Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 162 van de 196 EersteEerste ... 62112152160161162163164172 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.611 tot 1.620 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1611
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Niet helemaal, daar ArkeFLY niet meer bestaat ;-)
    Officieel volgens het handelsregister bestaat het bedrijf nog wel. Ook gebruiken ze de naam Arke vliegtickets.

    Maar wat ik bedoelde is dat Arke.nl een reisburo is en Arkefly een vliegmaatschappij (was) die zowel charter- als lijndiensten uitvoerden.

    @ b767b is nu de naam TUI Nederland ?

  2. Top | #1612

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nee, de naam is "Arke" ipv "ArkeFly". In maart verdwijnt het laatste toestel met de oude titels erop.
    (idd het handelsregister blijft Arkefly noemen, als handelsnaam voor TUI Airlines Nederland)

    Door de naamsgelijkheid wordt alles gelijkgetrokken. Vandaar ook dat de merknaam Holland International ook verdwijnt. Alles van TUI Nederland heet straks Arke (En van TUI Belgie jetAir). TUI Nederland en TUI Belgie gaan samen TUI Benelux vormen. Er vind straks ook meer uitwisseling van vliegtuigen plaats. (ook met de Engelsen, Thomson)



  3. Top | #1613
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard 4 mei 2015 naar florida welke maatschappij ???

    Beste allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en heb al veel gelezen. Echter het antwoord dat ik zoek kon ik niet vinden. Ik hoop dat iemand hier op dit forum mij kan helpen.

    Wij vliegen maandag 4 mei 2015 premium comfort van AMS naar SFA. Naar ons weten en gezien onze reis beschrijving van arke vliegen wij met een 767 met winglets met een arke ( arkefly toestel ) rechtstreeks naar orlando.
    Onze terug vlucht is op dinsdag 19 mei 2015 ook weer premium comfort.
    Op arke.nl staat ook bij het boeken van vliegtickets dat pas vanaf 27 maart de premium comfort geboekt kan worden en dus de vlucht met een arke boeing 767 zal geschieden.

    Nou had ik gelezen dat jetairfly geen premium comfort heeft en veel vluchten naar orlando gaat doen met hun toestellen.
    Er is bij mij toch veel onduidelijk hier over.

    Klopt de info van arke nou of niet ? Zo ja Kan iemand ons vertellen met welke maatschappij wij op bovenstaande data vliegen ?
    Op vliegschema's staat onze data er nog niet tussen.

    Alvast dank voor jullie antwoord.

    Mvg fer
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-10-14 om 08:13. Reden: opmaak gefixed

  4. Top | #1614
    Regelmatige Bezoeker thelatinworld's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vanaf 1 mei 2015 wordt er gevlogen met het toestel van Arke B767-300ER (76W) En deze heeft wel Premium Comfort Classe
    Florida vluchtschema's en links
    www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html

  5. Top | #1615
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk Premium vliegt bij Arke, wij hebben daar namelijk slechte ervaringen mee.
    Enkelen jaren geleden hadden wij ook retour Premium geboekt, maar op de terugweg kregen we doodleuk te horen, dat deze overboekt was, en kregen we een plek in de comfort direct achter het schot. Dit was eens en nooit meer met Arke ( mijn vrouw heeft reuma ) sindsdien weer iedere keer KLM of een van de partners geboekt ( business) en nog nooit meegemaakt dat ze overboekt zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-14 om 21:39. Reden: q

  6. Top | #1616
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard

    Dank je voor de reactie

    Is het verstandig om 3 uur bij de incheck balie aanwezig te zijn ( voor de premium comfort klanten ) of heeft dat geen enkel zin ?
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-10-14 om 17:10. Reden: 1+1

  7. Top | #1617
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heeft geen zin. Wij zijn trouwens altijd pas plm. 1.5 uur van tevoren bij de balie's, hebben we nog nooit problemen met gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-14 om 21:39. Reden: q

  8. Top | #1618
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dank je Hans

  9. Top | #1619
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoe recent zijn je ervaringen Hans? Want je schrijft dat je al jaren niet meer met ze vliegt aangezien je er een slechte ervaring mee had.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #1620
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Beetje offtopic, want het gaat niet om een reis naar Florida...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans van Demen Bekijk Berichten
    Wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk Premium vliegt bij Arke, wij hebben daar namelijk slechte ervaringen mee.
    Dat is niet alleen met Arke. Kan ook met andere maatschappijen zijn, zoals Corendon. Mijn ouders boeken een duurdere reis om met Onur Air te kunnen vliegen. Blijkt het vliegtuig niet vol te zitten en worden ze overgezet naar het goedkopere Corendon vliegtuig. Maar geld terug krijgen ze niet...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •