Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 127 van de 196 EersteEerste ... 2777117125126127128129137177 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.261 tot 1.270 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1261

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    meivakantie.
    Kijk maar eens 25 april heen 9 mei terug. Of 29 april heen 9 mei terug.



  2. Top | #1262
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat had ik gedaan, maar ik zie het al, hij staat standaard op 2 personen, en dan heb je dus wel de prijs van 769,-. Staat idd wel bij laatste 2 stoelen voor deze prijs. Kun je niet overwegen om deze 2 te boeken en hopen dat er nog meer stoelen vrijkomen tegen een goedkoper tarief, of vind je dat te tricky?

  3. Top | #1263
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ja ik zag het al, 2000 pp. Idiote prijzen dus.
    Keek nog bij een pakketreis via Arke............
    In de meivakantie in de Yachtclub, dan heb ik het over 25 april heen-9 mei terug, kwam ik voor ons gezin (hebben helaas 2 kamers nodig) van 7 personen op 22000 euro.
    Dat kan echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper, dit zijn echt geen prijzen meer hoor. De volwassen prijs was 8000 euro! En daar zit alleen je vlucht en je kamer in, dus nog helemaal geen parktickets en huurauto..... Lekker ontmoedigingsbeleid.....

  4. Top | #1264
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo Angelina, als je de vluchten los boekt en een huis huurt kom je op ongeveer € 5800,00
    Een huis bijvoorbeeld als deze maar je kunt misschien nog goedkoper als je een beetje gaat zoeken:

    http://www.homeaway.com/vacation-ren...28432#calendar

    en vluchten voor ongeveer € 600,00 pp

    http://www.chaser.nl/zoekresultaten/...fnonstop=false

  5. Top | #1265
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Kijk ook eens naar de Miami vluchten. Soms is het prijsverschil echt belachelijk veel!
    ik heb net nog even gekeken, verschil bij 3 personen €3700!! (29 april heen en 9 mei retour)
    Voor dat geld wil ik wel een paar uur in de auto zitten
    Laatst gewijzigd door YBodur; 04-01-14 om 12:08.

  6. Top | #1266
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik ook YBodur, maar met 5 kinderen waarvan de jongste 2 is is het geen optie voor ons vinden wij. Misschien als ze even wat ouder zijn.... Wel bedankt voor het meedenken (k ga toch eens neuzen

    Fleurida, ook bedankt voor het meedenken Wij kwamen met British Airways ook op 592 euro uit inderdaad, en dan zit je natuurlijk wel met de overstap maargoed, 2000 pp is het ons niet waard
    Wat betreft accommodatie...........ik probeer mijn man al jaren in een villa buiten Disney te krijgen maar hij wil maar niet.......zelfs niet voor het prijsverschil. We gaan meestal naar 2 of 3 hotels van Disney en Universal Studio's en de voorkeur ligt in elk geval 1 week in de Yachtclub en een dag of 2 of 3 in Hardrock Hotel van Universal en nog een paar dagen in Grand Floridian of een ander disneyhotel. Maar dat kon ik zo gauw niet boeken in 1 pakketreis bij Arke vandaar dat ik even zo had gekeken
    Ik ga wel jouw link even bekijken, misschien dat ik hem dit jaar wel kan overhalen.............. (wordt dan wel overhalen voor 2 andere opties op deze vakantie...........dat wordt lastig! hahahaha)

  7. Top | #1267

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik zou toch Miami eens overwegen/

    595 eur per persoon bij 2 volwassenen en 5 kinderen?



  8. Top | #1268

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Gisteren geboekt via Arkefly naar Miami 23 mei tm 3 juni voor 449 euro pp zo blij nu hotels boeken

  9. Top | #1269
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij gaan ook voor het eerst met Arkefly 3 oktober heen en 17 oktober terug voor € 603,- pp.

  10. Top | #1270
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Arke heeft zijn ,,prijzen-goocheldoos'' weer geopend. Staan prijzen voor 849,- in de tabel, wordt er weer 819,- gerekend. Altijd goed zul je zeggen, maar als consument lastig. Ook de meldingen van ,,Nog 3 stoelen'' verandert spontaan als je er 6 wil boeken. Ze zijn zo verstrikt geraakt in hun kortingsystemen e.d., dat ze nu het systeem niet meer beheren en maar een berichtje over dit fenomeen hebben geplaatst.
    Het blijven ,,rare snijbonen'' die ArkeFly met nogal merkwaardige marketingtechnieken! Andersom komt ook regelmatig voor, dus altijd even ,,doorklikken'' als je de ,,echte'' prijs wil weten.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 09-01-14 om 12:57.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •