Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 196 EersteEerste ... 545535455565765105155 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #541

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    De tijden zijn nu na te kijken op www.vliegschemas.nl
    Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt de teksten aldaar even makkelijker te lezen te maken. De tijden zijn inderdaad zeer gunstig.

  2. Top | #542

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    weet iemand of op orlando er nederlands sprekende grondstewardessen zijn bij het inchecken? (ivm dat wij teruggeboekt zijn van premium nr comfort en 45 kg pp als compensatie mee mogen nemen inplv 35kg bagage,en dit alles in het nederlands op papier staat.voorzie ik al een beetje problemen bij het inchecken! $$$overgewicht)

  3. Top | #543
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Had er alleen maar Engelstalige. Je moet er in het buitenland vaak niet vanuit gaan dat ze je eigen taal spreken. Heb dat nog nergens meegemaakt waar ik ooit ben geweest in het buitenland.

  4. Top | #544
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoe heb je dat op papier ontvangen? Per email? Vraag ze anders om een engelstalige versie...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #545

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ja zal ze maar weer een meel sturen.scheelt een hoop gezeur straks.martinair had ze een paar jaar geleden wel op miami (met die overstap nr costa rica)

  6. Top | #546

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Martinair had inderdaad Nederlandstalige afhandeling op Miami.
    Zover ik weet is er bij ArkeFly altijd wel 1 persoon aanwezig op buitenlandse velden in de buurt van de check-in die de Nederlandse taal machtig is. Maar je zal net zien dat dat op uw vlucht weer niet het geval is.
    En anders inderdaad een mail sturen naar ArkeFly en vragen om een Engels exemplaar. Geen probleem. Voorkom je een hoop gezeur mee.

  7. Top | #547
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij gaan in september voor het eerst met ArkeFly, ben benieuwd of het bevalt. Was nu een scherpe prijs (€ 579 voor Comfort Class) dus dan wil ik de gok wel nemen.
    Eet nooit gele sneeuw.

  8. Top | #548

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Neem in ieder geval geld voor broodjes mee

  9. Top | #549
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Of de broodjes zelf.
    Eet nooit gele sneeuw.

  10. Top | #550
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Voor mij nooit geen arkefly meer, wij zitten nu op orlando sanford. Onze vlucht zou volgens de papieren om kwart over drie moeten gaan maar hij staat nergens op de borden of op de website van orlando sanford vermeld. Er is hier ook nergens iemand die je wat kan vragen... Nee wij gaan de volgende keer weer lekker met british airways, tenminste een beetje duidelijkheid en veel minder vertragingen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •