Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 167 van de 196 EersteEerste ... 67117157165166167168169177 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.661 tot 1.670 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1661
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    B767 Dan houden we het daar maar op ja,
    Vreemd dat arke zelf niet eens de juiste informatie heeft ...

    Ik vind het trouwens meer verbazingwekkend dan dat ik me er druk over maak, maar als arke zijnde zou ik me toch behoorlijk gegeneerd voelen als een niet officiële bron ( weet ik niet zeker natuurlijk ) het wel weet terwijl arke zelf foutieve info laat zien aan hun klanten.

    maar goed, ik ben gebaat en blij met jouw bron van info dus dank je voor je bericht

  2. Top | #1662

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry77 Bekijk Berichten

    Ik vind het trouwens meer verbazingwekkend dan dat ik me er druk over maak, maar als arke zijnde zou ik me toch behoorlijk gegeneerd voelen als een niet officiële bron ( weet ik niet zeker natuurlijk ) het wel weet terwijl arke zelf foutieve info laat zien aan hun klanten.
    Als je dit topic terugleest zul je lezen dat dit al meerdere jaren het geval is voor de Florida vluchten. Mijn tijden die op mijn website (hier klikken) gepubliceerd worden bleken al vaker juist te zijn, in tegenstelling tot de achterhaalde informatie op de ArkeFly website



  3. Top | #1663
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heb het gelezen op je forum nu. Bij arke zegt iedere werknemer wat anders als je vraagt op Facebook of per mai of bij 1 van de reisbureau naar de premium seats in de dreamliner. Op arke website staat wel premium aan boord van deze nieuwe dreamliner... Op Facebook bij arke en bij reisbureaus wordt er gezegd dat er wel starclass is maar geen premium.
    In dat laatste geval vervallen denk ik onze plaatsen.
    onsamenhangend wederom bij arke omtrent een simpele vraag vind ik.

    P.s wat weet jij over de premium seats aanboord van de dreamliner ?

  4. Top | #1664

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vervallen plaatsen????
    waar heb je het Allemaal over?
    Je hebt premium geboekt. In het "slechtste" geval zit er geen premium in maar star class. Het laatste zit een stukkie beter nog. Ga je er alleen maar op vooruit

    Alle dreamliners hebben star classe en wirden in de loop van 2015 weer ongebowud naar premium. Dit ivm vlootuniformiteit binnen de gehel TUI groep



  5. Top | #1665
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Oké !!!!!!!!!!

  6. Top | #1666
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    B767, weet jij toevallig of de 2 Arke dreamliners die nog komen (12 december geloof ik, en ergens in maart 2015) al de 'premium comfort' indeling hebben, of ook nog omgebouwd moeten worden?

  7. Top | #1667

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De PHTFL welke komt in december heeft Star Class. De 3e (PHTFM) is uitgerust met Premium Comfort.
    De PHTFM wordt dedicated ingezet voor de Florida route vanaf Amsterdam en Brussel.
    De andere 2 neme de Dominicaanse Republiek, Mexico en Antillen voor hun rekening. Begin september worden de PHTFK en PHTFL ook omgebouwd naar Premium Comfort. De Star Classe verdwijnt dan weer. Voor Florida geen Star Classe dus.



  8. Top | #1668
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als het goed is land vandaag de tweede dreamliner van arke. Iemand al nieuws erover ?

  9. Top | #1669
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hij is binnen

  10. Top | #1670
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @76 er
    dank je



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •