Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 196 EersteEerste ... 46869495969798106146 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #951

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ArkeFly komt met eigen parkeerplaats bij Schiphol
    SCHIPHOL-RIJK - Passagiers van ArkeFly kunnen vanaf 1 juli hun auto parkeren op een eigen parkeerplaats van de luchtvaartmaatschappij. Het parkeerterrein telt driehonderd plaatsen en ligt in Schiphol-Rijk. Parkeerbedrijf Quick Parking verzorgt de uitvoering, zo meldt moederbedrijf TUI Nederland. Reserveren is noodzakelijk.

    ArkeFly-passagiers geven bij aankomst op de Parking hun reserveringsnummer door, waarna de slagboom opengaat. De klant laat de bagage achter bij het bushokje en parkeert de auto. Vervolgens brengt een shuttlebusje de passagiers in vijf minuten naar Vertrekhal 3. Bij terugkomst belt de klant, na het ophalen van de bagage, Quick Parking. Een shuttlebusje komt voorrijden en brengt de klant terug naar de parkeerplaats.

    Een week parkeren bij ArkeFly Parking kost bijvoorbeeld 52,50 euro, daarna kost elke dag extra 7,50 euro. Vanaf de zestiende dag wordt vijf euro per dag in rekening gebracht. De parkeerplaats kan vanaf april via het reisbureau of online gereserveerd worden. Ter introductie ontvangen klanten, die voor 1 juli een parkeerplaats reserveren krijgen 25 procent korting op het reguliere tarief.

    Bron: Luchtvaartnieuws

    De tarieven liggen lager als op P3.
    P3 start met 50,00 voor de eerste 3 dagen, en dan zon 6,60 euro per dag erbij.

    Groeten Niels
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 15:11. Reden: link



  2. Top | #952
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo b767-300er

    Vraagje....enig idee wanneer de vloot van Arke wordt vernieuwd?

    Afgelopen maandag vanaf Miami terug gevlogen in een werkelijk heel oude kist...;(

    Verder geen klachten over Arkefly....
    Op de heenweg een wat beter toestel, hoewel de zittingen aanvervanging toe zijn, verder was het personeel was zeer vriendelijk, en werd er mooi op tijd gevlogen!

  3. Top | #953

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jazeker.

    In mei 2014 komt de eerste 787, in oktober 2014 nummer 2 en in mei 2015 nummer 3.
    Dan gaan de 2 oudste 767's eruit. De nieuwere varianten krijgen in 2014 allemaal een nieuw interieur.

    Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd...

    Niels
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 12:39.



  4. Top | #954
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    patries;
    Was dat een vliegtuig met winglets of zonder?
    Ik vlieg in septemer in de versie met winglets en als ik het goed heb zijn dat de "nieuwe" vliegtuigen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 12:39. Reden: q

  5. Top | #955
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    12

    Standaard

    Mattie:

    Heen MET en retour ZONDER winglets (de oudere toestellen dus)
    Maar wellicht reizen jullie wel met andere toestellen ;-)

    B767.....

    Dank voor je antwoord Niels......
    Helaas duurt het nog een jaar tot anderhalfjaar voordat de nieuwe toestellen ingezet worden...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 15:11. Reden: 1+1

  6. Top | #956
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik zie hierboven, dat Arke met een eigen parkeerplaats komt en de uitvoering aan Quick parking overlaat. Voor je je auto daar stalt zou ik even dit lezen: http://ervaringen.langparkerenschiph...quick-parking/

  7. Top | #957

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat zijn inderdaad de nieuwere vliegtuigen.
    De interieurs daarvan worden in 2014 aangepast.
    De oude 767's (zonder winglets) zijn in oktober 2014 exit.



  8. Top | #958
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Weet iemand wanneer de 'winterprijzen' bekend worden en/of per wanneer deze te boeken zijn?

    Volgens mij is het normaal gesproken zo dat tickets vanaf 11maanden van te voren te boeken zijn. Op de site site van arkefly kun je tot en met oktober boeken en ik wil graag in december vliegen.

    Heeft dit misschien met de vluchtschema's te maken b767-300? Dat arke deze nog niet heeft vastgelegd ofzo?

  9. Top | #959

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Beste Harold,

    Er wordt gewerkt met zogeheten IATA seizoenen, dat is het winterseizoen (vanaf het laatste weekeinde van oktober tot en met het latste weekeinde van Maart) en het zomerseizoen (vanaf het laatste weekeinde van Maart tot en met het laatste weekeinde van oktober). Het is makkelijk te onthouden daar de cyclussen gelijk lopen met ONZE zomer en wintertijd overgang.

    Als ik kijk naar het verleden van ArkeFly dan werd het zomerseizoen (April-oktober) meestal rond begin september boekbaar en het winterseizoen (November-Maart) meestal rond begin April.
    Ik zie dat bestemmingen zoals de Dominicaanse Republiek, Mexico, Cuba en de Antillen reeds boekbaar zijn, dus de VS (Inclusief Florida) zal niet lang op zich laten wachten in deze.
    Vluchttijden worden echter later pas bekend. Op het moment dat deze bekend worden via mijn kanaal (en dat kunnen andere tijden zijn als op de website van ArkeFly, zoals in het verleden continu het geval was) dan maak ik dat bekend op de website welke je via mijn gebruikersprofiel kunt bereiken.



  10. Top | #960
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik zag dat je nu kan boeken voor december. De vluchttijden zijn inderdaad nog niet bekend, maar weet iemand of er globale richtlijnen te geven zijn? Vertrekt Arke bijvoorbeeld 's morgens, 's middags, 's avonds...of de hele dag door? Of is daar gewoon nog niks zinnigs over te zeggen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •