Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 196 EersteEerste ... 1656646566676876116166 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #651
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jee, wat een geweldige aanbieding! Wil zelf feb of mrt volgend jaar, maar bedankt voor de tip, heb me meteen even aangemeld voor de nieuwsbrief, je weet nooit of zoiets nog een keer voorbij komt ;-)

  2. Top | #652
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Maar in het hoogseizoen toch nog wel 699/799 !:arrow:
    En dan wel p.p.
    maar... het is wel een goede deal!

  3. Top | #653
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haaltert, O-Vl, België
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo,

    Kunnen jullie mij helpen bij een vraagje voor eerste reis naar Florida?
    Ik wens tickets te boeken bij ArkeFly (omwille van de directe vlucht met kinderen) van vrij 29/3/2013 tot vrij 12/4/2013. Op de website zijn retrours voor deze data van en naar Sanford of van en naar Miami reeds boekbaar.
    Nu wens ik te vliegen naar Miami en terug te komen vanaf Sanford. Dus ik heb een aantal weken geleden telefonisch contact opgenomen met het contactcenter.
    Ze zeiden mij dat ze nog niet konden boeken omdat nog niet alle pakketreizen in het systeem verwerkt waren. Nu, een aantal weken later, stel ik dezelfde vraag nog eens via email. En nog steeds kan er niet geboekt worden.
    Heeft daar iemand ervaring mee? Verstaan jullie dit? Ondertussen zijn de eventuele premium seats toch al bezet?
    Alvast bedankt!

  4. Top | #654

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Er zijn op beide vluchten nog 2 premiumcomfort seats beschikbaar (voor reizen naar de VS worden er maximaal 10 per vlucht verkocht)
    Gewoon even een arke reisburo binnen lopen. Daar regelen ze het wel voor je

    (alhoewel, nu ik lees start Miami en eindigend Sanford begin ik te twijfelen. Andersom kan zowiezo)

  5. Top | #655
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haaltert, O-Vl, België
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bedankt voor het snelle antwoord! Mag ik vragen hoe u kan zien dat er nog 2 premiumcomfort seats beschikbaar zijn voor elke vlucht? Ik heb er eigenlijk 4 nodig.
    Ik woon in België (heb het net in mijn profiel aangepast, kon je niet weten, sorry), dus een Arke reisburo is er niet in de buurt. Weet u waarom het contactcenter dat voor mij niet heeft willen of kunnen boeken? Desnoods rijd ik ervoor naar een Arke reisburo. Denkt u dat dat de beste en snelste oplossing zou zijn? Bedankt voor uw advies.

  6. Top | #656
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin Van der heyden Bekijk Berichten
    Hallo,

    Kunnen jullie mij helpen bij een vraagje voor eerste reis naar Florida?
    Ik wens tickets te boeken bij ArkeFly (omwille van de directe vlucht met kinderen) van vrij 29/3/2013 tot vrij 12/4/2013. Op de website zijn retrours voor deze data van en naar Sanford of van en naar Miami reeds boekbaar.
    Nu wens ik te vliegen naar Miami en terug te komen vanaf Sanford....................Alvast bedankt!

    Besef je wel dat je nog geen directe vlucht hebt.
    Op de heenreis naar Miami heb je een tussenstop op Sanford en op de terugreis vanaf Sanford heb je een tussenstop in Miami.


    Uiteindelijk kan je dus net zo goed ergens anders boeken en wellicht vanuit Belgie/Brussel vliegen.

  7. Top | #657

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik denk dat het inzender gaat om het feit of hij OVER moet stappen. Dat hoeft hij bij deze niet. In die zin is het wel een directe vlucht, echter geen non-stop vlucht.

    Je kunt ook even bellen met een arke reisburo of mailen met een arke reisburo net over de grens. Dat bespaart je wellicht een paar kilometers rijden.... Succes.

  8. Top | #658
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haaltert, O-Vl, België
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik besefte wel degelijk dat ik met heenvlucht naar Miami en terugvlucht vanaf Orlando twee keer zou moeten overstappen. Mijn initiële keuze voor ArkeFly was gebaseerd op een goeie prijs en het feit dat ik maar een tussenstop moest doen (in tegenstelling tot een echte overstap).
    Omwille van de problemen bij boeking, heb ik overwogen via internet heen en terug van en naar Orlando te boeken. Maar dat zou betekenen dat ik een halve dag (4u rijden) verlies tijdens mijn vakantie in Florida en ook nog eens 2 x 3u om van en naar Schiphol te geraken.
    Dus heb ik internet geraadpleegd en bij Connections een nog iets betere prijs gevonden op dezelfde dagen met US Airways vanaf BXL naar Miami en terug vanaf Orlando, weliswaar met een echte overstap in Philadelphia.
    Ik denk dat beiden zijn voor- en nadelen hebben. Als het contactcenter van ArkeFly mij correct geinformeerd had (boeken via reisburo Arke), was de boeking bij hun al sinds een paar weken een feit geweest. Ze hebben mij gevraagd te wachten en gingen een actie boeken om mij op de hoogte te houden. Misschien boek ik ooit wel nog bij ArkeFly, ik weet nu tenminste via welk kanaal ik dat niet meer ga proberen. Voilà, dit verhaal eigenlijk om jullie beiden te bedanken. Misschien hebben jullie er ook iets aan.

  9. Top | #659
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Karin wij zijn ook op zoek voor tickets voor die periode en vorig jaar hebben wij in juli geboekt voor vijfhonderd euro per persoon met united . Overstappen via washington onze overstaptijd was twee uur en veertig min ideaal . Wij vlogen op orlando maar miami was toen dezelfde prijs

  10. Top | #660
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Kijk eens hier karin een mooie prijs en mooie wachttijden je vliegt wel naar miami En met een prijs van 564 euro per persoon
    vr 29/03 09:40 Brussel vr 29/03 18:30 Miami, fl US*751 (14h50)
    *
    *
    *
    vr 12/04 14:00 Miami, fl za 13/04 07:55 Brussel US*750 (11h55)
    *
    ecovalue* toon details mail dit vluchtschema
    *
    Vluchtdetails * * Prijsdetails * * Voorwaarden * * Mail dit vluchtschema * *
    sluiten*
    Heenvlucht US 751****US Airways
    Vertrek vr*29*maa*09:40 Brussel (BRU)
    Aankomst vr*29*maa*13:25 Philadelphia, pa (PHL)
    Vliegtijd 08:45
    Klasse Economy / L
    Vliegtuig Boeing 767 2*jet*engines 180-290*seats
    *
    *
    *
    Wachttijd 02:10
    Heenvlucht US 751****US Airways
    Vertrek vr*29*maa*15:35 Philadelphia, pa (PHL)
    Aankomst vr*29*maa*18:30 Miami, fl (MIA)
    Vliegtijd 02:55
    Klasse Economy / L
    Vliegtuig Boeing 767 2*jet*engines 180-290*seats
    Totale*reisduur 13:50
    Totaal*mijlen 0
    *
    *
    *
    Terugvlucht US 750****US Airways
    Vertrek vr*12*apr*14:00 Miami, fl (MIA)
    Aankomst vr*12*apr*16:53 Philadelphia, pa (PHL)
    Vliegtijd 02:53
    Klasse Economy / L
    Vliegtuig BOEING 737- 400
    *
    *
    *
    Wachttijd 01:17
    Terugvlucht US 750****US Airways
    Vertrek vr*12*apr*18:10 Philadelphia, pa (PHL)
    Aankomst za*13*apr*07:55 Brussel (BRU)
    Vliegtijd 07:45
    Klasse Economy / L
    Vliegtuig BOEING 737- 400
    Totale*reisduur 11:55
    Totaal*mijlen 0
    *



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •