Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 196 EersteEerste ... 1826272829303878128 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #271
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nooit ergens spijt hebben, hoogstens van leren
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #272
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    32

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    30 april, we hadden juist ivm de Premium bij Arkefly geboekt...
    2000 Florida, 2001 New York,2003 en 2006 Florida,


  3. Top | #273
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pama Bekijk Berichten
    grrr. begin steeds meer spijt te krijgen bij Arkefly geboekt te hebben!
    Gewoon even door de zure appel bijten. De prijsaanpassingen en vliegtuigwijzigingen met alle nare consekwenties voor jou, zijn echt niet alleen aan Arke voorbehouden. En je 'klachten' hier op het forum hebben eigenlijk niets met de klantvriendelijkheid van Arke te maken, toch?
    Overboekingen, vliegtuigwisselingen, gewijzigde vluchtroutes en vertrektijden, tussentijdse stops of prijswijzigingen; ze horen allemaal bij het 'vakantieplezier'. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

    United reizigers die een jaarabonnement op Economy-plus stoelen hebben, zijn ook niet blij als er een vlucht door Continental wordt overgenomen. En over de ticketprijzen; je koopt de tickets voor een prijs die jou aanstaat. Wat er daarna gebeurt, moet je loslaten. Zo lang Arke deze route vliegt, fluctureren de ticketprijzen met de bezettingsgraad mee. Dat kan toch geen verrassing zijn? Je kunt op de laagste prijs wachten, maar dan heb je ook het risico dat je er naast zit.

    Tot slot een gewetensvraag. Wees nu eens heel eerlijk: Wanneer de ticketprijzen hoger zouden worden, zou je je dan bij Arke melden met het verzoek om bij te mogen betalen?



  4. Top | #274
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hmmm ik ga 13 april.
    Mij is verteld dat ze nog niet weten welk vliegtuig het wordt...vreemd.
    Heb je op de website geboekt of bij een reisburo?

  5. Top | #275
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    32

    Standaard

    @Teleton
    Wanneer men stoelen te verkoopt waarvan je wéét dat je ze niet hebt? Nl, in oktober 2011 wordt er groots aangekondigt dat er nieuwe vliegtuigen aangekocht zijn welke medio maart op Florida gaan vliegen. Wanneer je ná deze datum een stoel boekt en deze blijkt achteraf niet beschikbaar vanwege de planning die nog niet aangepast was getuigd dit niet van klantvriendelijkheid vind ik.

    En idd. mbt de stoeltarieven heb je gelijk, maar moest het gewoon ffe kwijt...

    @jbdutch;
    Kijk even bij de link van bericht 261, http://www.vliegschemas.nl/arkefly.htm daar staat welk vliegtuig waar is ingepland. Ik had nog een andere site waar in oktober de planning op stond maar kan deze zo vlug niet vinden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-12 om 15:09. Reden: 1+1
    2000 Florida, 2001 New York,2003 en 2006 Florida,


  6. Top | #276
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ach... klantvriendelijkheid is altijd zeer subjectief...
    Wat de één klantvriendelijk vindt, vindt de ander nu nét weer niet...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #277
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pama Bekijk Berichten
    moest het gewoon ffe kwijt...
    Logisch en prima, daar is het Forum ook voor! Wat er bij jou gebeurt, is vervelend en frustrerend en je wenst het niemand toe.

    Daarom is het juist goed om de problemen hier te melden, maar kan het geen kwaad de zaken die je noemt, ook eens van de andere kant te belichten, toch? En helaas voor jou en vele andere teleurgestelden, kan Arke zich simpel achter de Algemene Voorwaarden verschuilen. Misschien zou je kunnen stellen dat die niet altijd even klantvriendelijk uitvallen, maar ja, door te boeken verklaren 'we' ons akkoord met de voorwaarden, dus zijn ze wel bindend.



  8. Top | #278
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Die site is bekend hoor,maar er staat: 767= Boeing 767-300ER Configuratie nog niet bekend, ik hoopte dat dit zou betekenen dat het om een vliegtuig zou kunnen gaan met meer dan maar 12 premium comfort stoelen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-12 om 15:10. Reden: fqe

  9. Top | #279
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat de prijzen later wijzigen is gewoon dikke pech, zo heb ik ook wel eens tickets gekocht, die de dag erna door een actie toch goedkoper waren. Je gooit er een mailtje achteraan, met een klein beetje hoop, maar je weet dat het niks oplevert. Kwestie van pech hebben.

    Over de stoel wijziging kan ik wat moeilijker heen stappen. Je kiest immers voor een product van de maatschappij, en die wijzigt. Ja je komt wel op plaats van bestemming, maar niet onder de afgesproken voorwaarden. Dat de algemene voorwaarden van de maatschappij dit afdekken klopt, maar is ergens gezien toch belachelijk? Als je een auto huurt, en ze hebben je gehuurde type model niet staan, ga je toch ook niet akkoord met een lager model?
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  10. Top | #280

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @bdutch;
    Goedemiddag,
    Ik ben de beheerder van de betreffende website. Ik heb op dit moment de voorlopige planning van ArkeFly voor mij op mijn scherm. Let op, dit is een voorlopige planning, dit kan altijd wijzigingen als boekingspatronen anders verlopen als voorspeld.
    Vanaf April geldt dat er op de maandagvluchten een oude 767 in de planning staat (Seating 2-3-2, Prem Comfort 2-2-2 met 12 premium plaatsen) voor de vluchten naar Sanford en Miami.
    Op de vrijdag staat er een nieuwe 767 in de planning (Seating 2-4-2, prem comfort 2-3-2 met 31 premium plaatsen) op dezelfde vluchten
    In de loop van de week wordt de website geupdate en kan men per specifieke datum zien welk type toestel er in de planning staat. Tegelijk zal de website wan thelatinworld.nl met vluchtschemas oom geupdate worden, hij krijgt zijn gegevens namelijk van mij ;-)

    LET OP: Noodzakelijk onderhoud aan de vloot etc kunnen ertoe leiden dat er een andere kist wordt ingepland dan in mijn schemas staat. Let ook op de voorbehouden welke genoemd worden op de website.

    Let op, ik ben geen medewerker van Arke(Fly)

    Groeten Niels
    www.vliegschemas.nl

    www.vliegschemas.nl/arkefly.htm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-12 om 15:11. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •