Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 152 van de 196 EersteEerste ... 52102142150151152153154162 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.511 tot 1.520 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1511

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik vlieg 27 april met Arkefly via Orlando naar Miami en op 16 mei vanuit Miami rechtstreeks terug naar Amsterdam voor,in mijn ogen,een scherpe prijs.
    ik begrijp dus dat er een kans bestaat dat dit met Jetairfly gaat plaatsvinden en een tussenlanding in Brussel tot de mogelijkheden kan behoren?
    Kan iemand mij misschien ook uitleggen waarom de reis naar enkel Orlando bijna €2000,- duurder is terwijl ik juist verder doorvlieg naar Miami?
    Nu maar een kleine aanpassing gemaakt in het reisschema en met de auto weer terug naar Miami.

  2. Top | #1512
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb mijn twijfels over een tussenlanding in Brussel.
    Ik denk, maar weet niet zeker, dat het toestel vliegt; Amsterdam , Orlando, Miami naar Brussel V. V.
    Wil je het zeker weten ga www.vliegschemas.nl/forum
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 12-08-14 om 15:57.

  3. Top | #1513

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meultje Bekijk Berichten
    Ik vlieg 27 april met Arkefly via Orlando naar Miami en op 16 mei vanuit Miami rechtstreeks terug naar Amsterdam voor,in mijn ogen,een scherpe prijs.
    ik begrijp dus dat er een kans bestaat dat dit met Jetairfly gaat plaatsvinden en een tussenlanding in Brussel tot de mogelijkheden kan behoren?
    Routing is Amsterdam-Sanford-Miami-Brussel-Miami-Sanford-Amsterdam. Niet via Brussel dus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meultje Bekijk Berichten
    Kan iemand mij misschien ook uitleggen waarom de reis naar enkel Orlando bijna €2000,- duurder is terwijl ik juist verder doorvlieg naar Miami?
    Nu maar een kleine aanpassing gemaakt in het reisschema en met de auto weer terug naar Miami.
    Is kwestie van vraag en aanbod. De stoelen beschikbaar voor Sanford willen ze graag verkopen icm de pakketten die ze aanbieden in de voorjaarsvakantie voor Sanford. Daar ligt de winstmarge op. Met de hogere prijzen voor Sanford proberen ze de seat only's iets te ontmoedigen. Marktwerking en Yield managment, eigenlijk heel lastig om iemand uit te leggen die er niet dagelijks mee te maken heeft..



  4. Top | #1514

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vliegschemas.nl had het wederom bij het juiste einde:

    Jetairfly en Arke komende winter gezamenlijk naar Florida

    RIJSWIJK - Arke vliegt komend winterseizoen samen met de Belgische zustermaatschappij Jetairfly naar Florida. Jetairfly zal twee keer per week vanaf Amsterdam en Brussel koers zetten naar de Amerikaanse staat, waarbij zowel Miami als Orlando wordt aangevlogen. Arke koopt daarbij stoelen in op de Jetairfly-vluchten.

    Dat bevestigt een woordvoerster van TUI. Vanaf 3 november vliegt de Belgische maatschappij 's maandags met een Boeing 767-300ER op de route Amsterdam-Brussel-Miami-Brussel-Amsterdam. Op vrijdag wordt in een zogeheten W-patroon gevlogen op de route Amsterdam-Orlando-Miami-Brussel-Miami-Orlando-Amsterdam.
    Het voornemen om de vluchten naar Florida gezamenlijk uit te voeren kondigde Arkefly-directeur Hans van de Velde in juni al aan in het blad Luchtvaartnieuws. De Nederlandse luchtvaartmaatschappij vliegt nu nog tweemaal per week met eigen toestellen de driehoek Amsterdam-Orlando-Miami.

    Zanzibar

    Met het samenvoegen van de Nederlandse en Belgische takken van TUI zullen steeds meer vluchten gezamenlijk en in combinatie worden uitgevoerd. Het gaat met name om bestemmingen waarvoor Arkefly of Jetairfly alleen niet voldoende stoelen kunnen verkopen. Florida is daarbij geen primeur: sinds 1 juli vliegt Jetairfly al in samenwerking met Arke vanaf Schiphol via Brussel naar de Afrikaanse bestemmingen Mombasa en Zanzibar.
    Volgens de TUI-woordvoerster is van een dergelijke samenwerking overigens geen sprake op de nieuwe Jetairfly-route van Eindhoven naar Nador, die komend winterseizoen van start gaat. De opening van die route werd dinsdag aangekondigd.





    LET op: vanaf de zomer (laatste weekeinde van maart 2015) wordt het hierboven genoemde W-Patroon ook op maandag gevlogen.



  5. Top | #1515
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bedankt voor de update! In het winterseizoen geeft de Arke site inderdaad inmiddels ook aan dat er een tussenstop is op de terugvlucht Miami-Amsterdam, in mijn boeking voor het zomerseizoen 2015 (in Mijn Arke) nog niet.

  6. Top | #1516

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Lets wait and see about that one.
    Als je het topic een beetje hebt doorgelezen zul je ongetwijfeld gemerkt hebben dat de website vliegschemas.nl waarin regelmatig wordt verwezen vaak eerder over de juiste informatie beschikte dan de website van arkefly zelf.
    Dit ging altijd over de vliegtijden. Doordat genoemde website zich baseert op aangevraagde starts en landingen op de diverse luchthavens in de wereld bleek dit voorlasnog vaak actueler dan de informatie op de website van de airline
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 13-08-14 om 02:46.



  7. Top | #1517

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @b767-300er bedankt voor je reactie,ik heb met interesse je berichten gelezen en kennelijk zit je dicht bij het vuur,het gaat dus Jetairfly worden.
    Ik stel me er maar op in dat ik vanuit Miami ook een tussenlanding krijg,dit is overigens op een zaterdag dat staat niet op vliegschemas.nl?

  8. Top | #1518

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Volgens mij staat er bij de vrijdagvlucht aangegeven in het rood onder de tijden "terugvlucht op zaterdag"
    Of staat dat er bij u niet?



  9. Top | #1519

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb het wel zien staan op het vliegschema maar het strookt helemaal niet met de documenten die ik van Arke heb mogen ontvangen.
    Volgens dit schema zou ik dan met Jetairfly dan toch op maandag eerst naar Brussel vliegen terwijl mijn reisbescheiden het over Sanford hebben.
    De retourvlucht zou dus ook volgens dit schema op zaterdag met Jetairfly plaatsvinden maar met een tussenlanding op Sanford terwijl mijn reisbescheiden een rechtstreekse vlucht aangeven.
    Overigens is gedurende het hele boekingsproces nergens iets van Jetairfly ter sprake gekomen maar dat terzijde.
    Welliswaar is dit reisschema niet meer geldig op het tijdstip dat ik vertrek (27/4) maar hoop dat jij het me in Jip en Janneke taal dan wil uitleggen als ik het verkeerd lees of jij ove rmeer informatie beschikt door je werk.
    Alvast bedankt!

  10. Top | #1520
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Rechtstreeks Orlando is vliegen vanaf Amsterdam.
    Rechtstreeks Miami is vliegen vanf Brussel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •