Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 196 EersteEerste ... 2836373839404888138 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #371
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik kon vandaag reserveren... omdat er nog stoelen met extra beenruimte te reserveren waren voor de nachtvlucht, heb ik dat toch maar gedaan... 22 euro pp idd... maar dan kan ik mijn benen tenminste strekken! Behouden vlucht morgen voor de gene die vandaag niet konden vertrekken! Vertel ze in Orlando maar, dat wij er ook bijna aankomen... KAN BIJNA NIET WACHTEN.....

  2. Top | #372
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Toen ik bij de balie stond van Arke bleken de mensen die stoelen gereserveerd hadden morgen niet opnieuw plaats nemen op die plekken. Ze kregen wel het geld terug. Wel kan iedereen morgen gaan zitten waar die wil. Dus moniquekruiningen, hoop dat het jullie niet overkomt dit. Want dan ben je misschien je stoel kwijt als je wat later aan boord gaat.

    Maar ik ga zo naar bed en morgen hopen dat dit een gedeeltelijke droom was allemaal.

  3. Top | #373

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Ook zonder annuleringsverzekering moet het goed gaan. Die treed nl. pas in werking als jij om een reden moet annuleren. .
    Een vertraging langer als 8 uur ziet je annuleringsverzekering als een gemiste (geannuleerde) vakantiedag en gaat dan uitkeren
    Heeft dus niets met letterlijk annuleren te maken.
    Geldt overigens alleen op de heenreis, daar bij aanvang van de terugreis de reis als klaar wordt gezien
    Dit enkelt ter info ;-)

  4. Top | #374
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik twijfelde even en we hebben zo te zien allebei gelijk, in ieder geval bij mijn verzekeraar (ING). Dus ja die gaat ook lopen, maar ook je normale reisverzekering. Nu heb ik geen annuleringsverzekering, dus was ik even benieuwd hoe het nu echt zat. Bij een reisverzekering ben je zo te zien ook op de terugweg verzekerd, maar wie vind het nu erg om enkele dagen langer op vakantie te moeten blijven? ;-)

    Reisverzekering ING
    15.5 Bij vertraging tijdens de heen- of terugreis vergoedt Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V.:
    15.5.1 de noodzakelijk gemaakte extra:
    - vervoerskosten;
    - verblijfkosten voor maximaal tien dagen als een vertraging optreedt van minimaal
    acht uur;
    - kosten van het langer in gebruik hebben van een gehuurd motorrijtuig, vaartuig of
    gehuurde aanhangwagen.
    Annuleringsverzekering
    1.8 Aankomstvertraging Het meer dan acht uur te laat arriveren op de reisbestemming tijdens de heenreis als gevolg van vertraging in het trein-, vlieg- of bootvervoer.

    2.3 Aankomstvertraging Bij aankomstvertraging vergoedt Nationale-Nederlanden Maatschappij N.V. per etmaal of gedeelte van een etmaal dat de vertraging heeft geduurd, de dagprijs voor hoogstens vijf dagen tot maximaal het verzekerd bedrag.
    Sorry voor het zwaar off-topic gaan.. :-\"
    Laatst gewijzigd door rolandino; 30-01-12 om 22:50.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #375
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    31

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij zijn vandaag ook gestrand met Arke. Al eerder gevlogen met Arke en toen hadden we ook al flinke vertraging. Voor ons nooit geen Arke meer!
    Wij hadden het eerste hotel geboekt via priceline. Dit gaat helaas niet meer door. Ook onze huurauto moeten we een dag later ophalen.
    Helaas hebben we alleen een reisverzekering en geen annuleringsverzekering. Deze is van ASR doorlopende reisverzekeringen. Hier krijgen we waarschijnlijk niets van vergoed..

  6. Top | #376
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Er is ook een website www.euclaim.nl. Daar staat ook informatie waar je recht op hebt als je vlucht vertraagd is.

  7. Top | #377
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    We zijn nu op Schiphol. Inchecken ging goed. We kregen dezelfde stoelen, dus de stoelreserveringen zijn nog steeds geldig. Weet nog niet met welke kist we gaan vliegen, maar de stoel indeling zou indentiek moeten zijn.
    Na mijn vakantie zal ik de rest vermelden op deze forum.
    In ieder geval is het weer in Kissimmee aangenaam.

  8. Top | #378
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Een voorspoedige en veilige reis en fijne vakantie gewenst alvast. We horen graag de bevindingen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #379
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexman Bekijk Berichten
    In ieder geval is het weer in Kissimmee aangenaam.
    Goede reis zonder verdere vertragingen gewenst. Ja het weer is geweldig, zo'n 25 graden, lage humidity, koele nachten en de vooruitzichten zijn uitstekend, wat wil een mens nog meer:grin:. Have fun!

  10. Top | #380
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nou Arkefly had een aantal boze klanten vanmiddag. Er werd gister gezegd dat alle mensen die stoelreservering hadden gemaakt die reservering kwijt zouden zijn en geld terug zouden krijgen. Vanmorgen ging er nog veel fout. De een had gate E22 de ander D2 wat uiteindelijk ook de gate was. Alleen pech voor de meeste mensen die vroeg hadden ingecheckt kregen te horen dat men gewoon weer hun gereserveerde stoel kregen. Bij boarden bleek dus dat iedereen een vrije zitplaats had en dat men hun geld terug krijgt. Ook heeft niet iedereen een formulier gekregen voor de reisverzekering, zoals ik. Bij terug komst hen dus even een mail sturen. Ook met het doorgeven aan het hotel ging heel veel fout, heb dus uiteindelijk zelf gebeld en Arkefly had niets aan het hotel doorgegeven dat ik een dag later zou komen. Iets wat zij zouden moeten doen in dit geval, volgens Thomas Cook. Of Arkefly doet dit of de alarmlijn van Tui.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •