Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 163 van de 196 EersteEerste ... 63113153161162163164165173 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.621 tot 1.630 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1621
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Njit is eind 2011 geweest, zie ook mijn reactie van begin januari 2012 (Tabblad 23 in dit topic)

  2. Top | #1622
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als je gebruikt maakt van stoelreservering heb je je stoelen maar vastgelegd en kom je op de luchthaven niet voor verrassingen te staan.

  3. Top | #1623
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Vlucht arkefly maandag 4 mei 2015 OR321

    Is er iemand die ook de Vlucht maandag 4 mei 2015 OR321 heeft.

    wij gaan ( ik mijn vrouw en 2 kids van bijna 4 en 6 ) wel met deze vlucht in de premium comfort.
    we zouden het leuk vinden als we mensen tegen komen op dit forum die ook onze vlucht hebben.

    hopend tot horens.

    gr Fam veld
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-10-14 om 23:44.

  4. Top | #1624
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vlucht arkefly maandag 4 mei 2015 OR321

    Je kan het beste dit lijstje in de gaten houden: http://www.floridaforum.nl/showthrea...lorida-in-2015
    Staat nu nog niemand op 4 mei maar dat kan nog komen natuurlijk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1625
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vlucht arkefly maandag 4 mei 2015 OR321

    Bedankt gelijk gedaan

  6. Top | #1626

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Overboeken van Premium Comfort bij Arke gebeurde alleen bij noodzakelijke en onvermijdbare Aircraft Change. Als er een 767-300ER met winglets gepland staat, maar die door omstandigheden de vlucht niet kan uitvoeren (bv vertraagd binnenkomt of een technisch mankement heeft), zette arke wel eens een 767 zonder winglets in. Deze is aan de binnenkant anders geconfigureerd.

    OP genoemde vliegdatum beschikt Arke alleen nog maar over 767 met winglets en 787 toestellen. Daarmee kan dat dus niet meer gebeuren dat de Premium "Overboekt" is.
    De 767 zonder winglets staat vanaf eind oktober nagenoeg stil op Schiphol en gaat in december naar de schredder. Overigens kan je dit simpel voorkomen door gewoon rij 2 of 3 te reserveren, bij aircraft change kom je dan evengoed in de premium terecht. Tipje van mij ;-)



  7. Top | #1627
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard

    Super tip !! Ik heb al veel geleerd van dit forum ... Echt bijna alles is er op te vinden.
    wel prettig als je toch een kleine vorm van vliegangst heeft

    P.s
    naar de schredder ? Maar hij vliegt nu nog wel ?
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-10-14 om 23:54. Reden: 1+1

  8. Top | #1628

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jij gaat in mei op vakantie en dan vliegt ie niet meer.
    Ja hij vliegt nu nog wel ja, na de herfstvakanties zal deze amper meer ingezet gaan worden. Enkel eind december nog een paar vluchtjes. Zodra de tweede boeing 787 Dreamliner er is, wordt er afscheid genomen van dit toestel en gaat deze met pensioen.

    Schredder: Slopershamer, oud ijzerboer, noem maar op. Net als een auto. Die is op een gegeven moment ook niet rendabel meer en gaat naar de sloop (Of naar Polen)



  9. Top | #1629
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Oke snap het... Vliegtuigje is dus oud en slecht aan het worden ... Pfff blij dat ik daar dan niet mee hoef... Zou in me broek schijten hahaha
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-10-14 om 23:55. Reden: quote is niet nodig als het bericht er direct boven staat

  10. Top | #1630

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry veld Bekijk Berichten
    Oke snap het... Vliegtuigje is dus oud en slecht aan het worden ... Pfff blij dat ik daar dan niet mee hoef... Zou in me broek schijten hahaha
    Ik heb nergens gezegd dat ie slecht wordt. Echter vliegtuigen hebben een onderhoudsprogramma wat loopt tot zoveel duizend starts en zoveel duizend vlieguren....
    en deze Boeing 767 nadert de grens van de maximale aantal vlieguren dat afgedekt is door onderhoudsprogramma's.
    Voor de boeing 767 loopt dit tot 100000 uren en daar zit deze machine bijna aan.
    Dit is oprekbaar tot 130000 uren, maar dan moet er wel nog een peperdure onderhoudscheck aan de machine plaatsvinden (de kosten daarvan zijn ruim 1 miljoen euro). Aangezien dit niet meer terugverdiend wordt is het dan dus over en uit.

    Bij autos exact hetzelfde. Soms sta je voor reparaties en als een olauto een bepaalde leeftijd heeft ga je er ook geen duizenden euros meer wn uitgeven en is het vaak slimmer weer wat nieuws te kopen

    oor alle duidelijkheid. Vliegtechnisch is dit beestje nog prima in orde!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •