Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 196 EersteEerste ... 2533343536374585135 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #341
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het is al een paar keer in bovenstaand topic voorbij gekomen, maar deze stop is anders.
    Je zult in Sandford het vliegtuig moeten verlaten om door de Immigrations & Customs te gaan.

    Daarna vlieg je door naar Miami.

    Even een uitgebreide ervaringspost opgezocht; http://www.floridaforum.nl/showpost....&postcount=202
    @ Whulst; Zeer uitvoerig beschreven wat jullie kunnen verwachten
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-01-12 om 17:05. Reden: toevoeging
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #342
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vraagje aan alle (min of meer) ervaren Arke-flye vliegers... ik ga 20 februari samen met mijn dochter naar Orlando... met Arkefly, ik had me wellicht beter moeten informeren, maar ontdekte dus pas nadat ik de reis geboekt had, dat ik stoelen moet reserveren voor de vlucht... hoezo extra kosten, ik betaalde de reis toch al?? Maar goed, geboekt is geboekt... weer wat geleerd voor een volgende keer... maar wat ik me nu afvraag, moet ik echt stoelen reserveren ad 22 euro pp?? Loop ik de kans als ik dat niet doe, dat mijn dochter (van 11) en ik niet naast elkaar kunnen zitten als ik niets doe?? Het gaat me er niet om dat ik die 88 euro niet kan missen, maar ik geef ze toch echt liever aan leuke dingen uit.. ik lees graag jullie ervaringen...

  3. Top | #343
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Stoelen hoef je niet perse te reserveren. Arkefly is wel een van de weinige die zoveel geld vraagt voor stoelreservering. Je bent het niet verplicht om te doen. Je moet dus niets. Maar als je zekerheid wil kan je het doen, denk alleen dat de kans klein is dat ze je dochter ergens anders gaan neerzetten ivm haar leeftijd. Maar misschien dat iemand anders dit met zekerheid kan zeggen, heb zelf geen kinderen.

  4. Top | #344
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mocht dit wel het geval zijn wordt dit in het vliegtuig eigenlijk altijd wel opgelost door de stewardessen en de alleen reizende mensen.


  5. Top | #345
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    maar wat ik me nu afvraag, moet ik echt stoelen reserveren ad 22 euro pp?? Het gaat me er niet om dat ik die 88 euro niet kan missen...
    De prijs voor het reseveren is 22 euro per retour he! Dus als je met z'n tweeën bent, kost dat 44 euro. Scheelt wel weer de helft

  6. Top | #346
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mira_love Bekijk Berichten
    De prijs voor het reseveren is 22 euro per retour he! Dus als je met z'n tweeën bent, kost dat 44 euro. Scheelt wel weer de helft
    Het is voor een volwassene inderdaad 22 euro voor retourvlucht. En dit geldt voor mensen van 12 jaar en ouder. Met kinderen onder de 12 scheelt het je dus 22 euro. Aangezien ze hier geen prijzen voor hebben staan op internet. Zie hiervoor ook: http://www.arkefly.nl/klantenservice...FaqNodeId=9024. Kinderen onder de 16 mogen ook niet bij een nooduitgang zitten.

  7. Top | #347
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Innieminnie, bedankt voor de link er staat echter;
    Alle reizigers binnen het totale reisgezelschap dienen een stoel te reserveren. Het is niet mogelijk om voor één of enkele reizigers uit het reisgezelschap een stoel te reserveren;
    Ik kan echter niet terug vinden dat kids onder de 12 niet kunnen reserveren, maar wellicht lees ik er overheen??

    Ik zal Arke voor de zekerheid een mailtje sturen, want maandag kan ik gaan reserveren, dan zijn er nog maar 3 weken te gaan...

  8. Top | #348
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Denk dat jij als ouder wel voor je kind kan reserveren. Neem dus aan dat als jij voor jezelf een stoel reserveert je voor je dochter ook gewoon kan reserveren. Aangezien jullie samen reizen. En je dochter niet alleen reist. Als ik alles goed gelezen heb moet je voor iedereen in de groep die onder de boeking zitten een stoel boeken als je dit wenst. Voor je dochter heb je neem ik aan niet apart een reis geboekt.

    Als ik jou was zou ik maandag afwachten. Kijken of je dan de stoelen kan reserveren of niet. Kan het niet kan je altijd nog mailtje sturen naar Arkefly met je vraag. Aangezien stoelreservering tot 48 uur van te voren is. Net als online inchecken.

  9. Top | #349

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Stoelen reserveren niet verplicht. Het is slechts een service als je zeker wilt zijn van een bepaalde zitplaats.
    Je moet als je er gebruik van maakt idd voor je gehele gezelschap stoelen reserveren.
    Kinderen onder de 12 jaar kunnen enkelt geen stoel reserveren als ze alleen reizen.
    ArkeFly doet altijd haar best om mensen met het zelfde reserveringsnummer bij elkaar te plaatsen.
    Volgens mij zijn ze dit zelfs verplicht als er kinderen onder de 12 jaar mee gaan.

    Je hebt reht op je stoel tot de 1e bestemming en vanaf de 2e bestemming.
    ArkeFly vliegt Amsterdam - Orlando - Miami - Amsterdam.

    Als je dus een retourticket Orlando hebt heb je recht op jouw geboekte stoel op het traject Amsterdam-Orlano en vervolgens het traject Miami-Amsterdam. Tussen Orlando en Miami geldt het zgn free seating.

  10. Top | #350
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    31

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij vertrekken vanaf AMS naar Miami met Arkefly. Tussenstop in Orlando.
    Wij vetrekken om 12.55 uur in Nederland en komen om 20.45 uur aan in Miami. Er staat verder niks bij hoelang het vliegen is en of de tijden lokaal of nederlandse tijd is. Heeft iemand enig idee hoelang we er over doen? Op internet zie ik veel verschillende tijden staan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •