Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 196 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #561

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik vlieg bijna altijd met KLM en voor zover mij bekend hoef ik nooit te herbevestigen.
    Ik krijg wel altijd een mailtje met het verzoek om in te checken, hetgeen in 9 van de 10 gevallen weer niet lukt online. (Delta). Je moet altijd naar de balie om je te melden.
    Take care!

    Florida Minded Biker

  2. Top | #562
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat het bij KLM niet hoeft lijkt me hier niet relevant. Arke heeft nu eenmaal die regel op zijn website staan. Daar kun je mee doen wat je wilt maar de gevolgen van het niet herbevestigen zijn voor eigen rekening.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #563
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    bij klm is er sprake van een lijnvlucht,bij arkefly van een chartervlucht.
    Bij een chartervlucht is bellen voor de terugreis gebruikelijk.

  4. Top | #564

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    OK. Thanks.
    Vroeger moest het bij KLM ook gewoon, dus ik kan weer een to do van mijn lijstje schrappen. Weer plaats voor een andere to do.
    Take care!

    Florida Minded Biker

  5. Top | #565

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bij arke staat het niet alleen op de website, het staat zeer duidelijk op je reisbescheiden. Bij KLM inderdaad niet.
    Overigens vliegt ArkeFly de vlucht AMS-SFB-MIA-AMS niet als charter, maar als lijndienst.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Beetje onduidelijk voor forumers..... Je eerste opmerking over herbevestigen impliceert dat het verplicht is. Dat is duidelijk niet het geval. Later spreek je dat weer tegen.....
    Kortom: Herbevestigen is volgens mij niet verplicht, wel verstandig i.v.m. definitieve vertrektijd, maar dat is het dan ook. Kun je die info ergens anders weghalen is herbevestigen overbodig.....
    Voor de volledigheid.
    Herbevestigen is inderdaad NIET verplicht. Echter als je vlucht een paar uur eerder vertrekt en je hebt NIET herbevstigd dan vervallen al je rechten.
    Inderdaad, kan je je info elders, makkelijk, vandaan halen (zoals de schipholwebsite) dan is een duur herbevestigingsgevsprek niet nodig.
    Excuus voor het onduidelijk uitdrukken van mij
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 02-04-12 om 19:11.

  6. Top | #566
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als ik zo de berichten over Arke lees, dan ben ik er toch wel huiverig voor om voor ze te kiezen. Ik heb ook in mijn omgeving te veel negatieve verhalen gehoord over Arke Fly. Ik blijf toch maar voor United kiezen.
    Ik hoop rond thanksgiving weer naar Orlando te gaan
    19 november t/m 30 november.:grin:

  7. Top | #567

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik vlieg zoveel mogelijk met KLM. Flying Blue sttus geeft ook voordelen.
    Met United overigens ook altijd prima gevlogen. Ook hun frequent flyers programma is erg goed. Verschilende gratis vluchten kunnen boeken.
    Take care!

    Florida Minded Biker

  8. Top | #568
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    vervelende van klm en united is dat je moet overstappen,met arkefly niet echt.
    Ik ga volgende week vrijdag,hoop dat het goed gaat!

  9. Top | #569
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Waarom huiverig? Als je op internet gaat zoeken staan er ook zat negatieve verhalen over United (en alle andere maatschappijen). Ik denk dat het meer een kwestie is van geluk hebben en daarnaast is het belangrijk hoe je er zelf tegenover staat. Wij hebben ArkeFly geboekt omdat ze flink goedkoper waren en rechtstreeks vliegen. Dat ik dan zelf broodjes mee moet nemen het vliegtuig in, of eten in het vliegtuig moet kopen, jammer dan. Daar moet je je gewoon al op instellen. Net als bijvoorbeeld vertraging: vervelend als het gebeurt, maar er altijd rekening mee houden. Maar om nu te zeggen dat ik huiverig ben om in september met ArkeFly te vliegen.... Nee, dat niet.
    Eet nooit gele sneeuw.

  10. Top | #570

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zoals gezegd vlieg ik al 6 jaar 3x per jaar met ArkeFLy.
    Totaal bij elkaar 6 uur vertraging gehad over 6x3x2=36 vluchten naar bestemmingen binnen en buiten Europa. Niet noemanswaardig dus.

    Je weet wat je krijgt en wat je niet krijgt en daar stel je je op in.
    Will je full-service, dan vooral niet bij ArkeFly boeken.
    Wil je rechtstreeks en non-stop van A naar B, en zie je vliegen als noodzakelijk iets en "interesseert het je geen reet" wat je wel of niet krijgt aan boord (zoals ik) dan heb je er een prima maatschappij aan. Het is 9 uurtjes vliegen. Gewoon ogen dicht en gaan. En tjsa 2,50 euro voor een cola-tje, het is niet anders.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •