geven veel beenruimte. Helaas vliegen zij niet rechtstreeks.
    Air France zou ik je afraden, want hier zijn heel weinig stoelen met extra beenruimte beschikbaar en het boeken van deze stoelen is dramatisch (althans dat is onze ervaring).
    KLM vliegt rechtstreeks op Miami en ook hier kan je stoelen met extra beenruimte boeken. KLM zal wel duurder zijn dan Arke Fly.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #806
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Iris02, Sinds enige tijd vliegt KLM niet meer rechtstreeks naar Miami.

    Vanuit Duitsland zijn nog wel enkele maatschappijen die rechtstreeks vliegen, bijvoorbeeld Lufthansa op Miami en Air Berlin op Fort Myers, beiden vanuit Dusseldorf.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #807
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Oeps; het was ook nog vroeg.........
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #808
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij zijn 14 september naar Orlando gevlogen en op 5 oktober weer terug. Beide vluchten zijn prima bevallen, hoewel de terugvlucht toch net wat comfortabeler was want toen zaten we bij de nooduitgang. Heen drie uur vertraging, wel een domper als je net uit de trein stapt en dat het eerste is wat je ziet, maar goed. Vlucht in de Comfort Class was prima, lekker eten (pasta en nasi met kipsaté), leuke films op de mediaplayer en koffie, thee of water (volgens mij ook sap, maar dat weet ik niet zeker) was gratis te halen achterin het vliegtuig. Dit hebben we dan ook vrij vaak gedaan, lekker veel water drinken en even de benen strekken. Terug hadden we dus de nooduitgangstoelen, heeeerlijk ruim qua beenruimte. Eten was veel minder lekker dan op de heenreis, de biefstuk (nou ja, runderlapjes) was nog wel te doen volgens mijn vriend maar de pasta was echt niet te kanen. Gelukkig (soort van) was ik toch al straalmisselijk dus heb ik daar weinig aan gemist. Al met al is ArkeFly ons goed bevallen en zouden we daar zeker weer mee vliegen mochten we nog een keer naar Orlando gaan.
    Eet nooit gele sneeuw.

  9. Top | #809
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Voor het eerst met Arkefly gevlogen. En op wat kleine zaken na (laat uitdelen en vroeg inleveren van de personal player, betaling drank laatste rondes) is het goed bevallen. Zeker gezien het verschil in de ticketprijs met andere aanbieders op het moment van boeken, is het optie om een volgende keer het weer te overwegen.
    En Sanford International Airport als luchthaven is wel een pluspunt in mijn ogen. Heerlijk rustig en relaxed daar in vergelijking met Orlando International Airport.
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-10-12 om 13:50. Reden: standaard lettertype

  10. Top | #810
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Lastminuteliefhebbers let even op: Arkefly pakt uit in december. Veel data gezien voor 399 euro. Sinterklaas bestaat niet maar dit zijn wel leuke kadootjes. Zoveel data en zo'n lage prijs hebben we al een tijdje niet gezien.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •