Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 193 van de 196 EersteEerste ... 93143183191192193194195 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.921 tot 1.930 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1921
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    De boekingskalender voor Sanford en Miami gaat niet verder dan eind Oktober, dus blijkbaar speelt er toch iets.....
    Dat heb ik wel eens eerder gehad, een paar weken later kon ik wel weer boeken. Ik weet natuurlijk niet of dat nu ook zo is !


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  2. Top | #1922
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Dat heb ik wel eens eerder gehad, een paar weken later kon ik wel weer boeken. Ik weet natuurlijk niet of dat nu ook zo is !
    Heb net een aantal testboekingen gedaan naar diverse andere bestemmingen op de site en die kan ik wel gewoon boeken voor 2016.....

  3. Top | #1923
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Had dus ook al zoiets gehoord op de terugweg in februari, maar schrok wel toen ik het bericht las. Hopelijk is het idd niet waar.
    En vind het ook niet zo gek dat zoiets de ronde doet op social media.
    Voor mij persoonlijk vind ik rechtstreeks vliegen erg fijn, en Arke/Jetair is ook nog eens goed betaalbaar, zeker met aanbiedingen.
    En dat geldt voor veel mensen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #1924
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nog even wat rondsnuffelen over de site van Arke leverde het onderstaande op :


    Dus vliegen met ArkeFly naar SFB/MIA is nu alleen voorbehouden aan de 'zomermaanden'.....

  5. Top | #1925
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Maar wellicht is dat dus met de Dreamliner, en dat ze in de wintermaanden een ander toestel gebruiken, wat b767-300er hier eerder noemde "Arke en Jetair beëindigen de route naar Florida met de 787. Vanaf 31/10/2015 weer gewoon de B767-300ER op de route"
    Welk toestel het is maakt mij niet zo heel veel uit.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #1926
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    In dat geval zou ik, of wie dan ook, gewoon een boeking moeten kunnen doen omdat het boekingssysteem niet geheel afhankelijk is van het type toestel waar je mee vliegt. Als je boekt staat namelijk expliciet aangegeven met welk type toestel je vliegt. Voorheen is er ook met 2 types door elkaar gevlogen en was het gewoon mogelijk om te boeken en ook daar werdt het type toestel aangegeven.

  7. Top | #1927
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ja het is allemaal wel een beetje onduidelijk. Had ook al gezien dat je na oktober niet meer naar Orlando kunt boeken. Afwachten maar weer, is inderdaad wel vaker met Arke dat je ineens weer wel kunt boeken.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  8. Top | #1928
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als je op de arke site naar verre reizen gaat, kan je wel een reis (met hotel) boeken na Oktober.
    Hier zie je ook dat het vliegtuigtype een 767 is.

  9. Top | #1929

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vluchten zijn inmiddels zichtbaar en boekbaar op arkefly.nl
    Inderdaad, zoals aangegeven, met de B767-300ER
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-04-15 om 21:52.



  10. Top | #1930

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Marjolijne,

    Je informatie klopt.
    Op Maandag wordt er AMS-SFB-MIA-BRU gevlogen, waarbij AMS-SFB-MIA voor Arke is en MIA-BRU voor Jetair
    Op Dinsdag wordt er BRU-MIA-SFB-AMS gevlogen, waarbij BRU-MIA voor Jetair is en MIA-SFB-AMS voor Arke
    Op Vrijdag wordt er AMS-SFB-MIA-BRU gevlogen, waarbij AMS-SFB-MIA voor Arke is en SFB-MIA-BRU voor Jetair (SFB-MIA zitten dus zowel JAF als Arke passagiers aan boord)
    Op Zaterdag wordt er BRU-MIA-SFB-AMS gevlogen, waarbij BRU-MIA-SFB voor Jetair is en MIA-SFB-AMS voor Arke (MIA-SFB zitten dus zowel Arke als JAF passagiers aan boord)

    Type B767-300ER
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 29-04-15 om 08:36.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •