Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 150 van de 196 EersteEerste ... 50100140148149150151152160 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.491 tot 1.500 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1491
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ja, zo zie ik dat ook. Vraag me ook echt af of dit zo blijft, ArkeFly veranderd ook regelmatig de vertrek tijden. De tijd zal het leren.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #1492
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Fitzroy, dat zou dan op vrijdag/zaterdag kunnen toch?

    @b767, duidelijk overzicht, bedankt! Weet je of ook de binnenkant van de 767's nog vernieuwd wordt qua interieur? Of spuiten ze alleen de buitenkant in de nieuwe kleurstelling/logo's?

  3. Top | #1493

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zoals je kunt lezen gaan alle 767's op 1 na eruit en zullen die rond april 2015 verdwenen zijn. De enige die blijft is de PH-OYI. Deze is al gespoten aan de buitenkant en zal in de cabine ook nog wat opgeknapt gaan worden. Echter vanaf April 2015 worden daarmee geen lange afstandsvluchten meer gevlogen.

    Idd Mick, op vrijdag/zaterdag kan je zonder Brussel aan te doen terug naar Amsterdam. Er is gekozen voor via Sanford omdat 75% van de passagiers in Sanford van bord gaat of aan boord komt. Miami is zowiezo niet zonder tussenstop te bereiken vanaf Amsterdam, ook niet met een andere maatschappij.



  4. Top | #1494
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Denk dat na de inzet van de nieuwe toestellen de kans klein is dat er nog stunts komen qua prijzen. Hopelijk voor die tijd nog wel, zou graag januari/februari naar Florida willen. Vorig jaar ticket voor EUR 279,= geboekt, die kwamen omstreeks september in de aanbieding. Houd de site met argusogen in de gaten
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #1495
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Amsterdam-Miami-Amsterdam was maar met een tussenstop, alleen op de heenweg op Sanford. Nu wordt dat met 2 tussenstops, zowel heen- als terug. Omslachtig dus ...

  6. Top | #1496

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Moah, bestaan er betere opties dan qua verbindingen? (heb het niet over maatschappij)
    Andere verbindingen hebben allemaal 1 overstap heen en 1 overstap terug. Kost meer tijd omdat je dan zowiezo het vliegtuig uit moet. Nu kan je op de terugweg vaak blijven zitten.



  7. Top | #1497
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik denk dat Air Berlin een goede optie wordt voor ons. Düsseldorf - Miami non stop. Er is ook nog een vlucht rechtstreeks naar Fort Myers. Maar geen ArkeFly meer.

  8. Top | #1498
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vanaf april 2015 dus alleen nog de PH-OYJ op Florida? We zullen het gaan beleven op 1 mei! ;-)

    Is het niet typisch dat ArkeFly gewoon premium comfort aanbiedt op hun site voor komende winter, terwijl dat niet beschikbaar is in het JetAir toestel...?

  9. Top | #1499

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mick Bekijk Berichten
    Vanaf april 2015 dus alleen nog de PH-OYJ op Florida? We zullen het gaan beleven op 1 mei! ;-)

    Is het niet typisch dat ArkeFly gewoon premium comfort aanbiedt op hun site voor komende winter, terwijl dat niet beschikbaar is in het JetAir toestel...?
    als de dreamliner nummer 3 op tijd is zal de PHOYJ naar Jetair gaan en dat de enige machine zijn die de Florida route voor haar rekening neemt, behalve tijdens onderhoud oid. PHOYJ zal dan een Belgische registratie (kenteken) krijgen, beginnend met OO- .

    Zeker typisch van de premium. Bij welke data bieden ze wel premium comfort aan dan deze winter naar Florida?
    want ik zie het nergens staan. Dan kijk ik meteen even een en ander na in de systemen hier.
    (ps. Winter loopt van grofweg laatste weekeinde oktober tot laatste weekeinde maart)
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 04-08-14 om 21:43.



  10. Top | #1500
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bijvoorbeeld retour Miami, 6 maart heen, 14 maart terug. (Maar inderdaad januari/februari niet, maar ik kan op de arkefly site niet zien of dat "uitverkocht" is, of dat 't niet wordt aangeboden)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •