Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 94 van de 196 EersteEerste ... 44849293949596104144194 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #931
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    8 uur, 10u, 13u wordt 15u..... Starks gaat ie helemaal niet! Gelukkig gaat hij op 26 april nog wel op 13:15 maar ik hou je site in de gaten, Niels! Dank voor deze update.

  2. Top | #932

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Geen dank!
    Keep u all posted!

  3. Top | #933
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij gaan weer vliegen met ArkeFly naar Florida, voor de 3e keer.
    2 september vertrek 13.15 uur naar Orlando om dan 13 september terug te vliegen om 15.30 uur vanuit Orlando. Economy Class.
    Volgens de site van B767-300er heeft de terugreis een andere vertrektijd, deze zal dus wel verandert worden op mijn reisbescheiden neem ik aan...
    We hebben er zin in!
    Laatst gewijzigd door captain-oats; 10-02-13 om 20:37.

  4. Top | #934
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik vlieg 2 weekjes later en volgens mijn arkefly 13:15. Nou denk ik dat je beter de tijd van vliegschemas aan kunt houden want tot nu toe lees ik alleen maar dat dat de juist tijd is ;p

    Denk dat ze over een paar maanden de tijd ook "echt" veranderen.

  5. Top | #935
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wie kan mij uit de brand helpen. Gisteren van Arkefly een email gekregen, alle verre reizen gaan met 100 euro in de aanbieding. Onze kinderen willen vanaf 26 juni t/m 12 juli op bezoek komen in orlando. De vlucht van 26 juni heeft er tot zeker afgelopen woensdag op de site van Arkefly gestaan. Nu is de 26ste eraf.. wat betekent dit nu? Geen vlucht op de woensdag....... zijn er mensen die voor de 26ste hebben geboekt?

    Of komt de 26ste weer op de site als de 100 euro actie is afgelopen?

  6. Top | #936

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ben al een tijde arkefly in de gaten aan het houden voor orlando 9 sep heen en 27 sep terug nu € 589,- normaal € 689,- op 3 personen is tog € 300,-

  7. Top | #937

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oma van tijn Bekijk Berichten
    Wie kan mij uit de brand helpen. Gisteren van Arkefly een email gekregen, alle verre reizen gaan met 100 euro in de aanbieding. Onze kinderen willen vanaf 26 juni t/m 12 juli op bezoek komen in orlando. De vlucht van 26 juni heeft er tot zeker afgelopen woensdag op de site van Arkefly gestaan. Nu is de 26ste eraf.. wat betekent dit nu? Geen vlucht op de woensdag....... zijn er mensen die voor de 26ste hebben geboekt?

    Of komt de 26ste weer op de site als de 100 euro actie is afgelopen?
    ArkeFly vliegt pas vanaf 3 juli op woensdagen naar Florida.
    Zie daarvoor ook www.vliegschemas.nl. Dan even doorklikken naar Florida. Geen vlucht op 26 juni.

    Deze vlucht komt dus ook niet "terug".

  8. Top | #938
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dit doet mij ineens denken aan het volgende. Als ik op de site kijk van Arkefly, zie ik bij een vertrek op 26 april dat een terugvlucht op 10 mei niet mogelijk is. Als ik op 3 mei ga is een terugvlucht op 10 mei wel mogelijk. Wat is daar de reden van? Vol zit het vliegtuig dus niet.

  9. Top | #939

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    10 mei valt nog in de voorjaarsvakantie.
    In die vakanties maakt ArkeFly blokken van vluchtduren en legt die vast in het boekingsysteem om zo de meest optimale bezetting te krijgen. Dat betekend dat stoelen van de heenvlucht en terugvlucht aan elkaar gekoppeld zijn. Op de vlucht van 10 mei zijn niet zo heel veel stoelen meer en die willen ze vasthouden voor de mensen die op 3 mei een weekje willen.

    De vlucht van 26 april is fekoppeld aan een terugreis van 3 mei. Op die vlucht zijn nog voldoende stoelen te krijgen.
    Hiermee voorkomt arkefly dat het toestel op 10 mei uitverkocht raakt en mensen op 3 mei heen niet nog een weekje kunnen. Dan zou 10 mei terug vol zitten en blijven de stoelen voor 3 mei heen leeg.
    Yieldmanagment. Erg ingewikkeld maar o zo belangrijk voor het verkrijgen van een optimale kistbezetting.

  10. Top | #940
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    In november hebben wij onze tickets (2x) gekocht voor €1300,00 in de comfort class , nu op de site van Arke voor €2573,00 bijna het dubbele dat vind ik echt ongelofelijk.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •