Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 105 van de 196 EersteEerste ... 55595103104105106107115155 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.041 tot 1.050 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1041
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Heel erg bekend, beide keren toen ik met Arkefly vloog liep het hele vliegtuig ook zowat leeg toen er omgeroepen werd dat de passagiers richting Miami als eerste eruit mochten. En vervolgens zie je de helft van de mensen bij de bagageband voor Orlando staan!
    Volgens mij wordt alle bagage gelost op Sanford, als je doorvliegt naar Miami moet je daarna opnieuw je bagage incheken.

  2. Top | #1042
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Klopt maar je hebt 2 bagagebanden bij Sanford na de paspoortcontrole nadat je t vliegtuig bent uitgestapt... 1 met bagage voor passagiers van Orlando en 1 voor Miami. En ja als je richting Miami gaat moet je je bagage opnieuw inchecken

  3. Top | #1043
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Begrijp ik dan goed dat het laatste deel v/d vlucht als binnenlands wordt beschouwd en je in Miami niet meer langs C&I hoeft ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #1044
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Yes. Het is hetzelfde als bij een overstap. Alleen vanaf Orlando naar Miami vlieg je met hetzelfde vliegtuig, dus dan noemen ze het een ''tussenlanding''
    Je moet bij Orlando eruit (Point of Entry) ongeacht je bestemming. Als je daarna verder vliegt gaat naar Miami en je stapt uit bij Miami kan je zo het vliegveld verlaten

  5. Top | #1045

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vorig jaar moesten we in Maimi het vliegtuig uit. Is dat nog steeds zo of kan je nu blijven zitten?

  6. Top | #1046
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Een vriend van mij is laatst met Arke naar Orlando gegaan. Op de terugreis mochten ze blijven zitten in Miami. In Orlando moesten de passagiers richting Amsterdam plaats nemen op de gereserveerde stoelen (stoelnummer wat op je boardingpass staat) en moesten de passagiers richting Miami plaatszitten op de stoelen die nog vrij waren. Maar weet niet of dit de norm is
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-06-13 om 17:25. Reden: q

  7. Top | #1047
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Yes. Het is hetzelfde als bij een overstap. Alleen vanaf Orlando naar Miami vlieg je met hetzelfde vliegtuig, dus dan noemen ze het een ''tussenlanding''
    Je moet bij Orlando eruit (Point of Entry) ongeacht je bestemming. Als je daarna verder vliegt gaat naar Miami en je stapt uit bij Miami kan je zo het vliegveld verlaten
    Dank je. Kennissen van mij vliegen over een paar weken naar Miami met Arkefly, en voor hun is alles nieuw. Ik heb ze al met heel veel kunnen helpen/adviseren, maar van Arkefly weet ik helemaal niets, dus kan ik ze met dit nieuws weer verblijden. Dan is aankomsttijd dus ook echt aankomsttijd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #1048

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Terug is meestal niet het probleem. Heen naar Florida moet je zover ik weet altijd waar je de eerste keer land in USA eerst door Emigratie heen. Dus altijd eruit en dan terug in het vliegtuig. Terug hoef dat niet meer en kan je blijven zitten.

  9. Top | #1049
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Handig om te weten dat wij dus op 12/8 in Orlando eruit moeten, door C&I en weer terug het vliegtuig in door naar Miami. Het is in Orlando vast niet zo druk bij C&I dan in Miami...dat scheelt weer (zeker als je daar om 21.15 uur lokale tijd redelijk verreist aankomt)

  10. Top | #1050

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Een vriend van mij is laatst met Arke naar Orlando gegaan. Op de terugreis mochten ze blijven zitten in Miami. In Orlando moesten de passagiers richting Amsterdam plaats nemen op de gereserveerde stoelen (stoelnummer wat op je boardingpass staat) en moesten de passagiers richting Miami plaatszitten op de stoelen die nog vrij waren. Maar weet niet of dit de norm is
    Dit is nog steeds zo en is nu de vaste procedure voor deze ArkeFly vlucht.
    Als je in Orlando opstapt hoef je het toestel in Miami niet meer uit. Crewwissel is ook op SFB sinds deze verandering.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •