Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 196 EersteEerste ... 949575859606169109159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #581
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Hebben ze dat ergens in de voorwaarden staan?

  2. Top | #582

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ebelix geeft hier het enige juiste antwoord.

  3. Top | #583
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Hebben ze dat ergens in de voorwaarden staan?
    http://www.tui.nl/binaries/tuinl/alg...en-arkefly.pdf

    Volgorde van de Vluchtcoupons
    3.8 Alle Passagierscoupons moeten door de Passagier gedurende zijn
    reis bewaard worden en op verzoek van ArkeFly worden getoond.
    ArkeFly zal de Vluchtcoupons uitsluitend accepteren indien alle
    Passagierscoupon en alle ongebruikte Vluchtcoupons voor
    opvolgende vluchten en die niet eerder aan ArkeFly zijn afgestaan
    zich nog in het Ticket bevinden. Vluchtcoupons die betrekking
    hebben op Vervoer dat reeds door de Passagier is genoten of die
    betrekking hebben op een vlucht waarvoor de Passagier zojuist heeft
    ingecheckt, zullen op verzoek aan ArkeFly worden afgegeven.
    3.9 Indien de eerste Vluchtcoupon voor internationaal Vervoer niet
    gebruikt is en de Passagier zijn reis aanvangt op een plaats van een
    Reisonderbreking of een Overeengekomen Landingsplaats, is het
    Ticket niet geldig en zal ArkeFly Vervoer op dat Ticket weigeren.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #584
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hier is men al jaren mee bezig (en geldt voor iedere airline)
    Vrijwel iedere consumentenorganisatie ter wereld is her mee bezig met protesten om deze Denials of boading uit de wereld te helpen...
    Maar ja... als de IATA niet meewerkt houdt het op...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #585
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mijn ervaring met de terugvlucht in de premium comfort klasse. Alles was netjes geregeld. Er was op miami een nederlands sprekend meisje bij de incheck van de premium klasse en het boarden. Dus dat was fijn. Bij het instappen in miami mochten eerst alle mensen die vanaf orlando in het toestel zaten weer instappen. Die hadden een kaart gekregen bij het uitstappen. Daarna mochten wij van de premium instappen. Wij zaten op rij 1 op stoelen E,G en H. We hebben heerlijk gezeten. Wat een beenruimte zeg! en heerlijke stoelen met voetensteun! Het kost iets meer de premium klasse maar het was het voor ons zeker waard. De crew was aardig en behulpzaam. Het eten en drinken was ook lekker en netjes verzorgd. Slapen kon ik niet echt maar dat lag aan mezelf :-) De meeste mensen lagen lekker te slapen. Over het algemeen is arke ons wel bevallen. Je betaald minder dus je kan ook niet het beste verwachten. als we ooit nog met arke gaan dan wel premium :-)

  6. Top | #586
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoi allemaal,

    Wij willen voor volgend jaar mei een vliegreis naar Orlando boeken via Arkefly. Online zag ik dat je ook verschillende stoel classes kan boeken.
    Wou zouden graag de premium comfort class willen boeken. Maar ik heb nog even wat vraagjes die jullie misschien kunnen beantwoorden.

    Ik heb begrepen dat Arkefly soms kan wisselen van vliegtuigen. Dus dat je paar weken voor vertrek met een andere vliegtuig kan vliegen waar geen de premium class in zit.
    Maar hoe zit dat dan met de betaalde kosten en bagage?
    Als je bijvoorbeeld de premium comfort class hebt geboekt en je rekent op 35kg bagage. Mag je dan alsnog zoveel kg meenemen of niet?

    Bij veel vliegmaatschappijen mag je 90 dagen van te voren je stoel uitkiezen online. Is dat bij Arkefly ook het geval?

    Alvast bedankt voor het antwoorden!

  7. Top | #587
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emma82 Bekijk Berichten
    Bij veel vliegmaatschappijen mag je 90 dagen van te voren je stoel uitkiezen online. Is dat bij Arkefly ook het geval?
    Bij Arkefly kun je 3 weken voor de heenvlucht je stoelen reserveren (via reisbureau of online) en voor de terugvlucht is dat 5 weken vantevoren.

    Arkefly rekent wel 11 euro voor het reserveren (per enkele vlucht, dus retour is 22 euro).
    Laatst gewijzigd door mira_love; 24-04-12 om 13:37.

  8. Top | #588

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emma82 Bekijk Berichten

    Ik heb begrepen dat Arkefly soms kan wisselen van vliegtuigen. Dus dat je paar weken voor vertrek met een andere vliegtuig kan vliegen waar geen de premium class in zit.
    Maar hoe zit dat dan met de betaalde kosten en bagage?
    Als je bijvoorbeeld de premium comfort class hebt geboekt en je rekent op 35kg bagage. Mag je dan alsnog zoveel kg meenemen of niet?

    !
    Arkefly vliegt naar Orlando en Miami met ingang van dit zomerseizoen met het type 767 waarin 12 premium comfortplaatsen zitten. Mocht het wisselen naar een ander type, dan is dat het type met 31 plaatsen. Er komen dan alleen maar meer stoelen bij in de premiumclasse ;-)

    Mocht er onverhoopt voor jouw vluchtdag een toestel gepland zijn met 31 plaatsen, en het wordt een toestel met 12 stoelen, dan krijgen de eerste 12 geboekte passagiers de plaatsen. De overige 19 komen in de comfortclasse terecht. Het meergeld wat je dan betaald hebt voor de premium krijg je terug.
    Mocht je problemen krijgen met je bagage, dan helpt het bij terugzetting even een mailtje te sturen naar ArkeFly. In 99 van de 100 gevallen mag je dan in de comfortclasse dezelfde bagagevrijdom aanhouden als van de door jou geboekte premiumcomfortclasse. Mocht je pas op de luchthaven te horen te krijgen dat jouw klasse vol is door een aircraft-change, dan kan je gewoon de vrijdom aanhouden wat op je ticket staat. Geen zorgen dus!
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 24-04-12 om 22:52.

  9. Top | #589

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heeft iemand ervaring met vliegen met een baby bij Arkefly?

  10. Top | #590

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wat wil je weten?
    Ik neem aan dat ze bij ArkeFly net zo hard krijsen als bij een andre maatschappij

    Grapje.
    Volgens mij werkt dat hetzelfde als bij een andere maatschappij. Extra gordel, probleemloos flesjes opwarmen etc.
    Vraag me alleen af waarom mensen met een baby ervoor kiezen zo een lange reis te maken? Die druk in de oortjes wat heel zeer doet en waarvan de kinderen geen idee hebben wat het is is niet de meest fijne ervaring voor ze.
    Ga je op vakantie of familiebezoek?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •